• Manhattan, New York. Een stad uit films, die gelijk staat aan rijkdom en geluk. Er wordt gezegd dat dromen hier uitkomen, dat mensen hier worden ontdekt en binnen de kortste keren hun gezicht overal verschijnt.
    Maar wat als dit niet gebeurt? Wat gebeurt er met de mensen die vol hoop naar de grote stad kwamen met een droom, een wens, en die vervolgens niet uit kwam? Wanneer donkere tijden aanbreken omdat je hoop is vervaagd, wat gebeurt er dan met je?
    Pak je je spullen en vertrek je weer, of blijf je in Manhattan omdat die kans bestaat dat je tóch nog wordt ontdekt? Raak je verweven in een web van verslavingen, die naar boven komen als de lantaarns in de avond aan gaan?
    Kortom: how do you survive a though life?


    In deze RPG worden tien jongeren gespeeld die met een droom naar Manhattan zijn gekomen, maar wiens droom niet is uitgekomen. Allemaal besloten ze in de stad te blijven, maar niet allemaal om dezelfde reden. De ene wilde zijn familie niet onder ogen zien, de andere raakte verslaafd aan de drugs die zo makkelijk op straat te verkrijgen zijn, en weer een ander heeft de hoop nog niet opgegeven.
    Tenzij je personage uit een rijk gezin komt, is een baan nodig om te overleven. Als je personage nog aardig jong is, houdt er dan rekening mee dat deze bijv. geen dokter o.i.d. kan zijn. Ook zijn de banen geen dingen als model, zangeres, actrice, etc. Dit zijn juist eventuele dromen die ze kunnen hebben en die (nog) niet zijn gelukt.
    Het kan ook varieëren waar ze wonen: in goedkope flats, kraakpanden, dakloos, etc.

    Er zijn vijf jongens en vijf meisjes om te spelen, leeftijd vanaf 16 jaar. Geen uitzonderingen of extra personages.

    ~ Geen van de personage's komt uit New York
    ~ Je schrijft in een post van minimaal drie regels
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ Plannen het liefst niet in het topic bespreken
    ~ We beginnen als alle rollen zijn ingevuld
    ~ Maximaal 2 personages p.p.
    ~ Naamveranderingen doorgeven
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan


    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Afkomstig uit:
    Droom:
    Baan:
    Woonplaats:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Schrijf bij "baan" ook waar dit is. Als hij/zij bijv. ober is, zeg dan in welk restaurant en in welke wijk deze ligt. Dit mag ook een bedacht restaurant zijn, of hotel/disco/bar/waar je personage dan ook werkt.

    The five boys: (VOL)
    - Alciono Jose Salomao (Larentia)
    - Chase William Knight (Bagoly)
    - Daniël Scagotti (WillNotLearn)
    - Benjamin Riley (Squib)
    - Jake Drew Silvas (Coockies)

    The five girls: (VOL)
    - Cherine Rae Marvelle (Larentia)
    - Alice Mya Knight (Bagoly)
    - Nataleya Raisa Ivanova (Prentiss)
    - Felicia Kiara Mancini (Depay)
    -



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:40 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mag ik een meisje? Ik vul haar later vanavond in


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    Mag ik een meisje? Ik vul haar later vanavond in

    Sorry, je was net te laat voor het laatste meisje


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oh ik zie dat de meisjes volzitten, een jongen dan?


    Remember to be ridiculous.

    Sorry Thirza :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Squib schreef:
    Oh ik zie dat de meisjes volzitten, een jongen dan?

    Dat kan ja :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    jaimyhoi schreef:
    Sorry Thirza :3

    Wait a sec. Ken ik jou?


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    (...)
    Wait a sec. Ken ik jou?


    Jaaaa xd remember Judy? :Y) degene die door jou demon opgevangen werd van een balkon, en daarna knockout geslagen werd met als gevolg geheugenverlies :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nop. Stiekem is Jaimes gewoon een rare stalker die iedereen kent :3


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Nop. Stiekem is Jaimes gewoon een rare stalker die iedereen kent :3


    Shut up Ellie :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Jaaaa xd remember Judy? :Y) degene die door jou demon opgevangen werd van een balkon, en daarna knockout geslagen werd met als gevolg geheugenverlies :')

    Oh jaaaaah, sorry voor mijn onverwachtse verdwijning uit die RPG, is ze nou met dat ene joch geëindigd? Ik moet gaan, kappersafspraa.


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    (...)
    Oh jaaaaah, sorry voor mijn onverwachtse verdwijning uit die RPG, is ze nou met dat ene joch geëindigd? Ik moet gaan, kappersafspraa.


    Ach, dat RPG is hartstikke dood gegaan ^.^ maar ja, daar is ze wel mee geëindigd (:


    MAAAARR goed;

    Ontopic.

    Ik weet niet wanneer ik de rol helemaal kan invullen aangezien ik hier alleen mijn telefoon tot beschikking heb en het tot vrijdag op zaterdag nacht duurt dat ik een laptop tot me beschikking heb :') maar ik begin er wel gewoon al aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Come on, nog één jongen nodig (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Als die er niet komt wil ik er ook nog wel een maken? :3


    Don't be like the rest of them, darling

    [mag ik een jongen reserveren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Als er een reservering voor een meisje vervalt, zou ik dan een waarschuwing kunnen krijgen? Het klinkt heel leuk, namelijk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.