• Jullie kennen het vast ook wel, die irritante, vervelende, onmogelijke verliefdheden die je niet kan kwijtraken.
    Zo heb ik net geaccepteerd dat ik onvoorwaardelijk verliefd ben op mijn beste vriend.
    Die overigens een ex van een vage vriendin van me is.
    Ugh. Zo vervelend.
    Het ergste is dat iedereen al een hele tijd denkt dat ik een relatie met hem heb. Wat ze ook al dachten toen hij nog met het net genoemde meisje had. Omdat het daartussen "niet serieus" leek en hij gelukkiger leek als hij met mij praatte dan met haar.
    Het is vreselijk te moeten zeggen dat je geen relatie met hem hebt, terwijl je hart iets anders wilt.

    Maar goed,
    Een van jullie nog zulke "geweldige" liefdes? (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ugh jep, ik ben op dit moment zó hard verliefd op een vriend van me, maar het is zo onmogelijk.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    I know that feeling bro. :c
    Ik ben echt nog nóóit verliefd geweest, en dan ben ik het opeens. Alleen dan wel op iemand die veel ouder is dan ik (zo'n 6 jaar!). Ik weet dat het slecht is, maar wat moet je als er walrussen door je maag heen stampen als hij naar je kijkt. Dammit.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 23:53 ]


    life is awesome

    Ben iets meer dan 5 weken geleden gedumpt door de jongen van wie ik dacht dat hij de ware was. Reden: hij houdt niet van me. Ik zit er nog steeds wel mee, maar de pijn wordt steeds minder.


    Life is hard and then we die

    Dat is naar :( Dat heb ik voor ik mijn vriend ontmoette ook zat gehad, ongeluk in de liefde.
    Tussen mij en Destined zit alles goed (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nee (: maar ik was ooit en soort van verliefd op en gozer die ik had ontmoet, ik dacht echt dat hij om me gaf; tot hij mn nicht ontmoette. Toen kreeg mijn nichtje en vriendje en zei die jongen waar ik 'verliefd' op was dat hij gevoelens voor me had bla bla bla. Tot hij met en zogenaamde vriendin van me kreeg. Ik vond hem nogsteeds leuk en daarna had hij bijna met 2 van mn beste vriendinnen. Zelfs toen was ik er niet over heen haha. Gelukkig is hij nu verhuist en heeft hij al heeeel lang en vriendin :'D


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Jup, ik heb een hele lieve vriend, waar ik helemaal gek op ben, maar wel een crush -wel meer dan een crush vrees ik, ik ben nog nooit zó verliefd geweest op iemand...- op een andere gast die een vriendin heeft, mij amper kent, een paar jaar ouder is en ik zie het niet gebeuren dat dit allemaal zo gaat veranderen dat hij op een dag de mijne is. Zucht. Ik hekel onbereikbare droommannen...

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 1:33 ]


    Bad decisions make good stories.

    Toen ik mijn vriend ontmoette dacht ik dat het gewone vriendschap zou worden, maar uiteindelijk zijn we al bijna 10 maanden samen nu. ;3


    26 - 02 - '16

    Johnny Depp is aardig onbereikbaar. (cat)
    - Hij is dertig jaar ouder dan ik
    - Is samen met zijn vriendin en heeft kinderen
    - Hij woont erg ver van me af
    - Hij wordt door miljoenen andere meisjes en vrouwen aanbeden

    Jep. Onbereikbaar.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 18:35 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    *Loopt topic in*
    Ehm.... Ik ben weg hier :')

    *Loopt topic weer uit*
    Zoiets dacht ik namelijk ook, totdat ik iets met mijn huidige vriend kreeg, dus.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb iets gehad met mijn beste vriend, wat uitging na 8 maanden. Vriend én beste vriend weg. :Y)
    Het was mijn eigen schuld, btw.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 19:17 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb bijna 11 maand met mijn vriend, dus ik heb wel een geweldige liefde. (cat)


    -

    Niets met je beste vriend beginnen, echt niet. Ik ben mijn ex nu kwijt als vriendje én als goede vriend en ik vind het het ergst dat ik mijn goede vriend kwijt ben, als koppel ging het sowieso niet lukken.
    Butyeah. Mijn liefdesleven is een grote chaos. D:

    I can beat you.
    Ik ben verliefd op iemand die 11 jaar ouder is dan mij en die al samenwoont.
    Maar toch heb ik echt het idee dat hij me leuk vind, o.a. omdat hij me laatst vertelde dat zijn huidige relatie eigenlijk elk moment op de klippen kan lopen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb gevoelens voor een goede vriend die bij mij op school zit, en net nu ik dit besef, is hij met een ander bezig én heb ik het gevoel dat onze vriendschap op springen staat. D: Oh, en dat iedereen zit te zeggen dat hij en ik perfect bij elkaar passen/sowieso een koppel gaan worden, helpt niet echt. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Toen ik mijn huidige vriend voor het eerst ontmoette, was het veel te komisch. We wilden allebei geen relatie, maar gewoon goeie seks :'D Toch zijn we blijven plakken en vormen inmiddels een gezinnetje. Altijd raar hoe zulke dingen lopen want ik kan me geen leven meer zonder hem voorstellen. Ik lief zelfs onze onmogelijke ruzies omdat we allebei te koppig zijn :W

    En onmogelijke liefdes... ik kan er opzicht over meepraten al is het niet zo extreem als bij de meesten. In m'n schoolperiode had ik een relatie met een gozer en ik werd verliefd op een goeie vriend van me door een fucked up schoolreis van 3 dagen in Duitsland waarbij we gezellig met de hele vriendenkliek stiekem bijeen op de kamer (zelfde bed, gemaakt van 4 bedden naast elkaar) sliepen en we toen echt heel goed overeen kwamen. En ik had het zo niet naar m'n zin want hij sliep natuurlijk naast me :'D Al denk ik dat ik daarvoor ook al iets voor hem voelde, maar nog niet zo fel als na die schoolreis. Nja, hij liet me ook inzien dat ik eigenlijk een fucked up relatie had met een klootzak (wat mijn ouders me dus ook al een jaar probeerden wijs te maken) en hij deed ook close naar mij toe, maar ik heb altijd al gefaald met jongens dus dat suckte gewoon :'D
    En een andere onmogelijke liefde was m'n beste vriendin. Meer omdat ik te schijterig was om ervoor uit te komen, ofja om er iets serieus van te maken. Want er was echt wel iets tussen ons, we waren ook close en zij noemde ons ook echt zielsverwanten en ze wist dat ik bi was, maar er is niet meer van gekomen XD (Ook omdat zij zelf niet wist wat haar geaardheid was) en ja, dat suckte dus ook xD

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 20:41 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”