• © Moonly en Flitwick

    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 6 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Éen personage per persoon
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden (alleen bij overleg). Ook bij gevechten even kort overleggen of diegene dat wil.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over. James en Lily horen nog niet bij elkaar, maar spreek maar even met elkaar af wat jullie daarmee doen.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Nederlandse namen! Zweinstein, niet Hogwarts. Hermelien, niet Hermione. Niet dat we de Engelse namen niet weten, maar het is erg vervelend als de namen steeds verschillen (de een zegt Zweinstein, de ander Hogwarts), dus kies ik voor ALLEEN de Nederlandse namen.
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.


    Personages

    Oude tijd

    James Potter Moonly

    Sirius Zwarts Flitwick

    Remus Lupos WillNotLearn


    Peter Pippeling

    Lily Evers Rider

    Nymphadora Tops

    Emily Purder –Moeder Katja Bell-


    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-


    Lucius Malfidus

    Severus Sneep

    Bellatrix van Detta

    Narcissa Malfidus



    Nieuwe Tijd

    Harry Potter

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Tsubaki



    Onderstreept MOETEN ingevuld zijn voor we beginnen, anderen mogen maar hoeven niet.

    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:

    Geslacht:

    Oude Tijd/Nieuwe Tijd:

    Toverstok:

    Huisdier:

    Afdeling:

    Uiterlijk: -Plaatje-

    Innerlijk:

    Extra:



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Zou je dat dan a.u.b. even willen veranderen?
    En hópelijk zijn er nog meer mensen die interesse hebben in deze RPG, en ervaren zijn?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sorry to interrupt :

    Hou er wel rekening mee dat er sommigen al niet meer op zweinstein zaten die er in het rijtje staan :
    Ik weet zo niet in welk schooljaar jullie verhaal bij de Maraunders af gaat spelen, maar toen James, Sirius, Remus, Severus, Peter en Lily in de eerste zaten was Lucius al in zijn vijfde jaar.
    Bellatrix kan al helemaal niet op school zitten want zij is nog weer ongeveer drie jaar ouder dan Lucius.
    Narcissa heette nog Black.
    Nymphadora Tops is geboren in 1973, dus zij kan nog lang niet op Zweinstein zitten.

    Hhhmm.. volgens mij was dat het... ;)


    Credendo Vides

    Ja tuurlijk! Ik ben nu alleen op m'n telefoon en kan dat dus nu niet aanpassen . Als ik weer op mijn laptop ben pas ik het aan. Maar mag ik nou meedoen met je RPG of niet? X


    Hi. This makes no sence.

    Aangepast!!


    Hi. This makes no sence.

    DreamerN schreef:
    Sorry to interrupt :

    Hou er wel rekening mee dat er sommigen al niet meer op zweinstein zaten die er in het rijtje staan :
    Ik weet zo niet in welk schooljaar jullie verhaal bij de Maraunders af gaat spelen, maar toen James, Sirius, Remus, Severus, Peter en Lily in de eerste zaten was Lucius al in zijn vijfde jaar.
    Bellatrix kan al helemaal niet op school zitten want zij is nog weer ongeveer drie jaar ouder dan Lucius.
    Narcissa heette nog Black.
    Nymphadora Tops is geboren in 1973, dus zij kan nog lang niet op Zweinstein zitten.

    Hhhmm.. volgens mij was dat het... ;)


    Ik weet dat het totaal niet kan met sommige (sorry Narcissa was een gewoonte om Malfidus neer te zetten).
    Zelf zwaar potterhead dus heb wel lang getwijfeld of ik Tops, Dwaaloog en nog meer mensen er in te doen, maar uiteindelijk met overleg met Moonly gekozen om hen er in te doen, omdat sommige mensen hen willen spelen misschien. Ik kan ze er op zich weer uithalen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik wil Lily wel zijn, zal effe een goed plaatje zoeken een de vragenlijst in vullen!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."



    Naam: Lily Evans
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Vrouw
    Oude Tijd/Nieuwe Tijd: Oude tijd
    Toverstok: 32 centimeter, zeer buigzaam, kern: Drakenbloed.
    Huisdier: Kat, genaamd Amelia
    Afdeling: Griffoendor
    Innerlijk: Zeer rustig, kan goed leren, en zeer sociaal.
    Extra: /


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik ga deze niet goedkeuren. Sorry, ik heb even gekeken, maar je hebt volgens mij aan geen tot weinig RPG's meegedaan en ik heb duidelijk benoemd dat ik ervaren spelers wil. Het spijt me echt en ik wil niet bot zijn. Alleen wil ik me voor één keer in mijn leven aan mijn eigen regels houden.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wanneer ben je precies ervaren dan ?


    Credendo Vides

    Kijk ik heb gekeken bij haar topics en daar staat misschien 1 rpg in, waarvan alleen RollenTopic. Ervaren ben je als je aan vele rpgs hebt meegedaan, vind ik. Vraag me niet wat 'vele rpgs' zijn want dat aantal weet ik niet precies (rond de 10.)
    Damn nu voel ik me gemeen...

    Mj, misschien kan je meedoen aan een inlooprpg? Er is er momenteel een. Die is voor super onervaren(ik zeg je, dat zal jij vast niet zijn) tot super getalenteerde Rpgers. Daar kan je wel meedoen denk ik
    Oke ik haat dit, ik kan gewoon niet gemeen doen tegen iemand zonder er een schuldgevoel aan te hebben. Sorry maar ik wil gewoon een keer dat mijn regels niet worden overschreden.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nee ik snap het zeker maar heb wel aan RPG's meegedaan. alleen niet op Quizlet.Telt dat niet mee dan?


    Hi. This makes no sence.

    @Tania ik heb met iemand gepraat die jou helpt met rpgen en wel veel ervaring heeft, die jou met elke post helpt. Dit klopt toch of ben ik met iemand in de war?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    @Flitwick dat zou best kloppen denk ik!? Oke wacht even, wat is nou precies je plan want ik volg het niet precies meer x'D?


    Hi. This makes no sence.

    Mensen met ervaring aannemen
    Jij mag gewoon meedoen


    Plan begrepen? :Y) XD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Omg mag ik meedoen ;D?


    Hi. This makes no sence.