• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen"


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Rosette)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Gereserveerd (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Gereserveerd (HallowsEve)
    Stylist: Gereserveerd (LilLiar)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Prentiss)
    Stylist: Jovan Silver Castrum (Larentia)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Reina Odyle Bordeaux (Larentia)
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Gereserveerd (Tania)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    - Myah Jade Fealty (Larentia)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Printess)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:53 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rol: Vrouwelijke tribiuut district 8
    Naam: Jill Angel Scars
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    District: 8, textiel
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Jill is iemand die zich snel laat misleiden, Ze gelooft snel iemand en een vertrouwensband heb je ook zo te pakken bij haar. Zelf heeft Jill dat niet echt heel erg door. Ze weet wel dat ze dat heeft en daarmee moet ophouden. Jill is altijd vrolijk, nou áltijd is een groot woord. Ze is vaak vrolijk. Jill is een lange tijd erg verdrietig geweest om zichzelf. Hoe ze deed tegen mensen. Ze was altijd onaardig, bitchy, sarcastisch én arrogant. Uiteindelijk heeft iemand dat echt is haar gezicht gezegd dat ze moest stoppen daarmee. Nu denkt ze daar niet meer over na. Alhoewel je haar nog steeds snel boos krijgt. Nog steeds is Jill hardstikke prikkelbaar, maar dat is ze eigenlijk altijd al geweest.
    Extra: -komt nog-

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 17:11 ]


    Do what people say you can't.

    Ik zit duidelijk te lang aan deze rol.
    'Haar spelen heeft ze gewonnen door pure awesomeheid.' (Ja, ik ben inmiddels ook aan een mentor bezig, want ik raakte afgeleid.)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    JillStyles schreef:
    kan ik de mentor van district 1 reserveren??

    Rol: mentor
    naam: carlos Viache
    geslacht: man
    leeftijd: 27
    district: 1
    uiterlijk:

    http://www.google.nl/imgres?num=10&hl=nl&biw=1280&bih=939&tbm=isch&tbnid=kjUPPp_otfq2GM:&imgrefurl=http://j0odi.deviantart.com/art/Model-Man-175827789&docid=NvzpcN1jnwCc7M&imgurl=http://fc05.deviantart.net/fs71/f/2010/230/c/0/Model_Man_by_j0odi.jpg&w=800&h=1183&ei=rD2JULC7L-WX1AX81IH4Aw&zoom=1&iact=hc&vpx=370&vpy=420&dur=4929&hovh=273&hovw=185&tx=122&ty=189&sig=113425936930323696046&page=1&tbnh=140&tbnw=93&start=0&ndsp=40&ved=1t:429,r:6,s:20,i:151 (hopen dat hij het doet)
    innerlijk: hij is sterk en slim. heeft overal goed iedeen voor. en kan snel mensen overhalen. hij is wel erg sneaky hij had een affaire met het hoofd van het kapitool. en daardoor is hij populai onder de meisjes. hij heeft een gouden hart en komt voor veel mensen op. hij is wel een player.
    extra: hij draagt sinds een jaar altijd een zonnenbril omdat hij zijn ogen beschadigde met een lazerlampje (raar verhaal)

    Dus hij had een affaire met president Snow en is daarom populair bij meisjes?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Prentiss schreef:
    Ik zit duidelijk te lang aan deze rol.
    'Haar spelen heeft ze gewonnen door pure awesomeheid.' (Ja, ik ben inmiddels ook aan een mentor bezig, want ik raakte afgeleid.)

    Haha, door pure awesomheid :3
    VInd je 't btw supererg om van je mentor een man te maken? Ik heb echt een zwaar tekort aan mannen.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 17:40 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Larentia schreef:
    (...)
    Haha, door pure awesomheid :3
    VInd je 't btw supererg om van je mentor een man te maken? Ik heb echt een zwaar tekort aan mannen.

    Ik ben heel slecht in het spelen van jongens (herinner je je Samuel? Die is uiteindelijk vermoord nadat hij iemand met een peer bekogelde, moet je nagaan) en bovendien zit Adder al heel erg in mijn hoofd, en ze is ook al bijna klaar. Als je het eerder had gezegd had ik het wel willen proberen, maar ik wil haar nu liever gewoon vrouwelijk houden. I'm very sorry, maar anders moet ik een heel ander personage maken, want ze is gewoon niet aanpasbaar en ik vind haar eigenlijk te leuk worden om niet te gebruiken >_<


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    -nevermind

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 18:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Begeleider district negen:

    Naam: Jackson Seath Howards, mensen noemen hem vaak Jack.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: 43, hij verjaart op zes november.
    District: Negen, graan.
    Uiterlijk: Coming soon
    Innerlijk: Coming soon
    Extra: Coming soon

    Even alvast een kleine opzet, ik moet nu naar dans (:

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 18:55 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 1
    Naam: Eden Leona Greyfield
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    District: 1
    Uiterlijk:



    Eden is niet al te lang, slank, halflang golvend haar dat ze praktisch altijd in een staart draagt omdat het haar anders veel te veel in de weg hangt. Haar ogen zijn donkerbruin met, als het licht goed is, gouden spikkels er in.
    Innerlijk: Alhoewel ze er wel zo uit ziet, is Eden absoluut geen meisjes-meisje. Ze houd er van om door de bossen te struinen, in bomen te klimmen en om te kletsen. Kortom, alles wat haar ouders haar hebben verboden. Één enkele keer is Eden van huis weg gelopen omdat ze het zat was hoe haar ouders haar op haar lip zaten, en dook ze voor een tijdje onder bij haar vriendin Félicite, een bewoonster van district 5, wat natuurlijk duidelijk tegen de regels van haar ouders in ging. Toen ze een paar maanden later terug kwam was haar huis leeg. Haar ouders werden beschuldigd van criminaliteit en zijn ter plekke vermoord. Maar niemand leek ook maar iets te weten en deden massaal alsof hun neus bloedde. Zo werd Eden al snel aangekeken als 'de dochter van de Greyfields', en probeerde ze alles om in ieder geval hààr onschuld te bewijzen. Dit heeft haar enorm gehard, ook met de hulp van Daniël, bewoner uit district 2, die haar jaag- en overleeftechnieken heeft geleerd.
    Verder zegt Eden altijd wat er op haar hart ligt, ook al komt dat af en toe nog wel eens rot haar strot uit. Ze heeft een gitaar die bijna uit elkaar valt omdat ze er zo vaak op speelt, ze houd van koken en zingt vaak (helaas voor omstanders, het is ongelooflijk vals). Ze houd van dansen in de regen, boeken lezen en slapen op de meest vreemde plekken (denk aan, grasvelden, kruiwagens, bomen en daken van verlaten huizen). Beloftes houden is niet haar sterkste punt, en tegenstelling tot discussies voeren, waarin als ze echt een punt heeft, niet te verslaan is. Veel vrienden heeft ze niet, ze is graag op zichzelf, maar als ze je haar vriend(in) noemt mag je je best gevleid voelen, want zo kiest niet zomaar mensen uit.
    Over de arena is het niet zo ingewikkeld. Eden is snel, verstandig en afwachtend. Ze is erg handig met messen, omdat ze vaak kookt en wat aan het experimenteren is geweest. Ook heeft ze door het koken een grote kennis voor planten ontwikkeld, en kan ze zo aanwijzen welke plant eetbaar is en met welke je moet oppassen. Directe confrontaties gaat ze eerder uit de weg, omdat ze niet de grootste of de sterkste is. Ze is nog nooit eerder in de arena beland, omdat haar ouders er altijd voor zorgden dat er iemand anders werd gekozen. Dat wil niet automatisch zeggen dat ze geen ervaring heeft, na het overlijden van haar ouders heeft Eden met behulp van Daniël de schuur omgebouwd tot een ruimte waarin ze vechttechnieken beoefent en messen werpt.
    Extra: Eden is opgegroeid in de rijkste wijk van heel Panem, maar voelde zich er nooit echt thuis. Ook kwam dat misschien omdat haar ouders haar verboden om om te gaan met mensen uit districten lager dan 4, en met die daarboven hadden ze op zich al moeite.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 19:26 ]


    What’s tasty in Busan?

    Ehwm, ik had het meisje district een al gereserveerd..
    Anders neem ik wel uit een ander district, je hebt je rol nu toch al ingevuld.



    Weetje wat, ik wil een mannelijk tribuut, maakt niet uit welk district.
    Doe anders maar tien (:
    En een stylist, maakt weer niet uit welk district, het liefst vrouwelijk.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 19:04 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    @Overexposed Oh ja, crap, een jongen en een meisje natuurlijk! Damn. Sorry girl, vind je het echt niet erg om een andere rol in te vullen? Anders wil ik mijn personage ook wel bij een andere zetten hoor, volgens mij past die toch niet zo goed bij district 1... :/


    What’s tasty in Busan?

    Rosette schreef:
    @Overexposed Oh ja, crap, een jongen en een meisje natuurlijk! Damn. Sorry girl, vind je het echt niet erg om een andere rol in te vullen? Anders wil ik mijn personage ook wel bij een andere zetten hoor, volgens mij past die toch niet zo goed bij district 1... :/


    Maakt niet uit joh, alleen als jij dat wilt (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    ik ga ook nog een mannelijke tribuut maken, denk ik en misschien een vrouwelijke stylist :Y)


    Do what people say you can't.

    Mijn mentor komt trouwens uit D4.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mag ik de mannelijke tribuut uit district 7 reserveren? En ook een styliste van district 2? En wat is de boete? Weet iemand wat het in het Engels is, want ik heb de boeken in het Engels gelezen.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 21:59 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Rol: mannelijke tribuut district 2

    Naam: Taylor Drew Dempsey

    Geslacht: Man

    Leeftijd: 17

    District: 2

    Uiterlijk: klik

    Innerlijk: Taylor is een jongen die zich stoer voordoet om te verbergen dat hij uit een gebroken gezin komt, met een verslaafde moeder en een vader die hem mishandeld. zijn idee was om weg te lopen als hij 18 is, samen met zijn broers en zusjes, alleen, het HG komt ertussen. beginnen. Taylor draagt een groot geheim: zijn familie zijn vluchtelingen uit het capitool. Daardoor vertrouwt hij geen mensen en heeft hij bijna geen vrienden. Hij is een goede judge van karakter, wat hem goed van pas komt.

    Extra: Hij nam alle bonnen van zijn broers en zussen op zijn naam met gevolg een grotere kans om getrokken te worden. Hij wordt niet opgeroepen maar bleek toch z’n ongeluk te zijn, het was zijn broer die getrokken was. Hij bood zich aan met het idee als hij levend eruit kwam, hij weer een opstand gaat beginnen.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 20:05 ]


    -