• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen"


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Rosette)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Gereserveerd (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Gereserveerd (HallowsEve)
    Stylist: Gereserveerd (LilLiar)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Prentiss)
    Stylist: Jovan Silver Castrum (Larentia)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Reina Odyle Bordeaux (Larentia)
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Gereserveerd (Tania)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    - Myah Jade Fealty (Larentia)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Printess)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:53 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Overexposed schreef:



    Dit moest even, sorry xd


    Genialigheid!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Kan ik BTW, de stylist van 10 of 3 doen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:
    Kan ik BTW, de stylist van 10 of 3 doen?

    Volgens mij wel, als het een man is tenminste. Veel stylisten hebben ook 2 districten dus dat kan je evt ook doen ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oké, ja, het wordt zowiezo een man. Ik heb nu Verena Mikayla Fleme, Virgo Rhaegar Fleme en nu nog Egon .... Fleme


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:
    Oké, ja, het wordt zowiezo een man. Ik heb nu Verena Mikayla Fleme, Virgo Rhaegar Fleme en nu nog Egon .... Fleme

    Lol XD Allemaal broers en zussen toch? Ik wacht trouwens tot er genoeg mannen zijn, zodat ik Adder kan plaatsen x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Lol XD Allemaal broers en zussen toch? Ik wacht trouwens tot er genoeg mannen zijn, zodat ik Adder kan plaatsen x]


    Ja, Verena is het Cinna-typje en het meisje, Virgo en Egon zijn meer het Oh-help-de-kleren-gaan-dood-typen en de jongens


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik presenteer u de stylisten familie Fleme:

    HallowsEve schreef:
    Rol: Stylist district 7
    Naam: Virgo Rheagar Fleme
    Geslacht: 499% mannelijk, 1% vrouwelijke trekjes
    Leeftijd: 24
    District: 7
    Uiterlijk:



    Foto
    Emppu Vuorinen
    Innerlijk: Als je hem gaat vergelijken met Verena is Virgo knettergek. Zijn hele lijf vol tattoo's en veel te veel make-up. Hij verft zijn haren - gelukkig - niet. Virgo heeft een goede stijl en is graag bezig met kleding. Hij weet precies hoe je iemand kan laten opvallen. In tegenstelling tot Verena houdt hij van de Spelen en kijkt hij ze altijd. Hij heeft geen medelijden met de Tributen, alleen met de kleren. Hier heeft Verena hem ook al een paar keer voor geslagen. Hij houdt van Verena, maar heeft het gevoel dat het niet wederzijds is. Hij heeft een vriendin, Eevy Trinket, kleindochter van Effie Trinket.
    Extra: Hij is de broer van Verena en Egon

    Rol: Styliste District 12
    Naam: Verena Mikayla Fleme
    Geslacht: Op en top vrouwelijk
    Leeftijd: 19
    District: 12
    Uiterlijk:



    Ondanks haar haren ziet Verena er vrij normaal uit. Ze heeft een tattoo van een spotgaai boven haar borst en ze gebruikt vrij veel oogmake-up. Verena is ongeveer 1 meter 74 en is erg licht. Ook heeft ze een tattoo van een veer op haar arm.
    Innerlijk: Verena is niet erg druk, integendeel, haar broers waren altijd de druksten thuis. Ze verfden hun haren in gekke kleuren en lieten hun hele lichaam tattoëren. Verena is erg modebewust en kan hele mooie jurken en pakken ontwerpen. Verder is Verena rustig en probeert ze de tributen mooi te maken en niet voor gek te zetten. Verena is een van de weinige stylisten die medelijden heeft met de tributen (beetje als Cinna). Ze is erg overzichtelijk, maar niet voorspelbaar. Als je Verena's slechte karaktertrekjes gaat benoemen kom je uit op een redelijk klein lijstje. Ze kan ontzettend uit haar slof schieten, ze heeft soms de neiging het Capitool af te kraken (vooral de mensen die er extreme uitzien) en ze kan zich uitermate ergeren aan haar broers Egon en Virgo. Als je de slechte eigenschappen weg laat is Verena een van de beste mensen om mee samen te werken. Ze mag haar voorbereidingsteam graag en houdt van haar talent om mode te ontwerpen. Ze praat erg makkelijk met anderen, ook al kent ze hen nog niet zo goed.
    Extra: Verena's familie heeft een poes die erg op haar gesteld is.



    Rol: Stylist District 10
    Naam: Egon William Fleme
    Geslacht: 100% mannelijk
    Leeftijd: 22
    District: 10
    Uiterlijk:



    Louis William Tomlinson
    Innerlijk: Egon valt niet erg op. Hij heeft een hekel aan felle kleurtjes in zijn haren en heeft gewoon zijn bruine haren gehouden. Wel gebruikt hij vrij veel make-up en heeft hij een aantal tattoo's op plekken waar niemand het ziet. Als je Egon met Virgo gaat vergelijken, lijken ze erg op elkaar. Maar als je Egon en Virgo met Verena vergelijkt zie je gelijk een groot aantal verschillen. Egon is een grote sloddervos en erg voorspelbaar, hij heeft absoluut geen medelijden met de tributen, alleen de kleding die worden gemarteld. Ook houdt Egon van het Capitool, ondanks alle extremisten die daar rondlopen. Hij is er trots op dat hij uit het Capitool komt en niet uit een van de districten.
    Extra: Hij is de broer van Verena en het broertje van Virgo

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 10:17 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:
    (...)

    Ja, Verena is het Cinna-typje en het meisje, Virgo en Egon zijn meer het Oh-help-de-kleren-gaan-dood-typen en de jongens

    Adder doet alleen iets aan haar uiterlijk als ze door een stel stylisten in een stoel wordt vastgebonden (cat) Ze draagt het liefst zwarte kleding, geen make-up en kamt hooguit haar haar als ze onder de douche vandaan komt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Adder doet alleen iets aan haar uiterlijk als ze door een stel stylisten in een stoel wordt vastgebonden (cat) Ze draagt het liefst zwarte kleding, geen make-up en kamt hooguit haar haar als ze onder de douche vandaan komt.


    Aha, ik mag haar wel


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wie zijn er nu eigenlijk nog over? Want het lijstje is nog niet ge-update en ik volg het niet meer helemaal :'D


    Bonobo Bosaap C:

    Ja, ik volg het ook niet echt meer >.< Zou ik nog een mannelijke tribuut mogen reserveren? =D

    Oh en die .gif is echt geweldig xD

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 11:42 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    De jongenstributen van acht en negen zijn voor zover ik weet nog vrij, die van elf is inmiddels gereserveerd dacht ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    De jongenstribuut van 9 is ook bezet, door mij c:


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Prentiss schreef:
    De jongenstributen van acht en negen zijn voor zover ik weet nog vrij, die van elf is inmiddels gereserveerd dacht ik.


    Die van een is ook al ingevuld inmiddels.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    MaraCroft schreef:
    Ja, ik volg het ook niet echt meer >.< Zou ik nog een mannelijke tribuut mogen reserveren? =D

    Oh en die .gif is echt geweldig xD


    Die van acht is sowieso nog vrij, de andere zijn allemaal of gereserveerd of al ingevuld.
    Acht heb ik nog niet voorbij zien komen (:


    But calm, white calm, was born into a swan.