• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat ik een grote ego heb -gayhand-

    O god. Ik heb hier niet alleen een grote ego :') ik heb hier ook een groot voorhoofd XD



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [mijn topics]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    'Misschien na een dag, misschien na een uur, een minuut. Of misschien wel na een week, een maand, een jaar. Misschien wel na een eeuw.' En ik loop rustig naar hem toe en druk dan mijn lippen in zijn nek, kort.
    'Misschien wel nooit.'
    En ik bijt een keer zachtjes in zijn nek waarna ik langs de huid lik.

    Chad
    "Ik opteer nooit." grijnsde ik en kreunde even kort.
    "Is het al niet erg genoeg dat ik een zuigzoen heb staan? Moeten je tandafdrukken ook in mijn nek?" zei ik, maar lachte er wel bij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ugh.. Ik maak het alleen maar erger volgensmij..}

    Daniël
    'En toch krijg ik het iedere keer voor elkaar om het erger te maken dan de keer daarvoor.' Mompel ik en gooi de appel in de prullebak en kijk dit keer zelf naar de grond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik schud met een lachje mijn hoofd. 'Typisch een jongen,' zeg ik dan. Ik sta tegen hem aan, hij is langer dan ik. 'En alsof je het erg vindt dat ik je bijt,' fluister ik in zijn oor waarna ik op zijn oorlel bijt. Ik sta op mijn tenen omdat ik er anders niet aan kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk haar verschrikt aan en trek haar terug in een knuffel. 'Les, Jake zou niet weten wat te doen zonder jouw.' zeg ik zachtjes. 'Misschien als je hem zelf zou afwijzen maar niet door dood of misverstand.' ga ik verder. 'En ik kan niet zonder jouw als vriendin, als jij er niet was had ik allang iets heel doms gedaan toen Axton me bedroog.' Er is even geen stoppen aan en ik begin alle dingen op te sommen wat ze voor mij en anderen gedaan heeft en waarom we niet zonder haar kunnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    {Ugh.. Ik maak het alleen maar erger volgensmij..}

    Daniël
    'En toch krijg ik het iedere keer voor elkaar om het erger te maken dan de keer daarvoor.' Mompel ik en gooi de appel in de prullebak en kijk dit keer zelf naar de grond.


    [Trollollol. Jup :Y)]

    Sky Leslie White
    Hij mompelt dat hij het iedere keer voor elkaar krijgt om het erger te maken dan de keer daarvoor. Ik kijk in zijn richting en zie dat hij naar de grond kijkt. Ik pak zijn hand beet.
    'Doe je niet Daniël,' zeg ik dan met een lief glimlachje.
    'Ik kan het begrijpen dat je het niet wilt doen. Echt waar.'
    Ik begrijp heel mijn leven al dingen, dat is niets nieuws voor me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk haar verschrikt aan en trek haar terug in een knuffel. 'Les, Jake zou niet weten wat te doen zonder jouw.' zeg ik zachtjes. 'Misschien als je hem zelf zou afwijzen maar niet door dood of misverstand.' ga ik verder. 'En ik kan niet zonder jouw als vriendin, als jij er niet was had ik allang iets heel doms gedaan toen Axton me bedroog.' Er is even geen stoppen aan en ik begin alle dingen op te sommen wat ze voor mij en anderen gedaan heeft en waarom we niet zonder haar kunnen.


    Leslie Day
    Alexi trekt me weer in een knuffel en ik leun met mijn hoofd tegen haar schouders en laat mijn tranen gaan. 'Alexi,' zeg ik zachtjes. 'Jake komt er wel doorheen, hij werd ook verliefd op Luna. Tenminste. Hij voelt of voelde iets voor haar. Dat kan makkelijk weer gebeuren maar dan met iemand die ook van hem houdt.' Ze blijft allerlei dingen opzeggen die ik mijn hoofd allemaal weerleg. Ik zie de dingen gewoon even niet.. positief in. Het ziet er allemaal gewoon even grauw en duister uit. Ik dwing mezelf te stoppen met geluidloos huilen en bijt daarvoor hard op mijn lip totdat ik bloed proef. 'Ik ga geen zelfmoord plegen Alexi, wees niet bang,' mompel ik dan. 'De dingen zien er alleen even niet zo vrolijk uit. En ik houd me sterk voor Jake. Omdat hij zo kortgeleden Kate heeft verloren. En Nick, met zijn wonden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Dan maar een poging doen het goed te maken..}

    Daniël
    'En ik kan begrijpen dat het je mateloos iriteerd dat iedere keer dat je er over praat het tot niets uitloopt, ik weet gewoon niet wat ik moet doen. En als ik dat wel weet weet ik niet of dat goed is of niet' Zeg ik zuchtend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik zeg even niets. Ze moet leven voor haarzelf, niet voor Jake of Nick of voor mij. Ik kijk haar aan even aan en kijk weg. Ik bijt op mijn lip. 'Wil je Perla zien?' vraag ik haar dan voor een ander onderwerp aan te snijden. Misschien kan dat haar zinnen wel wat verzetten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik kijk naar Daniël. 'Laten we erover ophouden, oke?' Zeg ik zachtjes. 'Het is al goed. Ik begrijp je en nee het irriteert me niet, en ook ergert het me niet.' Ergeren aan, en iets irriteert. Maar goed. Ik ben gewoon een grammar-nazi. 'Moet jij nog wat eten?' Vraag ik hem dan. 'Of had je aan die appel genoeg?'

    Leslie Day
    Ik laat Alexi los en veeg wat tranen weg terwijl ik naar de grond kijk. We zwijgen beiden even. Dan vraagt ze of ik perla wil zien. 'Heb jij een parel?' Vraag ik haar dan en kijk haar nog steeds niet aan. Perla is Spaans voor parel. Ik snap alleen niet waarom ze het in het Spaans zegt. Maar dan dringt het tot me door. 'Laat maar zitten, dat is dat paard hè? Of pony. Wat is het. Maar oke, is goed.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach even zachtjes en trek haar dan recht waarna ik haar aan haar arm mee naar de auto sleur. 'Ze staat bij mijn oma normaal tenzij Axton een fout begaan heeft.' zeg ik en stap in. Ik wacht even tot zij hetzelfde doet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik schud met een lachje mijn hoofd. 'Typisch een jongen,' zeg ik dan. Ik sta tegen hem aan, hij is langer dan ik. 'En alsof je het erg vindt dat ik je bijt,' fluister ik in zijn oor waarna ik op zijn oorlel bijt. Ik sta op mijn tenen omdat ik er anders niet aan kan.

    Chad
    Ik grinnikte kort, maar beet op mijn lip, toen ik haar tanden weer op mijn huid voelde.
    Ik greep haar plots beet, tilde haar op en liep met haar terug de slaapkamer in. Ik legde haar op mijn bed en ging grijnzend op haar zitten.
    "Mijn beurt." grijnsde ik en drukte mijn lippen even in haar nek, maar in plaats van haar te bijten, begon ik haar te kietelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |What with the Poeh and the Painting in the beginpost? They're both mine. ^-^ |


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Alexi trekt me overeind en sleurt me mee naar haar auto. Ik stap in en glimlach dan een beetje naar haar. 'Moet ik het Jake niet even laten weten dat ik weg ga?' Vraag ik dan aan haar en kijk even zijdelings naar haar.

    Luna Day
    Ineens pakt Chad me beet en tilt me op en ik kan maar net voorkomen dat mijn handdoek van mijn middel af glijdt. Hij legt me op zijn bed en gaat dan grijnzend op me zitten. Hij zegt 'mijn beurt' en drukt dan zijn lippen in mijn nek. Dan voel ik ineens zijn handen in mijn zij en volgens mij probeert hij me te kietelen en ik grinnik. Ik vertrek geen spier, 'Ik kan tegen kietelen.' En ik kijk hem aan. Hoewel ik ook wel mijn zwakke plekken heb. Zo heb ik bijvoorbeeld een aantal zwakke plekken in mijn nek, en ook best gevoelige borsten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    5HELLEY schreef:
    |What with the Poeh and the Painting in the beginpost? They're both mine. ^-^ |


    Bedoel je dat jij ook Painting bent? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.