• Ik heb even een beetje advies nodig..

    Ik ben nu al een tijd samen met mijn vriend. Ging allemaal goed, tot kort geleden. Het ging al mis bij het kleinste ding.
    Deze avond ook weer. Ik moest even het huis uit, waarom doet er niet toe. Dus ik dacht; ik ga gezellig naar mijn vriend toe. Goed, zit ik dan, lekker rustig spelletje te spelen -Hij was ook een spelletje aan het spelen- Toen wilde hij dus een sexytime geen seks, maar m'n period is net een dag afgelopen, dus ik had er niet zoveel zin in. En dan wordt mijn vriend helemaal teleurgesteld. Dat hij teleurgesteld wordt, kan ik begrijpen. Maar hij praat gelijk de hele avond niet meer.
    Normaal gesproken gaat hij áltijd mee met de hond uitlaten. Deze keer had hij dus geen zin meer, omdat hij nergens geen zin meer in had, vanwege dat ik geen zin in een sexytime had. Hij is uiteindelijk toch meegegaan. Hele tijd is er niks gezegd, want ik voel me best ongemakkelijk na zoiets. Vroeg hij opeens of ik nog zin had ik volgende week -we zouden iets leuks gaan doen- Natuurlijk had ik daar nog zin in. Ik vroeg of hij daar nog zin in had. Niet dus.
    Ik word hier zo ziek van. Om het kleinste ding wordt meneer al sad en geïrriteerd. Het irriteert hem namelijk als ik even nergens zin in heb.
    Ik heb al zovaak geprobeerd om dit uit te praten, maar iedere keer komt er niks uit, omdat hij alle oplossingen afwijst die ik verzin en zelf komt hij met géén oplossing.
    Ik weet het niet meer.. ;- ;

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 23:09 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dat vind ik echt gemeen van hem eigenlijk. Alsof jij het maar moet doen omdat hij zin heeft en anders zo doet. Ik zou flink boos worden en schelden als hij dat zou doen hoor, egoïst.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat vind ik echt gemeen van hem eigenlijk. Alsof jij het maar moet doen omdat hij zin heeft en anders zo doet. Ik zou flink boos worden en schelden als hij dat zou doen hoor, egoïst.

    Ik vind het zelf eigenlijk ook wel gemeen. Maar praten helpt niet. Het wordt daardoor alleen maar erger en dat is niet wat ik zou willen, want ik hou echt van hem.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Lekker flauw van hem zeg. Pffft. Succes ermee, ik zou niet weten wat je daarmee moet doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vraag hem is wat hij probeert te bereiken met dit gedrag.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Vraag hem is wat hij probeert te bereiken met dit gedrag.

    Wat lekker blondje hier zegt.


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Vraag hem is wat hij probeert te bereiken met dit gedrag.

    Quote: "Weet ik niet, ik ben gewoon dom, klaar"


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    (...)
    Quote: "Weet ik niet, ik ben gewoon dom, klaar"
    Vertel hem dan maar dat hij er eens goed over na moet gaan denken, en dat je wel wacht tot hij een redelijk antwoord klaar heeft liggen. Want als ik deze zin zo lees heeft hij er echt wel een antwoord op.


    Life is hard and then we die

    Waarschijnlijk wil hij aandacht. Je moet gewoon duidelijk zeggen dat je dit soort gedrag alles behalve aantrekkelijk vindt, dan houdt hij snel genoeg op :)


    If you're going to hell, keep going

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Vertel hem dan maar dat hij er eens goed over na moet gaan denken, en dat je wel wacht tot hij een redelijk antwoord klaar heeft liggen. Want als ik deze zin zo lees heeft hij er echt wel een antwoord op.

    Zal ik doen, dankjewel c:

    @Ayumi Dat zal ik zeker doen, bedankt. c:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vervelend voor je! Maar (uit een little bit ervaring) kan je beter vertellen waarom je iets niet wilt.. Hij snapt je beter en wordt waarschijnlijk minder sad en geïrriteerd!
    xxx Succes


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Wat een douchebag zeg D: Wat gemeen! Tja, ik zou hem ermee blijven confronteren, en tóch proberen een groot gesprek te voeren, ook al vinden jullie dat vervelend. Maar anders houdt het denk ik niet op D:
    Good luck!


    Tijd voor koffie.

    Ik zou hem daar toch eens op aanspreken. Als hij agressief reageert weet je ook meteen hoe hij over je denkt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    dat is best kinderachtig van hem, Ik zou toch echt ff duidelijk maken hoe je erover denkt. want als het zo doorgaat gaat het misschien ook niet werken..? veel succes in ieder geval (flower)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Pyromancer schreef:
    Ik zou hem daar toch eens op aanspreken. Als hij agressief reageert weet je ook meteen hoe hij over je denkt.


    26 - 02 - '16

    Talk is magic.
    Praat met hem. Verbetert het daarna nog niet ziet het er niet goed uit vrees ik.


    O, look at all the fucks I give: