• © Moonly en Flitwick

    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 6 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Éen personage per persoon
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden (alleen bij overleg). Ook bij gevechten even kort overleggen of diegene dat wil.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over. James en Lily horen nog niet bij elkaar, maar spreek maar even met elkaar af wat jullie daarmee doen.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Nederlandse namen! Zweinstein, niet Hogwarts. Hermelien, niet Hermione. Niet dat we de Engelse namen niet weten, maar het is erg vervelend als de namen steeds verschillen (de een zegt Zweinstein, de ander Hogwarts), dus kies ik voor ALLEEN de Nederlandse namen.
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.


    Personages

    Oude tijd

    James Potter Moonly

    Sirius Zwarts Flitwick

    Remus Lupos WillNotLearn


    Peter Pippeling

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops

    Emily Purder –Moeder Katja Bell-


    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-


    Lucius Malfidus

    Severus Sneep

    Bellatrix van Detta

    Narcissa Malfidus



    Nieuwe Tijd

    Harry Potter

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Tsubaki



    Onderstreept MOETEN ingevuld zijn voor we beginnen, anderen mogen maar hoeven niet.

    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:

    Geslacht:

    Oude Tijd/Nieuwe Tijd:

    Toverstok:

    Huisdier:

    Afdeling:

    Uiterlijk: -Plaatje-

    Innerlijk:

    Extra:



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tania schreef:
    Omg mag ik meedoen ;D?

    Jij wordt toch geholpen? Jij bent de uitzondering


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    AWYEAH! Dankje, echt heel erg bedankt<3 Moet ik ff op m'n profiel een beetje reclame maken voor je?


    Hi. This makes no sence.

    OMG nee jij bent niet de gene die word geholpen

    Fail me
    Oke nu heb ik al ja gezegd maar het klopt niet :(


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oke wat moet ik nu doen
    Jij bent happy omdat ik ja heb gezegd terwijl het eigenlijk niet moet
    Als ik nu nee zeg vind ik dit rot voor jou...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    haha oke dit word echt te verwarrend xd Ik vind heel stiekem dat je me eens kans moet geven om mezelf te bewijzen :$


    Hi. This makes no sence.

    Want ik snap dat je bang bent dat ik er geen f*ck van ga begrijpen ofzo. Maar ik Roleplay constant , alleen niet op Quizlet. En ik ben sowieso dagelijks online, en ik HAAT het als mensen niet reageren. dus je hoeft ook niet bang te zijn dat ik ineens uit het niets stop! ^^ *probeert te overtuigen*


    Hi. This makes no sence.

    Haha ja maar dat kan iedereen zeggen
    Ik geef je een kans, maar wil je dan iemand kiezen zoals de moeder van Katja of zo? :3
    Voor andere vragen gb even anders wordt dit topic zo snel vol door onzin of vragen of zo

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 23:47 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oke wacht ik stuur je wel ff een bericht x


    Hi. This makes no sence.

    Hmm, maar iedere dag 200 reacties met one-liners is ook niet fijn, dus dat iedere dag online etc, ligt er maar aan ;P


    Tijd voor koffie.

    Ik kan niet wachten tot het begint, haha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moeten er eerst meer mensen komen, stom he :(


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ja, haha.anders is het saai:p hoeveel mensjes mag je per persoon?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    1 staat er in. Maar als er niemand bij komt misschien 2.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hmmm, ik zou misschien wel mee willen doen, maar weet nog niet welke rol...


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Hmmm, ik zou misschien wel mee willen doen, maar weet nog niet welke rol...


    Een leuke :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!