• Hoihoi,

    Ik denk dat ik op deze site prima terecht kan met de volgende vraag. Sinds kort werk ik als copywriter bij een jong bedrijf. De werkwijze daar is in principe dat ik als ZZP'er/freelancer ingeschreven moet staan bij de KvK en zij vervolgens fungeren als mijn opdrachtgever.

    Allemaal leuk en aardig, maar nu moet ik dus nog een naam hebben voor mijn eenmansbedrijf. (cat)

    Ik heet Claire en ik dacht eraan dat combineren met iets wat te maken heeft met creativiteit en/of, in het bijzonder, schrijven. Engelse en Franse (mijn naam is Frans dus dat rolt misschien lekker over de tong (cat)) woorden als toevoegingen zijn dus gewenst.
    Maarrrr uiteraard, als je wat beters weet zonder mijn naam erin, ook prima! Als het maar kan fungeren als bedrijfsnaam, ik wil het heel graag weten! Je krijgt er kusjes voor, maar alleen als je wilt. -3-

    Laat je creativiteit de vrije loop en maak mij heel blij! Dankjewel! (:

    Update 13 oktober: Ik heb mijn naam gevonden. Het is Clarity Writings geworden. Bedankt voor het meedenken iedereen!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 19:15 ]


    ars moriendi

    .. Niemand ideeën..?


    ars moriendi

    Sorry, ik heb weinig tot helemaal geen inspiratie. Succes bij het vinden van een naam!


    26 - 02 - '16

    Maven schreef:
    Sorry, ik heb weinig tot helemaal geen inspiratie. Succes bij het vinden van een naam!


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben nog een beetje aan het puzzelen, maar ik vind het vrij lastig. Wil je twee losse woorden of zie je liever twee woorden die gemixt zijn tot eentje? Zoals jouw naam en een ander woord?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Textes PubliciClaire (Een woordspeling van Publicitaire en Claire, het betekent reclameteksten in het Frans)
    Ecrits de Claire (Een accent aigu op de 'e' van écrits, ofwel een schuin streepje naar rechts, het betekend schrijfels of geschriften van Claire)
    Claireativity (Spreekt voor zich!)
    Written Artworks

    Ik vind de tweede overigens het mooiste en ook het meest professioneel staan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Textes PubliciClaire (Een woordspeling van Publicitaire en Claire, het betekent reclameteksten in het Frans)
    Ecrits de Claire (Een accent aigu op de 'e' van écrits, ofwel een schuin streepje naar rechts, het betekend schrijfels of geschriften van Claire)
    Claireativity (Spreekt voor zich!)
    Written Artworks

    Ik vind de tweede overigens het mooiste en ook het meest professioneel staan.


    Ecrits de Claire is leuk ^^ maar is die niet bezet in het grote frankrijk (en wellicht België)?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Presence schreef:
    Textes PubliciClaire (Een woordspeling van Publicitaire en Claire, het betekent reclameteksten in het Frans)
    Ecrits de Claire (Een accent aigu op de 'e' van écrits, ofwel een schuin streepje naar rechts, het betekend schrijfels of geschriften van Claire)
    Claireativity (Spreekt voor zich!)
    Written Artworks

    Ik vind de tweede overigens het mooiste en ook het meest professioneel staan.

    Oh wat leuk, dankjewel! Hartstikke bedankt voor het meedenken! (: Sowieso dat ik ze ga overwegen.


    ars moriendi

    Clarity. Het betekent helderheid en is een samenvoeging van jouw naam en creativity.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Clarity. Het betekent helderheid en is een samenvoeging van jouw naam en creativity.

    Thank you! <3 Die is echt goed!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 20:24 ]


    ars moriendi

    Maven schreef:
    Sorry, ik heb weinig tot helemaal geen inspiratie. Succes bij het vinden van een naam!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ramses schreef:
    (...)
    Thank you! <3 Die is echt goed!


    Geen dank! Veel succes trouwens! Lijkt me echt spannend, zo'n eenmansbedrijf!


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Geen dank! Veel succes trouwens! Lijkt me echt spannend, zo'n eenmansbedrijf!

    Jaa, ik moet het officieel gezien voor de KvK hebben omdat ik vanaf nu dus opdrachten aanneem. Hartstikke bedankt!


    ars moriendi

    C'est Claire. Dat komt van c'est clair, wat zoveel betekent als 'dat is duidelijk'.
    Sorry, meer weet ik niet :].


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    C'est Claire. Dat komt van c'est clair, wat zoveel betekent als 'dat is duidelijk'.
    Sorry, meer weet ik niet :].

    Die is ook tof!

    Jullie hebben allemaal zo'n leuke ideeën. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Classic Claire :Y)
    Ik vond Taiteilijan's Clarity ook heel leuk trouwens!
    Maar verder zou ik het niet weten.


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."