• En met haar bedoel ik mijn zus
    Ze zit voor een halfjaar in China en het duurt nog zo'm 84 dagen voordat ze er weer is
    Gek genoeg mis ik haar meer dan toen 4 jaar geleden mijn andere zus een jaar in China zat
    Vast omdat ik nu ouder ben en een goede band heb gekregen met mijn zus
    Op sommige momenten overvalt het me gewoon dat ik haar echt mis
    Ze geeft me altijd kledingadvies enzo
    We skypen wel af en toe, maar het is daar 7 of 8 uur later en ik ben meestal pas om half 6 thuis dus dan is het een beetje laat voor mijn zus
    En als we dan al skypen komt mijn moeder ertussen
    En nu is mijn vader net bij haar geweest en heeft voor mij uggs en een vest meegenomen en als ik die zie moet ik weer aan mijn zus denken

    Wie missen jullie?
    (Cyberhugs?)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Awwh, *hug*.
    Ik mis op dit moment niet echt iemand. Ik zou bepaalde mensen nu wel bij me willen hebben, maar missen is een te groot woord.


    You are beautiful, you are love.

    Een hug kan je altijd krijgen. Ik begrijp precies wat je bedoeld alleen was ik toen de gene in het buitenland.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik mis niemand in het bijzonder, maar je krijgt wel een hug van me! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Trololo heb mijn zus geen tien jaar gezien *LOLface*
    Eh, mijn moeder zoals ze vroeger was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik mis mijn vriend, die ik altijd door de week moet missen.
    En ik mis mijn moeder. Ik heb haar een maand niet gezien omdat ze in Polen was bij familie. Morgen komt ze terug en ik ga er morgen of donderdag heen.
    Die dag zal voor jou ook snel komen! (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    *hugg*


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Een goede vriendin van mij.


    Caution first, always.

    Mijn beste vriendin. En ik weet hoe het is als je zus heel lang weg is, de mijne was drie maanden in Genève.


    The odds are néver in our favor.