• Hier zijn we met een nieuw topic. De 2 oude topics waren verouderd en niet up to date met recentelijke items. Daarom hebben we een nieuw topic. Als jullie hier leuke items plaatsen, bespaart ons het enorm veel speurwerk naar leuke items. Dus plaats hier leuke dingetjes voor de nieuwsbrief: quizzen, topics, stories, foto's, gedichten, polls en RPG.

    Opmerking 1: we maken kenbaar dat we reacties gebruikt hebben. Dat kan door te doorstrepen, je bericht leeg maken, ...
    Opmerking 2: natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag dingen die door andere users zijn gemaakt.
    Opmerking 3: we zoeken geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwsbrief maar quizzen, topics, foto's, stories, foto's, gedichten en polls. Als je een nieuw idee hebt voor de nieuwsbrief, maak je een suggestie aan.
    Opmerking 4: vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven.
    Opmerking 5: vanaf nu is er ook een lijstje van de week!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Misschien is het leuk om de story/foto of the month erin te zetten?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Misschien is het leuk om de story/foto of the month erin te zetten?

    De story is meer een SA, dus dan moeten we de hele bundel erin zetten. We hadden daar ook al aan gedacht.
    Foto zou leuk zijn, maar het probleem is dat iedereen zijn foto via tinypic of zulke sites upload. Dus we zijn daar niet veel mee. Dus jah, ik heb daar al over nagedacht. =P

    Maar ik let wel op beide wedstrijden aangezien ik daar help. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Doe de columns in de nieuwsbrief :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    User van de week? (A)
    Dat er een van de users die veel actief zijn in het zonnetje wordt gezet?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    User van de week? (A)
    Dat er een van de users die veel actief zijn in het zonnetje wordt gezet?

    Nee, dat lijkt me dus echt niet handig. Dan gaan mensen spammen en alles zodat ze voor het systeem actief lijken en ze in de nieuwsbrief komen. Bad Idea in my opinion.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Interview, profiel van de week met toelichting betreffende user...

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 11:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je kunt hier gewoon stories e.d. plaatsen waarvan jij vindt dat die een plekje in de nieuwsbrief verdienen, toch?
    Dan wil ik de volgende story aanraden: Natuurgebonden.

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 nov 2012 - 18:56 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Thranduil schreef:
    Interview, profiel van de week met toelichting betreffende user...

    Interview en profiel van de week lijkt me wel leuk. Mijn profiel is daarvoor apart genoeg *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Thranduil schreef:
    Interview, profiel van de week met toelichting betreffende user...


    Oh, dat vind ik ook leuk! Vooral dat interview is leuk. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zie allemaal goede ideeën hier.


    26 - 02 - '16

    Kunnen jullie geen colum en blog van de week erin zetten?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Chat schreef:
    Ik zie allemaal goede ideeën hier.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Story: Blind vertrouwen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CyberLord schreef:
    Doe de columns in de nieuwsbrief :Y)

    Dat vind ik nog geen slecht idee. :Y)
    Dat kan mee op het lijstje met gedichten in de nieuwsbrieftopics. Blog is ook een goed voorbeeld, maar dan moeten die ook hier geplaatst worden en ik denk dat er liever columns en andere dingen gelezen worden dan blog. Maar ik zal het in de groep gooien!

    nerveus schreef:
    User van de week? (A)
    Dat er een van de users die veel actief zijn in het zonnetje wordt gezet?

    Nee, dat wordt dan een soort van populariteitswedstrijd. Dan gaan mensen extra hard Quizlet onderspammen. En hoe kun je nu een actieve user kiezen? Wij kunnen niet zien wie er de afgelopen week de meeste posts, hoofdstukken of quizzen heeft gemaakt. En als we dan random mensen gaan kiezen, zijn anderen misschien aangevallen omdat ze vinden dat zij vele meer actief zijn dan degene die we in de spotlight van de nieuwsbrief zetten.

    Thranduil schreef:
    Interview, profiel van de week met toelichting betreffende user...

    Profiel van de week vind ik persoonlijk ook maar een populariteitswedstrijd, maar ik zal het in de groep gooien.
    Een interview met wie? Met mods en Rutger ligt voor de hand, maar dan ben je na 13 weken al uitgeteld. Als je dan alle bèta's en bemiddelaars erbij rekent duurt het wat langer. Maar wie is er nu geïnteresseerd in de crew? Ik denk dat jullie veel liever gewone users zien. En hoe gaan we die dan uitkiezen? Op basis van bekendheid/populariteit. Ik zal het eens in de groep gooien, maar ik ben zelf niet voor deze 2 voorstellen. + het moet ook niet te lang worden hé. Dan heb ik nog meer werk met 'kwaliteitsvolle' dingen te zoeken. =P

    Parachutes schreef:
    Je kunt hier gewoon stories e.d. plaatsen waarvan jij vindt dat die een plekje in de nieuwsbrief verdienen, toch?
    Dan wil ik de volgende story aanraden: Natuurgebonden.

    Ja, dat was eigenlijk de bedoeling, maar velen hebben het verstaan als suggesties voor extra dingen in de nieuwsbrief begrepen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vroeg me al af hoe die stories in de nieuwsbrief onder de aandacht werden gebracht, haha.

    Story: Heart of Gold • Percy Weasley/Oliver Wood :Y)

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 nov 2012 - 20:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.