• Okee, ik was dus wat het rondkijken op nu.nl en toen vond ik iets mega grappigs.
    Het gaat erover dat hij met beroemdheden is vreemdgegaan, geld heeft gestolen om een penisvergroting te doen, Selena zwanger heeft gemaakt en aburtus bij haar heeft laten plegen en echt nog veel meer dingen.
    Ik moest echt zoooo hard lachen toen ik dit las, ik zweer. Dit echt de grootste leugen die ik ooit heb gehoord! En het is ook nog eens ongeloofwaardig (zie alinea met vuurwerk)
    hier is de link: http://www.nu.nl/achterklap/2940852/bijzondere-aanklacht-justin-bieber.html

    Ga me niet haten omdat ik dit plaats want ben namelijk meeeegaa grote Belieber <33
    xxxlovee

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:18 ]

    Haha ik las het vanmiddag ook:) ik ben geen belieber ofzo maar ik denk inderdaad dat dit totaal onzin is. (Als het echt zo zijn had het vast meer publiciteit gekregen xD).


    Can't control my second personality

    O, god. Ik vind dit echt hilarisch (:


    Take risks and conquer your fears.

    Vuurwerk in je kont overleef je niet *lachende facepalm*


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    LOLLOL :'''D:

    "Toen heeft hij vuurwerk afgestoken in mijn anus terwijl hij liedjes van Katy Perry in mijn oor schreeuwde."


    The odds are néver in our favor.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xD Die man verdient een compliment voor zijn fantasie. Die is heel creatief bezig geweest om zijn woede te uiten tegen over JB.


    Physics is awesome

    Daemon schreef:


    -

    En komop, Justin Bieber die vuurwerk in iemands kont steekt terwijl hij een liedje van Katy Perry zingt? Dat is echt ongeloofwaardig hahhahahaha
    Die vent wil gewoon geld hebben

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 8:56 ]

    Daemon schreef:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    BiebsAngel schreef:
    En komop, Justin Bieber die vuurwerk in iemands kont steekt terwijl hij een liedje van Katy Perry zingt? Dat is echt ongeloofwaardig hahhahahaha
    Die vent wil gewoon geld hebben


    Niet alleen omdat het die achterlijke Bieber is hoor.
    Gewoon welk persoon dan ook.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    0.0
    Hahahaha lol, nice story bro :3

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 11:20 ]


    Tijd voor koffie.

    Gewoon nee :')


    Pretty is just a pretty word.

    Daemon schreef:


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Wat heb je toch idiote mensen op aarde rondlopen (vooral in Amerika).


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran


    26 - 02 - '16