• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen"


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Rosette)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Gereserveerd (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Gereserveerd (HallowsEve)
    Stylist: Gereserveerd (LilLiar)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Prentiss)
    Stylist: Jovan Silver Castrum (Larentia)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Reina Odyle Bordeaux (Larentia)
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Gereserveerd (Tania)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    - Myah Jade Fealty (Larentia)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Printess)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:53 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Larentia schreef:
    Die is net boven je ingevuld, sorry. Gelukkig zijn er nog heel veel districten over =D

    Daar even over, Snowhite, kan het misschien wat uitgebreider?


    Tuurlijk, doe ik morgenochten ik ga nu slapen.. okay?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Snowhite; de vrouwelijke tribuut van district 5 is al gereserveerd.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 23:24 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Larentia schreef:
    Snowhite; de vrouwelijke tribuut van district 5 is al gereserveerd.


    Zag ik, veranderd naar district 3


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Supervet idee! Zou ik mee kunnen doen als Vrouwelijke tribute District 6?


    Hi. This makes no sence.

    Ik voorspel een groot gebrek een mannelijke tributen, stylisten en begeleiders :'3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rol: Mannelijk tribuut district 6
    Naam: Percival Orwell
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17
    District: 6
    Uiterlijk:


    Percy heeft bruin haar, dat niet lang en niet kort is. Zijn haar zit altijd warrig. Zijn bruine ogen, licht of donker hangt af van lichtval, staan altijd vrolijk. Hij is 1.87 en daarmee vind hij zichzelf klein, vooral omdat zijn vader een stukje langer is.
    Innerlijk: Percy is een hele normale jongen. Hij lacht vrij veel, is altijd behulpzaam en zegt iedereen vrolijk gedag. Dit komt omdat hij zo is opgevoed. Zijn ouders maakte hem altijd wijs dat je iedereen te vriend moest houden. Hij misbruikt mensen vaak, al hebben ze het lang niet altijd door. Het aardige en behulpzame is dan ook alleen maar om te verbergen hoe hij, eigenlijk vooral zijn ouders, echt is. Zo is hij opgevoed, al wil hij niet zijn hele leven zo blijven. Hij kan uren kijken naar de lucht zonder verveeld te raken en raakt vaak verloren in zijn eigen gedachte. Ook vind hij het heel leuk om doelloos rond te lopen. Hij kan alleen slapen als hij zich veilig en vertrouwd voelt. Verder heeft hij een hekel aan beestje en is hij heel bang voor open vlaktes Hij houd gewoon niet van het idee dat mensen hem kunnen zien. Hij is ook liever niet alleen met iemand, of et een kleinere groep dan 6 mensen. Hij kan soms erg vreemd doen, wat is omdat hijmensen vaak niet vertrouwd en alles tot op de bodem uitzoekt. Hij is vrij avonturistisch ingesteld en is heel vastberaden. Hij is vrij slim, maar hij is vaak zo impulsief dat hij niet goed nadenkt over zijn acties, daar heeft hij achteraf meestal veel spijt van. hij heeft vrijwel geen geweten, of hij heeft er wel een, maar zijn geweten praat eigenlijk alles goed. Als Percy iets slecht heeft gedaan dan vindt hij meestal dat het diegene zijn eigen schuld was, of dat diegene het verdiende.
    Extra: Hij heeft drie zusjes en een broertje, hij is de oudste. Verder heeft hij een armbandje met de tekst ‘stay strong’ van zijn zus gekregen van zijn zusje. Zijn vader geeft er niet zo heel veel om, hij en zijn vader hebben absoluut geen goede band. Zijn moeder daar in tegen is heel verdrietig en deprisief.


    Is hij goed zo?
    Ik wil nog wel een mannelijk tribuut en een begeleider.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 1:39 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kan ik nog een plekje reserveren als tribuut voor District 1? I would reaaaly love that. :3


    What’s tasty in Busan?

    Rol: Tribuut
    Naam: Hope Dawn Moon
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 16
    District: 12
    Uiterlijk:


    Ze valt met haar rode lokken en blauwe ogen erg op in district 12. Ze is 1.73 en nogal mager. Haar hele lichaam word gesierd door sproetjes, ze heeft een lichte huid en lange wimpers. In haar lange rode haar zit een natuurlijke slag, die in de punten nijgt naar een krul. Innerlijk: Ze is heel slim en treed niet graag op de voorgrond. Maar ze is en blijft een vechter.
    Extra: Haar geest is haar wapen. Ze kan zich verstoppen, maar ze kan ook hard rennen. Ze heeft nooit geleerd echt met een wapen om te gaan. Maar met een mes kan ze iemand nog wel neersteken. Verder kan ze goed in bomen klimmen.

    Rol: Tribuut
    Naam: Ethan Twan Flash
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 18
    District: 4
    Uiterlijk:


    Ethan is altijd heel populair geweest bij de meisjes om zijn uiterlijk. Hij is gespierd en 1.87
    Innerlijk: Hij is hard. Maar heeft ook een zachte kant
    Extra: Hij is sterk en kan overweg met een speer, ook kan hij goed overweg met een drietand omdat hij uit district 4 komt.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 17:26 ]


    Reality's overrated.

    Oeps, sorry mijn laptop flipt hem.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 23:39 ]


    Reality's overrated.

    Ja daar kwam ik net achter toen ik hem poste srry..oke dan doe ik het zo;)

    Rol:Tribuut
    Naam: Daira Jane Jones
    Geslacht: vrouw
    leeftijd: 18
    District: 3
    Uiterlijk: srry kan nu niet uploaden ik doe het morgen via computer;)
    Innerlijk: Daira weet altijd wat ze wil. En gaat voor niemand uit de weg. Ze is slim en weet voor veel dingen een oplossing, niet dat dat altijd de beste zijn. Ze is aardig voor andere mensen en naarmate zij ze leert kennen zal ze zich aan personen gaan hechten. Ze heeft ook een gevoelige kant. Op haar 8ste heeft haar vader haar misbruikt en daar is ze nooit echt overheen gekomen. Ze kan zich goed consentreren maar soms is dat niet altijd goed en ontgaan haar dingen. (als ik meer moet schrijven moet je het even zeggen want dan doe ik dat ook morge ff)
    Extra: Daira is bang voor clowns en ze heeft nog maar 4 rechter tenen dat komt door haar vader die haar mishandelde

    oke als er iets mist hoor ik het;)

    BlueHope
    Ja, hij is goed. Ik zelf maak 't altijd veel uitgebreider, maar verschilt ook per persoon xd
    En als je dat zou willen, graaag


    "Do you believe monsters are born or made?"

    JillStyles
    Ehm, die is ook al gereserveerd :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Weer te laat doe dan maar district 7 of zet hem anders maar ergens bij een tribuut van een ander district ik ben altijd net te laat;)

    Hij is ook nog niet helemaal af, maar ik werk beter na 12 uur^^
    En voor welke districten? Voor de jongen het liefst 5, 8 of twaalf en de begeleider maakt me echt niet uit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    -

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 14:48 ]


    -