• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen"


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Rosette)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Gereserveerd (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Gereserveerd (HallowsEve)
    Stylist: Gereserveerd (LilLiar)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Prentiss)
    Stylist: Jovan Silver Castrum (Larentia)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Reina Odyle Bordeaux (Larentia)
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Gereserveerd (Tania)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    - Myah Jade Fealty (Larentia)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Printess)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:53 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ah, echt mij weer hea..
    Had net een mooi stukje, valt de iPad uit.
    Morgen weer een poging, heb al veel ideeën (:
    Welterusten iedereen!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    BlueHope schreef:
    Hij is ook nog niet helemaal af, maar ik werk beter na 12 uur^^
    En voor welke districten? Voor de jongen het liefst 5, 8 of twaalf en de begeleider maakt me echt niet uit.

    Ik heb je tribuut bij district 12 gedaan en je begeleider bij district 2, heb je sowieso twee tributen die niet van jezelf zijn om te begeleiden


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ohja, is het goed als ik de namen wel even doorgeef?
    Anders vergeet ik ze, hihi..
    Voor tribuut district een is het: Emerald Jessamine [...]
    En voor de mannelijke begeleider uit district negen: Jackson Seath Howards

    Moet nog even een goede achternaam voor het meisje verzinnen (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik weet niet zeker of het nog vrij is maarjah, proberen kan altijd (:



    Naam: Joanna ''Johnny'' Apple
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 19
    Rol: Tribuut
    District: 6
    Lengte: 175cm
    Personaliteit: Johnny is een erg stoer type. Ze doet vaak erg afstandelijk en kan soms ook erg fel zijn. Ze kan niet tegen die typische meisjes-meisjes. Met de geblondeerde haren en overdreven make-up. Ondanks ze erg hard en zelfs soms arrogant lijkt is ze van binnen erg gevoelig en heeft ze maar een klein hartje.


    Hi. This makes no sence.

    Tania;
    de vrouwelijke tribuut van district 6 is inderdaad al bezet. Daarbij staat in de regels dat ik alles wil hebben ingevuld, dus ook extra.
    Ook stel ik het op prijs als je niet m'n invullijstje half om gooit.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oh sorry daar had ik overheen gelezen!


    Hi. This makes no sence.

    Mag ik ook nog een tribuut uit district 5 en ik weet niet of het dan om een jongen of meisje gaat??:)

    ^ De mannelijke tribuut


    "Do you believe monsters are born or made?"

    -

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 14:43 ]


    -

    Oh t gaar om de mannelijke

    Rol:Tribuut
    naam: Paul Mesan
    geslacht: man
    leeftijd: 16
    District: 5
    Uiterlijk: morge weer foto ;)
    Innerlijk: Paul is een killer. Hij praat alleen met zijn eigen vrouw uit zijn district. Als hij mensen dood doet hin dat snel en slim. Verder is hij niet zo heel slim. Hij heeft er moeite mee om naar mensen te luisteren. En doet graag dingen voor zichzelf. De enige die hij een beetje vertrouwd is zijn district genoot. Maar hij uit de kans dat zij hem vermoord niet uit. Hij is onzeker maar dat zie je niet aan hem. Hij houd van kleding en hij mag zijn stylist ook wel.
    Extra: hij heeft een grote tatoe van een soort logo op zijn arm. En niemand mag de rede weten waarom hij daar zit. Dit is een tatoe van de as van zijn overleden moeder. Zij kwam om ik de boete. Ze was heel jong toen ze Paul kreeg. Namelijk 15. Het jaar daarop deed ze mee aan de boete en overleed.

    Ik bedoel meer niemNd mag weten wat het betekend dat logo

    Come on guys, er zijn nog 8 tributen vrij en een heleboel begeleiders en stylisten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rol: Mannelijk tribuut district 12
    Naam:
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 19
    District: 12
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Hij is er gesteld op eerlijkheid. Hij kan er niet goed tegen als iemand liegt of de waarheid verborgen houd. Hij vind ook dat er een groot verschil zit tussen liegen en de waarheid verborgen houden. Soms kan hij erg boos worden als eer tegen hem gelogen wordt. Hij heeft nog wel eens last van woede aanvallen. Als hij eenmaal een woede aanval heeft dan is hij zich niet bewust van wat hij doet. Hij is dan erg impulsief, agressief en gemeen. Hij kan erg kil en gevoelloos over komen en vindt het goed zo. Hij kan er niet veel aan doen dat hij woede aanvallen heeft, maar hij heeft wel geleerd dat hij zijn woede kan vervangen door verdriet. Vaak is hij erg op zichzelf, hij houd dan ook niet zo van drukte. Het liefst is hij de hele dag alleen en staart naar het water. Als je hem eenmaal kent heeft hij een heel ander karakter. Dan is hij heel aardig tegen je en helpt hij je maar al te graag. Hij geeft echt heel veel om de mensen waar hij van houd en waardeert hun voor wie ze zijn. He kan hem eigenlijk niet zoveel schelen wat je in het verleden gedaan heb, zolang je maar niet de zelfde fouten maakt in de toekomst en zolang je maar geleerd heb van je fouten. Hij geeft vaak meer om dieren dan m mensen omdat dieren zich niet anders voordoen dan ze echt zijn, voor zover wij weten dan. Hij houd heel erg van stilte en kan er dan ook geen genoeg van krijgen. Stilte staat voor hem gelijk aan rust en rust is voor hem heel belangrijk. Hij kan er geen genoeg van krijgen en degene die zijn rust verstoord zal daar dan ook veel spijt van krijgen. Hij leert snel, waardoor hij ook veel technieken snel onder de knie krijt en weinig moeite heeft met grote hoeveelheden info in één keer te onthouden. Hij is vrij goed in richten, maar is niet goed in een één op één gevecht en zal die dan ook proberen te vermijden. Zijn richting gevoel is prima en vuur maken zal niet zozeer een probleem worden. Hij heeft alleen een hekel aan zwemmen en aan water. Ook kan hij niet er niet goed tegen als hij geen controle over iets heeft.
    Extra: Hij heeft een klein zusje en had een oudere broer die door slechte omstandigheden is overleden. Zijn moeder is daardoor erg beschermend tegen over hem en zijn zusje.

    I'll finish him tomorrow...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kan ik de stylist uit District 12 reserveren? Ik vul hem vanmiddag in


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rol: Stylist
    Naam: Angelique Noori
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 24 jaar
    District: 11
    Uiterlijk:


    Dus roze haar met een lavendel kleurig plukje er door heen. Ze heeft drie piercings, een door haar neus en in de hoeken van haar lippen een. Ze heeft een bril en een tatoeage in haar pols waar staat; faith, hope and love.
    Innerlijk: Ze ziet eruit als iemand die heel stoer is, maar eigenlijk heeft ze een klein hartje. Ze is hartstikke sociaal en is mega gek. Ze kan als de best ontwerpen. Haar familie is allemaal overleden, want zelf heeft ze ook meegedaan aan the Hunger Games. President Snow heeft al haar familie vermoord. 11 jaar geleden. Ze was net 13 jaar en ze had gewonnen door dingen te eten wat andere ook eten. Zij had toen als talent mode ontwerpen en dat is ze geworden.
    Extra: Haar tweelingbroer moest mee in de arena en zat bij de beroeps. Hij was even gek als haar.


    Every revolution begins with a spark.