• Okee, ik was dus wat het rondkijken op nu.nl en toen vond ik iets mega grappigs.
    Het gaat erover dat hij met beroemdheden is vreemdgegaan, geld heeft gestolen om een penisvergroting te doen, Selena zwanger heeft gemaakt en aburtus bij haar heeft laten plegen en echt nog veel meer dingen.
    Ik moest echt zoooo hard lachen toen ik dit las, ik zweer. Dit echt de grootste leugen die ik ooit heb gehoord! En het is ook nog eens ongeloofwaardig (zie alinea met vuurwerk)
    hier is de link: http://www.nu.nl/achterklap/2940852/bijzondere-aanklacht-justin-bieber.html

    Ga me niet haten omdat ik dit plaats want ben namelijk meeeegaa grote Belieber <33
    xxxlovee

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:18 ]

    Heeft die man iets gesnoven, of zo?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Haha lol, het eerste wat ik dacht was:
    Alweer?


    Miep

    HAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAxDxDxDxDxD Wat voor shit hebben ze nu weer verzonnen?? fuckign zielig hoor voor Bieber eerst beweren mensen dat hij vader is van de zoon van Mariah Yeather en nu beweren ze zo iets?? xD OMGG wat zijn ze weer zielig..

    Hahaha.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 18:30 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Valentino schreef:
    (...)

    Niet alleen omdat het die achterlijke Bieber is hoor.
    Gewoon welk persoon dan ook.


    Neee stop maar. Haters beginnen altijd weer hé wat hebben we je nu weer aan gedaan dat je Bieber achterlijk noemt? :8


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    lololololol omg XD


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Okee, dan ben je wel heel sneu. :')


    You are beautiful, you are love.

    Insurgent schreef:
    O, god. Ik vind dit echt hilarisch (:


    •*• Lululu •*•

    Die titel alleen al.


    Save me from myself.

    Eyes schreef:
    xD Die man verdient een compliment voor zijn fantasie. Die is heel creatief bezig geweest om zijn woede te uiten tegen over JB.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Neee stop maar. Haters beginnen altijd weer hé wat hebben we je nu weer aan gedaan dat je Bieber achterlijk noemt? :8


    Oké, wacht even. Wat hebben we je aangedaan dat je Bieber achterlijk noemt? Als hij al achterlijk zou zijn, zou hier zelf voor instaan, niet jullie Beliebers.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Maar goed, dit is echt zo over de top dat het echt grappig is, haha.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Wauw, die man is écht de weg kwijt x)


    From these ashes, I will rise

    Ik help die man wel zoeken naar zijn hersenen...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28