• © Moonly en Flitwick

    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 6 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Éen personage per persoon
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden (alleen bij overleg). Ook bij gevechten even kort overleggen of diegene dat wil.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over. James en Lily horen nog niet bij elkaar, maar spreek maar even met elkaar af wat jullie daarmee doen.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Nederlandse namen! Zweinstein, niet Hogwarts. Hermelien, niet Hermione. Niet dat we de Engelse namen niet weten, maar het is erg vervelend als de namen steeds verschillen (de een zegt Zweinstein, de ander Hogwarts), dus kies ik voor ALLEEN de Nederlandse namen.
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.


    Personages

    Oude tijd

    James Potter Moonly

    Sirius Zwarts Flitwick

    Remus Lupos WillNotLearn


    Peter Pippeling

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops

    Emily Purder –Moeder Katja Bell-


    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-


    Lucius Malfidus

    Severus Sneep

    Bellatrix van Detta

    Narcissa Malfidus



    Nieuwe Tijd

    Harry Potter

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Tsubaki



    Onderstreept MOETEN ingevuld zijn voor we beginnen, anderen mogen maar hoeven niet.

    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:

    Geslacht:

    Oude Tijd/Nieuwe Tijd:

    Toverstok:

    Huisdier:

    Afdeling:

    Uiterlijk: -Plaatje-

    Innerlijk:

    Extra:



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: James 'Gaffel' Potter
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Een jongen (nee, serieus?)
    Oude tijd/ nieuwe tijd: de oude tijd
    Toverstok: Eikenhout met eenhoornhaar
    Huisdier: Een dikke, luie grijze kat met zwarte sokjes genaamt Moortje
    Afdeling: Griffoendor(ook al zo onverwacht)
    Uiterlijk: Zwart, warrig haar en lichtbruine ogen.


    Innerlijk: James heeft vanaf de eerste dag al een zwak voor Lily. Hij mag Severus Sneep niet zo en noemt hem Secretus. Zijn beste vriend heet Sirius gevolgd door Peter en Remus. Hij is een van de grootste grappenmakers van de school en houd niet zo van regels.
    Extra: Hij schudt zijn haar vaak door de war.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je staat er in, ik maak zo die van mij aan.
    Echt niemand anders nog?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lily of Hermelien. Lily of Hermelien.. MWEHH, welke zou ik kiezen D:
    Wil je voor mij Hermelien reserveren? :3


    Tijd voor koffie.

    Naam: Hermelien Griffel
    Leeftijd: 13 Jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd: Nieuwe Tijd & Oude Tijd
    Toverstok: Wijnstok, Drakenhartenbloed, 10¾" inches
    Huisdier: Knikkebeen, de halfkat. Hij ziet er dan wel uit als kat, maar is ook half Kwistel, waardoor hij slimmer is, en dingen doorziet. Hij is ook erg trouw aan Hermelien.
    Afdeling: Griffoendor
    Uiterlijk: -Plaatje- - De rechtse, natuurlijk ;P-


    Ze heeft een enorme bos bruin krullend haar, en bruine ogen.
    Innerlijk: Hermelien is erg leergierig, en soms een beetje betweterig. Ze is namelijk erg slim, en onthoudt dingen snel, haar grote kennis kan erg handig zijn! Toch kan ze soms bazig overkomen, maar bedoelt dit natuurlijk goed. Ze heeft wel veel faalangst, en kan erg onzeker zijn, wat een contrast vormt met haar moedige aard. Ze gaat altijd voor haar vrienden door het vuur. Ze is een dreuzelkind, is enig kind, en heeft dus dreuzelouders. Ook, was het haar tijdverdrijver.
    Extra:
    Ze kan goed meppen.


    Tijd voor koffie.

    Naam: Sirius Zwarts, ookwel Sluipvoet

    Leeftijd: 15

    Geslacht: Jongen

    Oude Tijd/Nieuwe Tijd: Oude Tijd

    Toverstok: 38,1 cm, Mahoniehout en kern van Feniksveer. In staat tot krachtige magische spreuken, zoals nonverbale spreuken (dit kan je opzoeken als je het niet geloofd (A))

    Huisdier:


    Een ruigpootuil, genaamd Cupi

    Afdeling:Griffoendor

    Uiterlijk:



    Innerlijk: Sirius weet best dat hij knap is, net zoals de meeste meisjes. Hij trekt zich eigenlijk niet veel van meisjes aan. Verder zijn zijn beste vrienden James Potter, Remus Lupos en Peter Pippeling. Hij is erg goed in toveren en maakt daar gebruik van. Ook kan hij Severus Sneep niet uitstaan en vind het niet erg om hem soms te vervloeken.

    Extra: Hij is een Faunaat, een wilde, zwarte, reusachtige hond. Hij was er het beste in vergeleken met zijn vrienden.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 10:18 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tsubaki, ze komt uit de nieuwe tijd dus moet daar alleen Nieuwe Tijd te staan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    'De rechtse natuurlijk'

    'Ze kan er goed meppen'


    Haha, lol ik lag in een deuk


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    'De rechtse natuurlijk'

    'Ze kan er goed meppen'


    Haha, lol ik lag in een deuk


    Me2 :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kom op mensen, schrijf je in(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Anders zet ik hem in de Spotlight?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Doe ik wel


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha bedankt :)
    Ik zet hem zo snel mogelijk op nieuwe tijd maar ik zit nu op mijn mobieltje dus dat gaau heel onhandig :P


    Tijd voor koffie.

    Naam: Ron Wemel
    Leeftijd: 13
    Geslacht: M
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd: Nieuwe tijd
    Toverstok: 34cm, wilg en eenhoornhaar
    Huisdier: Rat
    Afdeling: Griffoendor
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Ron heeft een goed innerlijk. Hij wilt altijd het beste voor zijn familie en vrienden. Hij probeert iedereen te helpen maar helaas is hij een grote kluns waardoor het meestal mislukt.
    Extra: Bang voor spinnen.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 16:52 ]


    Hi. This makes no sence.

    Tania schreef:
    Naam: Ron Wemel
    Leeftijd: 16
    Geslacht: M
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd: Nieuwe tijd
    Toverstok: 34cm, wilg en eenhoornhaar
    Huisdier: Rat
    Afdeling: Griffoendor
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Ron heeft een goed innerlijk. Hij wilt altijd het beste voor zijn familie en vrienden. Hij probeert iedereen te helpen maar helaas is hij een grote kluns waardoor het meestal mislukt.
    Extra: Bang voor spinnen.


    zit in 3e jaar dus 13


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Haha, is goed, ik wist dat om eerlijk te zijn niet precies meer :x


    Hi. This makes no sence.