• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    TOPIC

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Hoeft niet Jaimes..}


    [Maar dat voel ik wel. Nick klinkt echt heel zielig nu. En ik wil spontaan mijn keuze weer omdraaien. Maar ik weet dat ik dan toch medelijden krijg met Jake.

    En ik weet dat Nick wel zonder Les kan, maar Jake niet.

    Ik ga het geweldigste meisje ooit voor Nick maken (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik kijk haar fronsend aan. ik snap niet echt waar ze naartoe wil. Misschien ligt het gewoon aan het feit dat ik moe ben dat ik niet kan nadenken. 'Ik kan niet volgen.' zeg ik zachtjes. 'Waarom heeft Riley gelijk?'


    Leslie Day
    Ik kijk Jake aan. 'Ik heb mijn keuze gemaakt Jake,' zeg ik dan zacht. 'Nick kan zonder mij leven, en ik zonder Nick. Maar zonder jou kan ik niet leven, voelt het.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Maar dat voel ik wel. Nick klinkt echt heel zielig nu. En ik wil spontaan mijn keuze weer omdraaien. Maar ik weet dat ik dan toch medelijden krijg met Jake.

    En ik weet dat Nick wel zonder Les kan, maar Jake niet.

    Ik ga het geweldigste meisje ooit voor Nick maken (:]


    {Nick is Nick.. De enigste die medeleiden met hem hoeft te hebben is hemzelf XD

    Ik ben benieuwt :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik weet niet wat ik hoor en weet even niet wat te doen en hoe ik me moe bewegen. Dan trek ik Leslie in een knuffel. En alweer komen die domme tranen. Serieus na morgen, ga ik niet meer huilen, denk ik bij mezelf. 'Ik hou zoveel van je.' fluister ik zachtjes met een verstikte stem. Een vreugde gevoel spreid zich uit over mijn hele lichaam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt me in een knuffel en ik sla mijn armen om hem heen ook. Zijn woorden zijn zo lief. 'Je wilt niet weten hoeveel ik van jou,' antwoord ik. Er daalt aan soort rust over me heen. Mijn beslissing is gemaakt. Maar aan de andere kant voel ik onrust, aangezien ik dit Nick ook nog moet vertellen aan Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik druk zachtjes mijn lippen op haar wang en kijk haar dan aan. Mijn plan staat vast over dit huis maar misschien moet ik toch niet zo ver vertrekken. Misschien kan ik een huis in LA of Seattle kopen en blijven naar de school gaan. Ik ben ook wel opgelucht dat ik niet hoef te vertrekken. Anders zou ik iedereen moeten missen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk hem smekend aan. 'Alsjeblief?' Het is al beschamend genoeg dat ik er om moet smeken maar ik wil het echt. Zwangerschapshormonen misschien? Naar het schijnt is je lubido dan een heel stuk hoger. Ik laat mijn hand naar beneden glijden over zijn borst en die blijft even op zijn lid liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kijkt me aan en ik glimlach dan naar hem. 'Dit voelt bevrijdend,' zeg ik dan. 'ik moet het alleen Nick nog zeggen...' en ik bijt op mijn lip. Daar zit ik echt over in. Dan valt het me in over Jake die zou vertrekken. 'J-je vertrekt toch niet meer nu?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik schud mijn hoofd. 'Niet als jij het niet wil. Ik verkoop deze studio zoiezo maar ik kan wel iets in LA of Seattle of zo kopen.' zeg ik en glimlach lichtjes. 'En van Nick... ik zou willen zeggen dat ik je wel zal helpen maar dat is denk ik niet het beste idee.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Juliëtte Victoria Laurence
    Ik grinnik even en kijk dan naar links. 'Oke, dan gaan we naar links is het niet.' zeg ik dan en lach even en loop naar links en wacht dan tot Livia ook komt en loop dan weer verder en kijk goed om me heen naar alle deuren of ik mijn kamer al zie. Al snel zie ik dan mijn kamer en loop er bijna langs, maar kan toch nog optijd stoppen en grinnik even. 'Hier is het.' zeg ik dan vrolijk en open de deur en loop naar binnen en leg mijn spullen op het bed en draai me dan weer om naar Livia.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 17:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Ik wil inderdaad niet dat je gaat,' zeg ik met een lachje. 'maar je gaat dan wel weer mee terug naar school. Toch?' ik glimlach kleintjes als hij zegt dat hij beter niet kan helpen. 'Nee, dit is iets wat ik alleen moet doen.' en ik druk dan een kus op zijn lippen. 'Dit heb ik gemist,' zeg ik dan. 'je gewoon kan kussen. Zonder me schuldig te voelen tegenover Nick.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja ik zal mee terug gaan naar school.' zucht ik. Dat is nu een van de dingen die ik niet gemist heb. School, en waarschijnlijk zal ik dat ook nooit missen maar het is wel de enige manier om weer de hele tijd bij Leslie te zijn. Ik glimlach als ze zegt wat ze gemist heeft en ik druk nog een kusje op haar lippen. 'Zo goed?' lach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik. 'Hm, nog niet helemaal,' zeg ik dan ietwat plagerig. En ik kijk hem aan met den twinkeling in mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik zucht en zit inmiddels weer op mijn kamer met mijn dopjes in mijn oren en luister wat muziek terwijl ik wat spelletjes speel op mijn iPod, mijn kamergenoot Nick heb ik ook al een tijdje niet meer gezien, niet dat dat me veel boeide, maar ik vroeg me wel af waar hij was, ons laatste gesprek en tevens eerste gesprek was tja, ongemakkelijk en niet al te vriendelijk, laten we het er maar ophouden dat ik niet in een hele goede bui was. Dan zucht ik weer en staar wat voor me uit, gewoon luisterend naar de muziek en merk dat ik langzaam weg val en inslaap val.


    [Ik weet niet of Aurora nog bij Daniël en Nathan zat, maar ik heb haar maar baar haar kamer gestuurd. (; ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake
    Ik lach en buig me weer naar haar toe om mijn lippen nu iets langer op de hare te plaatsen. Ik trek haar op mijn schoot zodat het wat gemakkelijk gaat. 'Allerliefste Les, wil je terug mijn vriendin zijn?' prevel ik zachtjes vragend tegen haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'