• Iemand een idee waar ik een kwalitatief goede winterjas vind, die echt warm is?
    En gewoon van stof? (dus niet van die vuilniszakjassen)

    Als je het niet weet, vertel me dan maar wat voor winterjas je hebt. ^^

    Edit: Heb m'n jas inmiddels gevonden. Hij is zo heerlijk warm en lang. :3

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:50 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb een winterjas van de V&D van stof, zwart met van de houtje touwtje knopen
    En ik ben er verliefd op
    En hij is echt wel warm


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb deze:



    26 - 02 - '16

    Ik ben ook opzoek naar zo'n jas inderdaad! Vooral naar eentje die echt gevoerd is met wol, of iets warms. Maar in die variant vind ik alleen vuilniszakjassen of jassen met een huge bontkraag en dat is nou net niets voor mij.

    In Duitsland ;3
    Ik heb de mijne twee jaar geleden in Aken gekocht, in een klein winkeltje, en hij is super ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ahri schreef:
    Ik heb deze:




    Die vind ik echt zo leuk hè! En die ziet er ook lekker warm uit. (:


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Die vind ik echt zo leuk hè! En die ziet er ook lekker warm uit. (:


    Ik heb 'm bij de london gehaald en hij is inderdaad heerlijk warm ;3


    26 - 02 - '16

    Ik moet nog een nieuwe winterjas
    Ik had laatst deze gepast, maar die was niet meer in mijn maat.
    Nu wacht ik maar tot de Zara in Enschede open gaat en dat die ook de mannencollectie verkoopt, want op de site daarvan zag ik wel wat mooie.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb er een van de scapino die een rare stof heeft -hij voelt raar- en die is heeeel warm.

    Ik koop mijn jassen altijd bij The Sting. Ze zijn duur, maar ik doe nu al 3 jaar met de mijne.
    Hij is van een hele fijne stof die water niet doorlaat. Geen vuilniszak ofzo! En lekker warm natuurlijk (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Ik koop mijn jassen altijd bij The Sting. Ze zijn duur, maar ik doe nu al 3 jaar met de mijne.
    Hij is van een hele fijne stof die water niet doorlaat. Geen vuilniszak ofzo! En lekker warm natuurlijk (:


    Ik koop mijn jassen inderdaad ook altijd bij Lady Sting. Ze hebben leuke jassen van hele goede kwaliteit.


    raindrops are the perfect lullaby

    palefaces schreef:
    (...)

    Ik koop mijn jassen inderdaad ook altijd bij Lady Sting. Ze hebben leuke jassen van hele goede kwaliteit.

    Ik ook :Y)


    •*• Lululu •*•

    Illuminati schreef:
    Ik koop mijn jassen altijd bij The Sting. Ze zijn duur, maar ik doe nu al 3 jaar met de mijne.
    Hij is van een hele fijne stof die water niet doorlaat. Geen vuilniszak ofzo! En lekker warm natuurlijk (:


    Zal er eens kijken. Thanks. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb een langere, stofjas waarin ik kook.. van de hitte bedoel ik dan.
    Niet dat ik er letterlijk in .. kook.(cat)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 21:20 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Large!
    Heb ik ik mijn jas ook vandaan. En die is echt lekker warm. n-n

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 21:23 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Bonaparte.nl
    Zulke fijne jassen. <3


    "Well, well. Look who we've got here!"