• Dat segt mijn moeder... dat ik een :
    ondankbare,vette,nare,verwende slet ben ;l

    nou vn je ouders moet je het mr hebbe ;l


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het ook niet aardig van je m0eder, misschien m0et je vragen wrm ze j0u uitscheld..
    Mijn m0eder scheld mij ook vaak uit, en slaat me ook sinds mn 4e ofzo.. Toen ik klein was d8 ik dat het heel gwn was om geslagen te worden d0or je m0eder, want toen sl0eg ze me heel vaak.. Nu slaat ze me n0g steeds af en toe.. Maar nu pas besef ik dat ik vr0eger mishandeld ben.. En ze toont o0k 0% interesse in mij, mn school en dat s0ort dingen, maarja ik ben het wel gewend..


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Lief kindje<3
    Je moet weten dat je zeker geen slet bent! Je bent 1 van die liefste en mooiste meisjes op de wereld die mij heel blij maakt! En ik kan niet zonder jou! Het is echt rot dat je moeder dat zegt! Misschien doet ze het onbewust ofzo dat ze niet door heeft dat ze je kwetst? Ik vind het zo rot voor je!<3 Ik hoop dat ik je vanavond nog even spreek want ik ga om 5 uur 's nachts weg op vakantie morgen spijbelen van school n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gzes, idd, van je ouders moet je het hebben ..

    ö
    een van mijn bf noemde me vorige week ook een slet... *gekwetst*


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    BEN JE NIET :O
    Ouders ,,waar zijn ze goed voor ??¬¬
    maar meisje ,, Luister niet naar je moeder [à]
    je moederstaat gwn keihard te liegen ;)
    Xx Lufya


    Crack a bottle

    OOMG.. zegt jou moeder zoiets ?? DJEEZES.. ik zou weglopen vn huis moest ze zoo iets zeggen
    MAARJA.. ZOiets zegde toch ni tegn u eigen kind O_o

    P.S. Jy bent helemaal geen slet , Jy bent gwn een Mega HIP kiend <3


    A. ikmisje.

    OOMG.. zegt jou moeder zoiets ?? DJEEZES.. ik zou weglopen vn huis moest ze zoo iets zeggen
    MAARJA.. ZOiets zegde toch ni tegn u eigen kind O_o


    A. ikmisje.

    Okéé -_-'' ...


    What's wrong whit loving someone?

    sprakeloos. ;O
    omgodddd. zo verlies je nog je zelfvertrouwen. xS


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    wat een rotmoeder.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!