• Niemand uit onze klas mag onze mentor. Ze is vreemd, moet heel vaak ademen en kijkt je eng aan als je praat.
    En dan vandaag, zij geeft Nederlands, zaten we in haar les en begon ze uit te leggen over tekstverklaring en weet ik veel, maar ze zei toen dat je een citaat moest aangeven als:

    (echte zin)
    "Auto's zijn leuk"
    En volgens haar moet je dat dus makkelijker schrijven als:
    "Auto's...leuk"

    Maar ik zei tegen haar dat je om die drie puntjes ook nog twee haakjes kon doen:
    "Auto's (...) leuk"

    En toen zei ze dat ze dat niet kende en het dus niet bestond.
    Nou, ik vraag aan jullie of jullie dit teken (...) kennen. Toch vreemd dat ze daar nog nooit van gehoord heeft want ik heb het drie jaar zo gedaan met tekstverklaring en je moest een zin waar iets duidelijk wordt gemaakt opschrijven..
    En ik heb gewoon gelijk. (wiki)

    Sorry voor dit enorme zeikverhaal, en sorry voor de mensen die niet tegen betweterige mensen kunnen die denken dat ze veel weten van taal... Ik ben nogal een talenmens en ik vind het leuk om me daar mee bezig te houden :'D

    En, wie heeft er ook een mentor waar je niet tevreden mee bent???


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb al 4 jaar dezelfde mentor *lucky*


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    LilLiar schreef:
    ik ben best blij met mijn mentor want hij is vet aardig.... tegen mij dan.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Cloverhand schreef:
    (...)
    Lol.

    Ik heb (...) wel vaker gezien, volgens mij mag het wel. Zelf gebruik ik altijd alleen puntjes.


    •*• Lululu •*•

    Tsja leven zonder lucht gaat zo moeilijk D:.
    En hey hier heb ik eerder op gereageerd!

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 17:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Krijg ik mijn rapport, staat er: 'Wat een zorgwekkend rapport, Laura.'
    Gosh, serieus. Zij heeft haar enkelbanden gescheurd dus ze is al een week niet op school en dan schrijft ze zoiets bemoedigends -_-


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Met en zonder haakjes kan in principe beide, ik heb het op school namelijk ook zonder haakjes aangeleerd. En verder, niet zo haten op je mentor, je moet er toch nog een jaar mee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Alakay schreef:
    Ik heb altijd geleerd zonder die haakjes. Citeren 'Eerste woord ... laatste woord'


    26 - 02 - '16

    Nog nooit gezien, maar het zou best kunnen.
    Ik heb juist een hele fijne mentor, tot nu toe heb ik elk jaar geluk gehad met mijn mentoren (:


    Take risks and conquer your fears.

    Cloelia schreef:
    Met en zonder haakjes kan in principe beide, ik heb het op school namelijk ook zonder haakjes aangeleerd. En verder, niet zo haten op je mentor, je moet er toch nog een jaar mee.


    Neuh, ik haat er niet echt of zo. Ik kan er best mee door, haha :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."