• Jullie kennen het vast ook wel, die irritante, vervelende, onmogelijke verliefdheden die je niet kan kwijtraken.
    Zo heb ik net geaccepteerd dat ik onvoorwaardelijk verliefd ben op mijn beste vriend.
    Die overigens een ex van een vage vriendin van me is.
    Ugh. Zo vervelend.
    Het ergste is dat iedereen al een hele tijd denkt dat ik een relatie met hem heb. Wat ze ook al dachten toen hij nog met het net genoemde meisje had. Omdat het daartussen "niet serieus" leek en hij gelukkiger leek als hij met mij praatte dan met haar.
    Het is vreselijk te moeten zeggen dat je geen relatie met hem hebt, terwijl je hart iets anders wilt.

    Maar goed,
    Een van jullie nog zulke "geweldige" liefdes? (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ja. Ik heb een fantastische vriend, maar voel me vreemd aangetrokken tot mijn beste vriend. Great ><.


    I am an idiot, I move.

    Ja, ik. Ik heb een film over muco op school gezien, en de hoofdrolspeler lijkt hard op mijn crush. En waar zat mijn crush? Net geen twee meter ver naast mij, terwijl zijn lief pal naast mij zat. Ugh.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    nope, niet verliefd op het moment. Gelukkig maar, want ik haat verliefd zijn echt. Vooral sinds ze altijd van die verkeerde types zijn.


    -

    Niet echt. Ik ben gewoon niet verliefd te krijgen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ken het. Irritante, onhandige tienercrushes op mensen die in alle opzichten onbereikbaar zijn. Heb maar eens een crush op een meisje dat ten eerste bezet is, ten tweede vier jaar ouder is dan jij zelf bent en ten derde hartstikke hetero is. Ik wil een medaille voor meest onbereikbare crush. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik ken het. Irritante, onhandige tienercrushes op mensen die in alle opzichten onbereikbaar zijn. Heb maar eens een crush op een meisje dat ten eerste bezet is, ten tweede vier jaar ouder is dan jij zelf bent en ten derde hartstikke hetero is. Ik wil een medaille voor meest onbereikbare crush. :')

    Okay, jij wint, dat suckt echt. Hier, een medaille en een koekje (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wiarda schreef:
    Ik ken het. Irritante, onhandige tienercrushes op mensen die in alle opzichten onbereikbaar zijn. Heb maar eens een crush op een meisje dat ten eerste bezet is, ten tweede vier jaar ouder is dan jij zelf bent en ten derde hartstikke hetero is. Ik wil een medaille voor meest onbereikbare crush. :')

    Het enige wat je niet hebt, is de afstand (;
    Afstand tussen u en uw lief is ook niet handig.

    Nou dat van jou nog minder ;o


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Die van jou is nog niet eens zo onbereikbaar, hoor. Want to get out of the friendzone? Show him your boobs.
    Lol, nee, maar echt, je kan er langzaam werk van maken?
    Oh, en ik heb zojuist een film gezien met Heath Ledger en hij is zooo cute. Jammer dat 'ie ouder, beroemd, Australisch en dood is :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Barrelrider schreef:
    Die van jou is nog niet eens zo onbereikbaar, hoor. Want to get out of the friendzone? Show him your boobs.
    Lol, nee, maar echt, je kan er langzaam werk van maken?
    Oh, en ik heb zojuist een film gezien met Heath Ledger en hij is zooo cute. Jammer dat 'ie ouder, beroemd, Australisch en dood is :')

    Vooral dat hij dood is werkt tegen in jullie relatie :p

    Maar echt, ik zal never ever ever bekennen dat ik hem leuk vind, onze vriendschap betekent te veel voor me om het te verpesten met mijn hopeloze gevoelens :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    @Vasilisa; haha, dank je. :'D
    @Eepiline; Oh, dat was ik nog vergeten te zeggen. Het is een vakantiecrush, dus waarschijnlijk is ze mijn naam alweer vergeten en ze woont ook aan de andere kant van het land. Ook ga ik niet meer terug naar die camping waar ik haar ontmoet heb dus is de kans nihil dat ik haar ooit nog zie. Nu wacht ik eigenlijk gewoon tot het over is. Joepie. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    @Vasilisa; haha, dank je. :'D
    @Eepiline; Oh, dat was ik nog vergeten te zeggen. Het is een vakantiecrush, dus waarschijnlijk is ze mijn naam alweer vergeten en ze woont ook aan de andere kant van het land. Ook ga ik niet meer terug naar die camping waar ik haar ontmoet heb dus is de kans nihil dat ik haar ooit nog zie. Nu wacht ik eigenlijk gewoon tot het over is. Joepie. :W

    Oké. Dan is de afstand er duidelijk wel. Haaha. Dat is fucked. -.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    (...)
    Oké. Dan is de afstand er duidelijk wel. Haaha. Dat is fucked. -.-

    Ach ja, life sucks and then you die. Gelukkig ben ik nog heel jong en zullen er vast wel andere leuke mensen komen, maar op het moment zuigt het wel ja. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh dit ken ik wel denk ik.
    Ik heb verliefdheden op mijn collega die net gebroken is met zijn vriendin en veel van haar hield zo te horen ;c


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Geen last van, sinds ik niet meer single te krijgen ben! :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Vasilisa schreef:
    (...)
    Vooral dat hij dood is werkt tegen in jullie relatie :p

    Maar echt, ik zal never ever ever bekennen dat ik hem leuk vind, onze vriendschap betekent te veel voor me om het te verpesten met mijn hopeloze gevoelens :c

    I know right. (cat)
    En tja, je moet het zelf weten. Maar er kan ook iets moois uit komen :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."