• Ik heb even een beetje advies nodig..

    Ik ben nu al een tijd samen met mijn vriend. Ging allemaal goed, tot kort geleden. Het ging al mis bij het kleinste ding.
    Deze avond ook weer. Ik moest even het huis uit, waarom doet er niet toe. Dus ik dacht; ik ga gezellig naar mijn vriend toe. Goed, zit ik dan, lekker rustig spelletje te spelen -Hij was ook een spelletje aan het spelen- Toen wilde hij dus een sexytime geen seks, maar m'n period is net een dag afgelopen, dus ik had er niet zoveel zin in. En dan wordt mijn vriend helemaal teleurgesteld. Dat hij teleurgesteld wordt, kan ik begrijpen. Maar hij praat gelijk de hele avond niet meer.
    Normaal gesproken gaat hij áltijd mee met de hond uitlaten. Deze keer had hij dus geen zin meer, omdat hij nergens geen zin meer in had, vanwege dat ik geen zin in een sexytime had. Hij is uiteindelijk toch meegegaan. Hele tijd is er niks gezegd, want ik voel me best ongemakkelijk na zoiets. Vroeg hij opeens of ik nog zin had ik volgende week -we zouden iets leuks gaan doen- Natuurlijk had ik daar nog zin in. Ik vroeg of hij daar nog zin in had. Niet dus.
    Ik word hier zo ziek van. Om het kleinste ding wordt meneer al sad en geïrriteerd. Het irriteert hem namelijk als ik even nergens zin in heb.
    Ik heb al zovaak geprobeerd om dit uit te praten, maar iedere keer komt er niks uit, omdat hij alle oplossingen afwijst die ik verzin en zelf komt hij met géén oplossing.
    Ik weet het niet meer.. ;- ;

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 23:09 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb met hem gepraat en het enige wat ik op mijn vraag waarom hij zo doet krijg, is omdat hij vroeger nooit veel aandacht van zijn vriendinnen kreeg, dus dat nu wel wil. Daarom irriteert het hem als ik een keer geen kus, of iets dergelijks wil. D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Misschien is er wel meer aan de hand met hem?
    En wat is een sexytime?


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    Misschien is er wel meer aan de hand met hem?
    En wat is een sexytime?

    Ik heb dat echt al duizenden keren gevraagd. Iedere keer zegt hij dat er niks is. Dan moet ik het denk ik ook maar geloven.
    A little further than kissing :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    (...)
    Ik heb dat echt al duizenden keren gevraagd. Iedere keer zegt hij dat er niks is. Dan moet ik het denk ik ook maar geloven.
    A little further than kissing :'D


    Ohw, dan weet ik het ook niet, vind het eigenlijk niet echt iets voor hem..


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    Ohw, dan weet ik het ook niet, vind het eigenlijk niet echt iets voor hem..

    Het is eigenlijk altijd al zo geweest, denk ik. Maar omdat dit mijn eerste relatie is of misschien wel was, durfde ik niet echt te zeggen als ik er geen zin in heb. Nu wel, en nu gaat het slecht. ;- ;


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    (...)
    Het is eigenlijk altijd al zo geweest, denk ik. Maar omdat dit mijn eerste relatie is of misschien wel was, durfde ik niet echt te zeggen als ik er geen zin in heb. Nu wel, en nu gaat het slecht. ;- ;


    Tja das inderdaad wel kut, misschien moeten jullie gewoon even wat afstand van elkaar nemen en het later weer proberen?


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    Tja das inderdaad wel kut, misschien moeten jullie gewoon even wat afstand van elkaar nemen en het later weer proberen?

    Zoiets gebeurd nu ook, denk ik. De hele dag hebben we nog geen woord tegen elkaar gezegd.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    (...)
    Zoiets gebeurd nu ook, denk ik. De hele dag hebben we nog geen woord tegen elkaar gezegd.


    Dat is niet precies wat ik bedoelde, het word er echt niet beter op om uit het niets niet meer te praten. Misschien moet je het er even met hem over hebben want zo word je relatie er echt niet beter op hoor..


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”