• Iemand een idee waar ik een kwalitatief goede winterjas vind, die echt warm is?
    En gewoon van stof? (dus niet van die vuilniszakjassen)

    Als je het niet weet, vertel me dan maar wat voor winterjas je hebt. ^^

    Edit: Heb m'n jas inmiddels gevonden. Hij is zo heerlijk warm en lang. :3

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:50 ]


    You are beautiful, you are love.

    Waarom issie uitverkocht? D:


    You are beautiful, you are love.

    De sting heeft hele leuke jassen! zelf heb ik hem van de h&m :)


    if we could only have this life for one more day, if we could only turn back time.

    Ik heb deze jas. Lekker warm en zit comfortabel. ^^


    I can't even think straight.

    Zaraaaa!


    The odds are néver in our favor.

    De sting had inderdaad een hele leuke, maar heb toch een bij esprit gehaald. Daar kan ik wel drie jaar mee toe denk ik. Lekker lang en warm, ben er heel blij mee. ;D


    You are beautiful, you are love.

    Zalando wil ook nog wel eens leuke winterjassen hebben. Net als de sting en de Gaastra


    Miep

    Ik heb mijn jas uit Italië vandaan. Daar heb je denk ik niet zo veel aan. (cat)
    Ik weet echter wel dat de Scapino en de Large dit jaar heel leuke jassen hebben.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb deze van Holister. Hij is misschien iets meer qua prijs, maar het is echt wel kwaliteit. Het houdt de wind tegen, en vanbinnen is hij helemaal van wol, echt superwarm dus!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb een leger groene parka.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mijn vriendin heeft zo'n leren ja met vanbinnen zo'n warm stof van de apples


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Skedaddle schreef:
    Ik heb deze van Holister. Hij is misschien iets meer qua prijs, maar het is echt wel kwaliteit. Het houdt de wind tegen, en vanbinnen is hij helemaal van wol, echt superwarm dus!

    ik heb dezelfde maar dan van abercrombie&fitch:Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb deze winterjas gezien bij de ONLY; Klik. Waarschijnlijk ga ik 'm bestellen, wat vinden jullie ervan? Ik vraag me alleen wel af of ie ook lekker warm is..

    Wat vinden jullie eigenlijk van dit soort jassen? Klik.

    Ik heb de mijne van de Mango en ik hou er echt van ^^ het is een lange, rode.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Corallo schreef:
    Ik heb deze winterjas gezien bij de ONLY; Klik. Waarschijnlijk ga ik 'm bestellen, wat vinden jullie ervan? Ik vraag me alleen wel af of ie ook lekker warm is..

    Wat vinden jullie eigenlijk van dit soort jassen? Klik.


    Ik vind die onderste niet zo mooi..


    26 - 02 - '16