• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat ik een grote ego heb -gayhand-

    O god. Ik heb hier niet alleen een grote ego :') ik heb hier ook een groot voorhoofd XD



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach even en zuchtend kijk ik even naar mijn gsm. Ik heb sinds die ruzie niets meer van mijn ouders gehoord, het was te verwachten maar het kwetst wel. Ik sta op en laat Les even achter bij Perla en loop naar de tulpen. De laatste keer dat ik hier was was Axton mee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Geen idee' Andwoord ik ook, ik had niet echt veel te doen.. Tenzij je leraar spelen bij Cat iets leuks vond om te doen bracht ik liever de dag door met Sky. Huiswerk maken.. Zat er waarschijnlijk niet in


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Perla knabbelt nu aan wat gras en ik laat mezelf zuchtend vallen op het gras met mijn armen en benen wijd terwijl ik naar de wolken staar. 'Wat is er mis met me?' Fluister ik tegen de wind. Een zonnetje komt tevoorschijn. Ik beschouw het als een teken dat na regen zonneschijn komt. Dus dat het wel goed met me komt. Een klein glimlachje zit op mijn gezicht, maar die bereikt mijn ogen niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Ik kijk naar Daniël. 'Zullen we nu anders even langs jouw kamer gaan?' Vraag ik hem dan. Ik kijk hem aan. Misschien dat ik wel geen huiswerk ga maken. 'Of is Nathan op de kamer?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sorry voor de korte reactie.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Nee, het is nu zijn beurt om Cat te helpen' Zeg ik met een glimlach, in iedergeval dat had ik met hem afgesproken en ik denk niet dat hij dat niet zou doen zonder het op zijn minst te proberen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik knik en sta dan op. 'Oke, laten we gaan,' zeg ik dan met een klein glimlachje. Ik zet mijn dienblad weg en loop terug naar Daniël. Ik kijk even naar hem. Zo onwerkelijk mooi. Vindt je het gek dat hij me niet heel zijn leven bij zich wil hebben. Ik ben veel minder knap. 'Gaan we?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Ja' Andwoord ik en sta zelf ook op om vervolgens haar hand vast te pakken en met haar naar mijn kamer te lopen daar aangekomen is Nathan er in iederdgeval niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Daniël pakt mijn hand en we lopen naar zijn kamer. Ik doe de deur open de kamer is leeg. Ik loop gewoon naar zijn bed en ga erop zitten. 'Hee Daniël.. Wat ik me dus af vroeg,' zeg ik dan. En ik kijk in zijn richting. 'Ik weet dat je in best wat opzichten anders bent dan de meeste jongens.. Maar ik vroeg me ook af of dat zo is op het gebied van..' Mijn hoofd wordt heel licht rood. 'Seks.' En ik bijt op mijn lip. 'En ik bedoel niet dat ik seks wil, maar veel jongens zouden geprobeerd hebben om een meisje zo snel mogelijk het bed in te krijgen maar jij vertoont daar geen enkel teken van,' zeg ik er snel achteraan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Dat leek niet echt op een vraag' Zeg ik met een korte lach en leun tegen de muur terwijl ik haar aankijk en merk dat haar hooft een klein beetje rood is gekleurt, 'Het grootste verschil is dat ik al jaren mee ga en ik let op wat een meisje wil aangezien dat nog wel zo ging vroeger.' Andwoord ik.

    {Moet eten XD ik wouw snel een post schrijven dus perfect is het niet}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ga, baay]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ineens pakt Chad me beet en tilt me op en ik kan maar net voorkomen dat mijn handdoek van mijn middel af glijdt. Hij legt me op zijn bed en gaat dan grijnzend op me zitten. Hij zegt 'mijn beurt' en drukt dan zijn lippen in mijn nek. Dan voel ik ineens zijn handen in mijn zij en volgens mij probeert hij me te kietelen en ik grinnik. Ik vertrek geen spier, 'Ik kan tegen kietelen.' En ik kijk hem aan. Hoewel ik ook wel mijn zwakke plekken heb. Zo heb ik bijvoorbeeld een aantal zwakke plekken in mijn nek, en ook best gevoelige borsten.

    Chad
    Ik trok mijn wenkbrauwen naar haar op.
    "Dat meen je niet? Iedereen heeft wel kietels! Waarom neem je nu mijn meest effectieve wapen af?" zei ik gespeeld teleurgesteld en schudde mijn hoofd.
    "Hmm, ik weet niet of dit zo gaat werken." acteerde ik overduidelijk. "Wacht, nog een laatste kans. Hou je van chocolade?" ik keek haar indringend aan, maar kon mijn grijns niet onderdukken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    'Ja, ik meen het. Zie je mij spartelen van het lachen?' Vraag ik hem en kijk hem aan.
    Mijn handdoek is een beetje afgezakt en de bovenkant van mijn borsten is zichtbaar. Chad zit nog steeds op me. Hij kijkt me dan doordringend aan, en zijn ogen lijken zich wel door die van mij te boren. Even vergeet ik te antwoorden. Maar dan herpak ik mezelf en wend mijn blik af.
    'Chocolade?' Herhaal ik. 'Hm. Is wel te doen. Maar er zijn lekkerdere dingen.' Ik zwijg even. 'Zoals jij.'
    En ik kijk hem met een speelse blik aan. Dat moment dat hij me zo doordringend aan keek. Ik werd er even stil van.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Dat leek niet echt op een vraag' Zeg ik met een korte lach en leun tegen de muur terwijl ik haar aankijk en merk dat haar hooft een klein beetje rood is gekleurt, 'Het grootste verschil is dat ik al jaren mee ga en ik let op wat een meisje wil aangezien dat nog wel zo ging vroeger.' Andwoord ik.

    {Moet eten XD ik wouw snel een post schrijven dus perfect is het niet}


    {Moet nog even leren, ben ongeveer 8 uur wel weer terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    'Ja, ik meen het. Zie je mij spartelen van het lachen?' Vraag ik hem en kijk hem aan.
    Mijn handdoek is een beetje afgezakt en de bovenkant van mijn borsten is zichtbaar. Chad zit nog steeds op me. Hij kijkt me dan doordringend aan, en zijn ogen lijken zich wel door die van mij te boren. Even vergeet ik te antwoorden. Maar dan herpak ik mezelf en wend mijn blik af.
    'Chocolade?' Herhaal ik. 'Hm. Is wel te doen. Maar er zijn lekkerdere dingen.' Ik zwijg even. 'Zoals jij.'
    En ik kijk hem met een speelse blik aan. Dat moment dat hij me zo doordringend aan keek. Ik werd er even stil van.

    Chad
    Ik grijnsde naar haar. Dit was leuk. Ik was nog nooit echt zo los geweest met een meisje. Ja, tuurlijk ik stoeide wat en zo, maar de volgende dag was ik meteen weer serieus. Dit was anders en voelde veel beter. Maar alleen met haar...
    Zou het echt aan Luna liggen? Of was ik gewoon aan het flippen? Dat was ik wel gewend, ik sloeg op tijd eens door... Wat wil je met zo'n verleden, waar ik nog nooit iemand iets over verteld heb. Ik beet op mijn lip, terwijl ik haar nadenkend bleef aankijken.
    Plots besefte ik dat het mijn beurt was om wat te denken.
    "Hmm, ok. Je bent er nipt door." glimlachte ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”