• Jullie kennen het vast ook wel, die irritante, vervelende, onmogelijke verliefdheden die je niet kan kwijtraken.
    Zo heb ik net geaccepteerd dat ik onvoorwaardelijk verliefd ben op mijn beste vriend.
    Die overigens een ex van een vage vriendin van me is.
    Ugh. Zo vervelend.
    Het ergste is dat iedereen al een hele tijd denkt dat ik een relatie met hem heb. Wat ze ook al dachten toen hij nog met het net genoemde meisje had. Omdat het daartussen "niet serieus" leek en hij gelukkiger leek als hij met mij praatte dan met haar.
    Het is vreselijk te moeten zeggen dat je geen relatie met hem hebt, terwijl je hart iets anders wilt.

    Maar goed,
    Een van jullie nog zulke "geweldige" liefdes? (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb hetzelfde gehad. Verkeerd behandeld, hele vriendschap verkloot ):
    Verder val ik eigenlijk altijd op personen die ook op mij vallen... Stiekem heb ik daar best geluk mee :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nogal ja.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Welch schreef:
    Niets met je beste vriend beginnen, echt niet. Ik ben mijn ex nu kwijt als vriendje én als goede vriend en ik vind het het ergst dat ik mijn goede vriend kwijt ben, als koppel ging het sowieso niet lukken.
    Butyeah. Mijn liefdesleven is een grote chaos. D:

    Ik wil t ook niet, wil mn beste vriend niet kwijt :c
    Okay, ik wil op zich wel een relatie, maar niet dat de vriendschap eindigt..


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben verliefd geworden op mijn beste vriend en we zijn volgende maand 3.5 jaar samen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik was 4 jaar lang verliefd op een vriend van mij, en het was in alle opzichten onmogelijk, afstand, totale tegenpolen van elkaar, via internet ontmoet, ect. en we zagen het allebij totaal niet aankomen dat we nu samen zouden zijn, want dat zijn we. Het heeft lang geduurd, maar we zijn zover. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Uhmm, ja ken ik.
    Wel niet echt helemaal maar toch wel ergens.

    Ik ben stapelverliefd op een jongen in mijn klas. Onbereikbaar ja waarschijnlijk aangezien ik niet zo close ben met hem. Hier iets aan kunnen doen, ja maar probeer maar eens als er altijd een meisje rond zijn nek hangt (Niet letterlijk natuurlijk!) . Ik praat wel eens met hem, maar niet erg veel. Ook plaagt hij me soms en dat vindt ik eigelijk heel erg leuk omdat ik zijn aandacht krijg. Hij is 1 jaar ouder dan mij en 2 keer zo groot als ik. Ik wil het hem best wel zeggen, maar mijn vrienden vinden een relatie in één zelfde klas niet kunnen. Het hem zeggen, wel ik durf het eigelijk ook niet zo goed, ik ben nogal een verlegen en stil type. Hij daar in tegen is zeer vlot met anderen. Het is echt zeer moeilijk om dicht bij hem te zijn, maar niet kunnen hebben of aanraken :(
    Maar niets aan te doen. Ik zal altijd blijven hopen en dromen over hem.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ik heb een zware, zware crush op Finn. :9~
    En zijn broer mag er echt ook wel wezen. :9~
    Maar die wonen in London.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 22:09 ]


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    WildDreamer schreef:
    Ik heb hetzelfde gehad. Verkeerd behandeld, hele vriendschap verkloot ):
    Verder val ik eigenlijk altijd op personen die ook op mij vallen... Stiekem heb ik daar best geluk mee :x


    oef, ik word echt alleen maar verliefd op jongens die NIET op mij vallen...er is nog nooit iemand verliefd geweest op mij, en de jongen op wie ik nu verliefd ben is weer hopeloos onberijkbaar. waarom blokeert hij me?(huil)


    me: 5% reality, 95% dreams

    Jazeker :Y)
    Ik ben verliefd op een jongen een klas hoger , eerst kende hij me niet - nu zijn we vrienden. Nog steeds onbereikbaar.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Horizons schreef:
    Ik ben verliefd geworden op mijn beste vriend en we zijn volgende maand 3.5 jaar samen.


    Wow ;o
    Dat is echt lang!


    26 - 02 - '16

    Nope.
    Maar iedereen denkt wel dat ik en mijn beste vriend iets hebben omdat we ook vrij close zijn en aan elkaar hangen en een keer als "getrouwd" stonden op Facebook met elkaar haha maar ik voel me niet echt aangetrokken tot hem

    Snark schreef:
    Ja. Ik heb een fantastische vriend, maar voel me vreemd aangetrokken tot mijn beste vriend. Great ><.


    •*• Lululu •*•

    Ellis schreef:
    Ik heb gevoelens voor een goede vriend die bij mij op school zit, en net nu ik dit besef, is hij met een ander bezig én heb ik het gevoel dat onze vriendschap op springen staat. D: Oh, en dat iedereen zit te zeggen dat hij en ik perfect bij elkaar passen/sowieso een koppel gaan worden, helpt niet echt. (cat)


    Precies dit had ik eerst... Iedereen die zegt dat je bij elkaar past, dat hij jou ook leuk vindt... maar nee hoor.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Horizons schreef:
    Ik ben verliefd geworden op mijn beste vriend en we zijn volgende maand 3.5 jaar samen.


    Wow! Kijk, dit geeft me hoop! =D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Fuck afstand. En vakanties. En dat hij het waarschijnlijk wel wil, maar niet laat blijken of zo iets. Ik snap er echt helemaal niks van.


    Food.