• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen"


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Rosette)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Gereserveerd (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Gereserveerd (HallowsEve)
    Stylist: Gereserveerd (LilLiar)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Prentiss)
    Stylist: Jovan Silver Castrum (Larentia)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Reina Odyle Bordeaux (Larentia)
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Gereserveerd (Tania)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    - Myah Jade Fealty (Larentia)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Printess)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:53 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    HallowsEve schreef:
    Zal ik anders nog een mentor doen?

    Zoja, welk district?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:
    (...)
    Zoja, welk district?

    Ik zou het eerlijk gezegd niet doen, aangezien je al drie rollen hebt en het dan volgens mij best moeilijk wordt om ze allemaal actief te houden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Ik zou het eerlijk gezegd niet doen, aangezien je al drie rollen hebt en het dan volgens mij best moeilijk wordt om ze allemaal actief te houden.


    Ik heb er vijf, maar ik weet dat ik genoeg tijd heb en er echt heel erg zin in heb (:
    En eentje ervan is een echte grote rol, stylisten hebben niet zo'n grote en mentoren gemiddeld.
    Dus ik red het wel (:

    Maar, het is natuurlijk je eigen keus.
    En anders zou ik district 3 doen, want die heeft nog niks.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Oké, ik reserveer district 3 mentor
    Ik vul hem morgen of dinsdag in.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Adder is cool c:


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    KarensBabes schreef:
    Adder is cool c:

    Bedankt ^^ Ze valt erg in de smaak geloof ik, haha. De andere personages krijgen het wel zwaar te verduren, hoor.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hehe c: Als Roux op een of andere manier een indruk kan maken op haar waardoor ze hem vertrouwd zouden ze best een interessante band kunnen hebben, maar zo niet, dan zouden ze waarschijnlijk een bloedhekel aan elkaar hebben :'D


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Theobur gaat Adder zo hard irriteren!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Mijn Virgo en Egon helpen je mee Overexposed
    Verena gaat eerder proberen vrede te sluiten met Adder


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Prentiss schreef:
    (...)
    Muhaha, pas maar op, ik heb heel veel doodenge alterego's. (Ja, ik zie al mijn personages als deel van mezelf oké.)
    We gaan trouwens wel massaal off-topic als Myla er niet is, hea?


    Kun je eens een paar namen vertellen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:
    (...)

    Kun je eens een paar namen vertellen?

    Cassie is een hele grote, dat was mijn personage uit de eerste RPG waar ik aan meedeed, ook van THG. Nooit meer uit mijn hoofd gekregen. Ik heb D9 toen zo erg uitgewerkt, niet normaal meer XD
    En jongens, Adder heeft een aantal drankjes bij zich waar die stylisten van jullie... rustig van worden -wbw-


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    HallowsEve schreef:
    (...)

    Ja, maar jij bent vaak online volgens mij. Ik heb al een aantal keren op jouw profiel gekeken en iedere keer was jij online - ik stalk jou -


    Oh oh! O_O Gheghe! C: Ja, ik probeer altijd actief te doen. En als ik niet kan meld ik dat wel. C:


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Rol:
    Tribuut, district elf.
    Naam:
    Kyle Owen Bryce
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Leeftijd:
    15 jaar oud.
    District:
    Elf, Landbouw.
    Uiterlijk:


    Kyle is best knap, niet al te knap, maar hij kan er mee door.
    Hij heeft blond haar wat alle kanten op staat.
    Hij heeft grijze ogen die goed bij zijn bleke huid passen en zijn ogen vind hij dan ook het mooiste van heel zijn lichaam.
    Kyle is ongeveer 1,71 niet al te lang dus, gewoon gemiddeld. Hij is niet al te dik, ook niet te dun, ook weer gewoon gemiddeld.
    Kyle is zo iemand die alles waar het woord "sport" bij past niet kan. Hij is daar gewoon niet sterk en atletisch genoeg voor.
    Innerlijk:
    Kyle is snel bang, dat is zeer onhandig als hij aan de Hunger Games mee moet doen, maar als het echt moet weet hij zich vrij goed over zijn angsten heen te zetten. Zijn grootste angsten zijn: Het donker, pijnlijk sterven, in het niets verdwijnen en vergeten raken.
    Kyle goed in het verzamelen van eten, hij weet wat giftig is en wat hij wel kan eten. Hij is niet al te slim, maar soms heeft hij even een goed moment en weet hij prima wat te doen. Kyle is ook nog heel verlegen dus hij zal vrijwel geen contact zoeken met mensen in de arena, behalve als hij het echt nodig heeft.
    Wat hem samen met zijn angst tegen zou zitten is zijn zelfvertrouwen, hij denkt dat hij bijna niets kan, al valt dat wel mee. Hij is goed in creatieve dingen en is snel beledigd als iemand zegt dat hij iets niet goed heeft gedaan, dan kleurt hij helemaal rood (al zegt hij natuurlijk niet dat hij zich beledigd voelt, daar is hij te verlegen voor).
    De wapens waar hij het meeste mee kan zijn dolken, hij kent natuurlijk de zeis van zijn werk op het land, maar met dolken werkt hij nog beter. Met twee kan hij vrij grote schade aan richten. Een zeis laat hij veel te vaak vallen onder een gevecht, of hij verwond zich zelf er mee.
    Kyle hoopt dat hij lang zal kunnen vol houden, hij kan dan wel niet goed rennen maar zijn uithoudings vermogen is wel goed in orde. Als hij namelijk lang vol houd kan hij zich zelf wat bewijzen en hij hoopt dat hij daar beter van zal worden. Al heeft hij daar weinig aan als hij dood zou gaan...
    Hij hoopt als hij dan toch dood zou gaan in een rustige vredige dood zal sterven met vrienden om zich heen en dat zijn lichaam onder zijn lievelings boom in zijn district zal worden begraven.
    Extra:
    Kyles vader en zijn kleine zusje zijn vermoord onder de opstand, Kyles moeder hield wel van dat zusje en van zijn vader, maar van Kyle houd ze niet. Ze vind hem raar en een niets nut, wat zijn gebrek aan zelfvertrouwen geen goed doet.
    Zijn Item wat hij mee neemt de arena in is een klein oorringetje met een getekend salamandertje erop. Het is een van zijn belangrijkste bezittingen de andere is een dolk, maar die mag de arena niet in.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    C: Klaar!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Ik hoop dat Larentia snel weer tijd heeft, ik wil beginnen, haha. Niet zeikerig bedoeld of zo, ik snap wel dat andere dingen voorgaan, maar ik heb gewoon zin om te RPG'en.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.