• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen"


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Rosette)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Gereserveerd (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Gereserveerd (HallowsEve)
    Stylist: Gereserveerd (LilLiar)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Prentiss)
    Stylist: Jovan Silver Castrum (Larentia)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Reina Odyle Bordeaux (Larentia)
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Gereserveerd (Tania)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    - Myah Jade Fealty (Larentia)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Printess)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:53 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    WoodKiwi schreef:
    (...)

    Kan, maar ik had eenigzins het gevoel dat ik er niet aan mee mocht doen. C';
    En trouwens: Moet ik dan weer een jongen zijn... ._.

    Vrouwelijke tributen zitten sowieso vol, en er mogen tijdelijk geen vrouwelijke mentors/stylisten. En van mij mag je meedoen hoor, er zijn in elk geval nog rollen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Vrouwelijke tributen zitten sowieso vol, en er mogen tijdelijk geen vrouwelijke mentors/stylisten. En van mij mag je meedoen hoor, er zijn in elk geval nog rollen.


    Ach... ik wil wel, maar ik moet nu film kijken en heb geen tijd meer. Anders reserveer ik wel jongen, district 11. Maar ik kom morgen niet online, want ik ga naar een dierentuin, en dan zal ik pas maandag kunnen reageren.. en dat lijkt me niet handig anders eet HallowsEve me op, omdat ik niet snel genoeg ben. C'x
    Dus als die rol oningevult blijf wil ik hem wel.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    WoodKiwi schreef:
    (...)

    Ach... ik wil wel, maar ik moet nu film kijken en heb geen tijd meer. Anders reserveer ik wel jongen, district 11. Maar ik kom morgen niet online, want ik ga naar een dierentuin, en dan zal ik pas maandag kunnen reageren.. en dat lijkt me niet handig anders eet HallowsEve me op, omdat ik niet snel genoeg ben. C'x
    Dus als die rol oningevult blijf wil ik hem wel.


    Ik ben geen kannibaal hoor xD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:
    (...)

    Ik ben geen kannibaal hoor xD

    Stiekem wel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Overexposed schreef:
    Tribuut district tien:

    Naam: Flinn Ivean Murray
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: Negentien, zijn verjaardag is op dertien oktober.
    District: Tien, vee.
    Uiterlijk:


    Filnn heeft een lichaam waar hij best trots op is, hij is niet heel erg gespierd maar wel veel meer dan de meeste mensen uit zijn district. Zijn huid is een tikje getint. Zijn haarkleur is donkerbruin, dat geldt ook voor zijn ogen. Zijn haar heeft hij in een kort, warrig model zitten. Flinn heeft brede schouders en is ook best lang, zo'n een meter en tachtig centimeter. Hij heeft een klein stoppelbaardje, aangezien hij dat gewoon wel oké vind staan en geen tijd heeft om het te schilderen. Door zijn werk heeft hij best wel ruwe handen. Naast zijn kleine pret oogjes ziet hij er in het algemeen best ruw uit.
    Innerlijk: Finn is een harde werker, hij zal dan ook niet zo snel opgeven. Omdat hij best geconcentreerd te werk gaat en overal veel tijd in steekt is hij ook goed in zijn werk, en dat maakt hem erg trots. Doordat hij vaak lang nadenkt over dingen en niet zo snel beslist, maar juist alle opties langzaam afgaat vinden veel mensen hem volwassen overkomen. Flinn is best beschermend over mensen waarvan hij houdt, dat is iets wat hij van zijn vader heeft. De drang om te winnen is bij hem best groot, want hij moet een gezin voeden. Maar als iemand waarvan hij houdt zou kunnen winnen inplaats van hem, is de keuze heel erg snel gemaakt. Finn heeft het werk van zijn vader - die is overleden - overgenomen, hij is hoefsmid en maakt alle hoeven voor de paarden op het land. Best belangrijk werk, maar het verdiend erg weinig. Maar een voordeel is dat hij weet hoe hij vuur moet maken, en hij kan met messen omgaan. Ook is Flinn best wel sterk, wat hem ook een goede kans geeft om te winnen. Verder is hij erg eerlijk en rechtvaardig, maar totaal niet realistisch. Flinn gelooft er heilig in dat hij gaat thuiskomen, omdat hij sterk is en een beetje kan messenwerpen.
    Extra: Flinn zijn oudere broer is gestorven tijdens de Hongerspelen, zijn vader is omgekomen in de opstand. Hij moet nu voor zijn moeder en drie zusjes zorgen. Daarom schrijft hij zich elk jaar in voor extra voedsel. Wegens het gebrek aan geld en tijd, heeft hij geen aandenken


    Zo, hij wordt nog wel uitgebreid en alles :3.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    HallowsEve schreef:
    (...)

    Ik ben geen kannibaal hoor xD


    Naah, ik stel gewoon niet graag iemand teleur en ik vind dat als je mee doet aan een topic je wel een beetje actief moet doen. C:


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    WoodKiwi schreef:
    (...)

    Naah, ik stel gewoon niet graag iemand teleur en ik vind dat als je mee doet aan een topic je wel een beetje actief moet doen. C:

    Het mooie aan THG-rpg's is dat, als je er echt geen tijd meer voor hebt, je je tribuut gewoon kan laten sterven (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.



    Dit moest even, sorry xd


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:



    Dit moest even, sorry xd

    XD
    Oké, die vind ik leeuuk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    WoodKiwi schreef:
    (...)

    Naah, ik stel gewoon niet graag iemand teleur en ik vind dat als je mee doet aan een topic je wel een beetje actief moet doen. C:


    Ja, maar jij bent vaak online volgens mij. Ik heb al een aantal keren op jouw profiel gekeken en iedere keer was jij online - ik stalk jou -


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Prentiss schreef:
    (...)
    Stiekem wel.


    Ik eet alleen dierenvlees en ik drink mensenbloed - fucking vampier hier!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:
    (...)

    Ik eet alleen dierenvlees en ik drink mensenbloed - fucking vampier hier!

    Muhaha, pas maar op, ik heb heel veel doodenge alterego's. (Ja, ik zie al mijn personages als deel van mezelf oké.)
    We gaan trouwens wel massaal off-topic als Myla er niet is, hea?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Muhaha, pas maar op, ik heb heel veel doodenge alterego's. (Ja, ik zie al mijn personages als deel van mezelf oké.)
    We gaan trouwens wel massaal off-topic als Myla er niet is, hea?


    Vertel die alterego's maar ^^ En ja, we gaan massaal heel erg off-topic


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:
    (...)

    Vertel die alterego's maar ^^ En ja, we gaan massaal heel erg off-topic

    Ongeveer 75% van hen heeft al wel eens iemand vermoord - vaak meerdere - en ik heb er zelfs drie die elke maand wel iemand afmaken, maar dat is omdat ze demonen zijn. Er is er ook eentje die met een bijpersonage een wedstrijd doet wie de meeste moorden kan plegen (alleen zelfverdediging), een aantal hebben psychische stoornissen... Tja, het zijn er vrij veel. Sommigen wil je echt niet ontmoeten, anderen wil je alleen niet kwaad hebben :')


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik wil er wel een paar ontmoeten xD
    Ik heb alleen een alterego naam xD Yoru Tsukiakari. Ik moet mijn alterego nog eens uitdenken. En natuurlijk mijn favo: Tarion Cullen-Viresse


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen