• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat ik een grote ego heb -gayhand-

    O god. Ik heb hier niet alleen een grote ego :') ik heb hier ook een groot voorhoofd XD



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Bedoel je dat jij ook Painting bent? :3


    |Neine, didn't said that. De personage zijn allebei van mij. ;D |


    kindness is never a burden.

    Alexi
    'Nueh hij overleeft het wel.' grinnik ik 'en als Ax doorheeft dat ik weg ben weten ze wel dat je bij mij bent.' Ik steek de auto in gang en rijd de parking af. 'Ik rijd wel niet zo snel...' zeg ik waarschuwend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    5HELLEY schreef:
    (...)

    |Neine, didn't said that. De personage zijn allebei van mij. ;D |


    [hm, ja Okay. Maar Painting had ze overgenomen. Maar goed. Ze is nooit in het RPG dus :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Nueh hij overleeft het wel.' grinnik ik 'en als Ax doorheeft dat ik weg ben weten ze wel dat je bij mij bent.' Ik steek de auto in gang en rijd de parking af. 'Ik rijd wel niet zo snel...' zeg ik waarschuwend.


    Leslie Day
    Ze zegt dat Jake het wel overleeft en ik zet weer mijn glimlach op.
    'Ja, dat zal wel ja,' zeg ik dan. Ze rijdt de parking af en zegt dan waarschuwend dat ze niet zo snel rijdt en ik knik.
    'Oké, geen problemen mee. Ik haat het ook altijd zo als nick zo hard rijdt op de motor. Dus ik weet hoe het is als je wilt dat iemand zachter rijdt.'
    Ik merk dat ik nog best Nick in het gesprek vermeng. Maar dat komt eigenlijk omdat ik best wat herinneringen aan hem heb en die pas allemaal zijn opgehaald door wat er gebeurt is.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 17:20 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik kijk naar Daniël. 'Laten we erover ophouden, oke?' Zeg ik zachtjes. 'Het is al goed. Ik begrijp je en nee het irriteert me niet, en ook ergert het me niet.' Ergeren aan, en iets irriteert. Maar goed. Ik ben gewoon een grammar-nazi. 'Moet jij nog wat eten?' Vraag ik hem dan. 'Of had je aan die appel genoeg?'

    Leslie Day
    Ik laat Alexi los en veeg wat tranen weg terwijl ik naar de grond kijk. We zwijgen beiden even. Dan vraagt ze of ik perla wil zien. 'Heb jij een parel?' Vraag ik haar dan en kijk haar nog steeds niet aan. Perla is Spaans voor parel. Ik snap alleen niet waarom ze het in het Spaans zegt. Maar dan dringt het tot me door. 'Laat maar zitten, dat is dat paard hè? Of pony. Wat is het. Maar oke, is goed.'


    Daniël
    'Okey' Andwoord ik, 'Nee, ik heb genoeg gegeten' Andwoord ik vervolgens op haar vraag. 'Wat wil je doen?' Vraag ik haar vervolgens en kijk haar aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [hm, ja Okay. Maar Painting had ze overgenomen. Maar goed. Ze is nooit in het RPG dus :3]


    |Oh. Die manier... |


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    |Oh. Die manier... |


    [Al aangepast (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Al aangepast (;]


    |Thank you Jaimster. ;D |


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Ik knik en na een lange tijd parkeer ik de auto voor oma haar huis. 'Kom.' glimlach ik en stap uit. Dan loop ik naar de deur en bel aan. 'Oma!' zeg ik vrolijk en ze kijkt me glimlachend aan en knuffelt me. Dan ziet ze Leslie en omhelst haar ook. Ok? Dit gaat makkelijker met dat demon gebeuren dan toen ze Ax het eerst ontmoette? 'Heb je Perla gezien?' vraag ik haar en ze lacht. 'Ik schrok me rot meis, maar jah. Hij staat in de bloementuin zodat je gevraagd.' zegt ze en ik pak Les haar arm weer om haar de bloementuin te tonen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We rijden een tijd en ik vind de stilte in de auto niet erg. Even gewoon rust. We komen aan en Alexi is helemaal vrolijk dus wek ik ook die intentie dat ik dat ook ben. Alles is goed nu Les. We komen het huis binnen en de oma van Alexis omhelst me. Ik vind het niet erg. Ik glimlach vriendelijk naar haar. 'Hallo,' zeg ik dan. Ik heb haar eerder gezien. Alleen was ik toen in de ban van een duister voorwerp. Toen redde Nick me uit het meer. En voordat er verder nog woorden gesproken kunnen worden trekt Alexi me alweer mee door. We komen in de bloementuin aan en ik zie het beest dan. Een pony, Perla. Ik loop voorzichtig in de richting van het paard en maak dan een hinnik-geluidje. En steek mijn hand met mijn palm naar boven uit zodat ze eraan kan ruiken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Geen pony Jaimes xd een veulen xd]

    Alexi
    Ik glimlach als ik Perla zie en zie hoe ze iets achterdochtig aan Les haar hand gaat snuiven en dan haar hoofdje tegen haar hand legt. Blijkbaar is ze goed gekeurd. Ik zie dat Oma er een kleine omheining om heeft gemaakt zodat Perla niet bij de bloemen komt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Okey' Andwoord ik, 'Nee, ik heb genoeg gegeten' Andwoord ik vervolgens op haar vraag. 'Wat wil je doen?' Vraag ik haar vervolgens en kijk haar aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Perla gaat aan mijn hand snuiven en legt dan haar hoofd op tegen mijn hand. Ik aai even over haar neus. Volgens mij is het een veulen. 'Hoi Perla,' fluister ik tegen haar. 'Hoe voel je je? Heb je het naar je zin hier?' Ik kijk haar aan en ze is rustgevend, Perla.

    Sky Leslie White
    Het onderwerp is voorbij, over en sluiten. En hij zegt dat hij genoeg gegeten heeft en vraagt dan wat ik wil doen. 'Geen idee,' zeg ik naar waarheid. 'Ik moet een outfit klaar leggen voor vanavond.. En misschien een beetje huiswerk maken. Maar voor de rest heb ik niets op de planning staan. Jij?' En ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach en kijk even om me heen. Ik begin plannen te maken. Misschien kunnen ik en opa daar een stal bouwen voor haar. Ik glimlach en laat Les even doen. Het doet haar wel goed volgens mij... gewoon de rust en stilte en niet de drukte van school.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Perla en Perla kijkt terug naar mij. Ze briest een keer en ik glimlach zwakjes. Ze duwt haar snuit tegen mijn hand en ik kijk ernaar. Dan ga ik met die hand strijken over haar hals. En dan over haar manen. 'Jij wordt later een mooi paard Perla,' zeg ik zachtjes. 'En Perla, zorg ervoor dat het je nooit overkomt dat twee hengsten op je verliefd worden. Zorgt alleen maar voor problemen.'

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 17:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.