• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:42 ]

    Alison Love
    'Waaarrcchhgrrt ollpp maiij' zeg ik en wankel naar hem toe en pak zijn been beet en houd hem tegen. Ik trek hem naar beneden en laat mezelf op hem vallen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Okggggsrh' zeg ik en ik duw haar van mij af. 'Kvomgrr!' Zeg ik en ik pak haar arm en trek naar mee. 'Lastebhh wegr narg bowen glarrn'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij trekt aan mijn arm en die laat dan zo los.
    'Maaijjnn argghhhmmmm,' grauw ik dan. 'Jjhhee gheebbtt maajiinn aarggnmmm!' En ik pak mijn arm terug en zet die dan weer aan mijn lijf. 'Gnukkeeelll?' En ik sla mijn armen om hem heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ze pakt haar arm terug en slaat haar armen om me heen. 'Guunijk!' Zeg ik en ik knuffel haar terug. Ik val om terwijl ik haar nog vast heb en zij valt dus boven op me.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik val weer boven op hem en lach dan hard. 'Gagagagagagaagaggaa.' Het klinkt dommig. 'Ghik glhhoujj ffaaajnn ke.' De eerste keer dat ik het zeg. Mijn ogen worden iets groter. Ik zei ik hou van je!!!!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ze begint hard te lachen en zegt dan dat ze van me houdt. Dat heeft ze nog niet eerder gezegt. Een domme grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Ikch ogg fffaaajn wou!' Zeg ik en ik geef haar een kus.

    (Stiekem zijn ze gewoon verkleed voor Halloween dat morgen is:p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -HAPPY HALLOWEEN(duivel)-


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Hahahaha lol :')]

    Alison Love
    Hij geeft me een kus en ik glimlach tegen zijn lippen aan. 'We zijn echt gek,' zeg ik dan met een lachje. 'Ik heb zin in Halloween morgen.' En ik pak zijn hand en trek hem mee door naar boven. Geen idee waarheen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Ja, inderdaad' zeg ik lachend. 'Ik ook' zeg ik. Ik ben dolgelukkig dat ze zei dat ze van me hield. Het liefste zou ik haar nooit meer loslaten. Ik loop met haar naar boven en geef haar een knuffel. 'Ik laat je nooit meer los.' Fluister ik in haar oor.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    'Thuis vierde ik altijd Halloween met vrienden,' zeg ik dan en wanneer we boven aankomen geeft James me een knuffel en fluistert dan in mijn oor dat hij me nooit meer loslaat. Ik sla mijn armen ook om hem heen, lekker warm zo. 'Dan ik jou ook niet. Maar dat betekent dan wel een paar dingen.. Want dan moeten we ons ook bewust zijn van het feit hoe we willen gaan eten, douchen en slapen. Slapen is simpel, gewoon samen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Met 1 hand vasthouden is ook vasthouden, maar het liefste hou ik je zo vast. Eten, slapen en douchen kan gewoon' zeg ik. Ikga haar echt nooit meer loslaten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik lach zachtjes, ´Ja oke, daar heb je gelijk in. Daar heb ik niet aan gedacht, je bent een slimme jongen James.´ En ik knipoog naar hem. ´Wat wil je doen in dit rijk waar we alles kunnen doen en we zonder reden vastzitten?´


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Valt wel mee' zeg ik als zegt dat ik slim ben. 'Ik haalde nooit hoge cijfers op school.' Ik denk even na en kijk haar aan. 'Doen wat we deden toen we elkaar ontmoette: Wedstrijdjes!' Ik grijns even en druk haar steviger tegen me aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Haha, als je dit terug leest slaat het echt nergens opXD en hoe weten ze welke dag het is?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly > Firebolt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!