• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Kyoshi schreef:
    I'm so fucking nervous right now.


    The sun will rise and we will try again.

    Klotekut reageerakkoord! Geen gratis OV meer en ook geen basisbeurs, lekker is dat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het gaat weer lekker allemaal... ;/


    Caution first, always.

    Snipverkouden, maar géén hoofdpijn meer. Shit.. hopelijk ben ik morgen niet in zo'b niesbui bij al die kindjes..


    You are beautiful, you are love.

    Shoot me, please. :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik kan je nog steeds wel voor je kut kop slaan na wat je hebt gedaan. Je bent gewoon een ordinaire trut. Geen wonder dat je nog twee vriendinnen hebt, waarvan 1 je nicht; je bént ook raar, het is heus niet allemaal de schuld van anderen. Ben je nu zo dom? Ja, dat ben je. Je hebt een lager IQ dan het achtereind van een varken en je sociale vaardigheden, sorry, je hébt geen sociale vaardigheden anders had je wel doorgehad wat voor een debiele tieves trut je bent. VIESE VUILE TERING TRUT. (finger)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En dan heb je geen plannen meer in de vakantie? Ah fuck y'all.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Memoria schreef:
    Shoot me, please. :c

    *poof*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wat doe je als je iets leuks voor je vriendin wilt doen en op dat moment minecraft in een server speelt.
    Je bouwt een hartje met haar voorletter erin en geeft haar de link waarmee je de map online kunt zien.

    (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    UGH. Waarneer gaat die klote buikpijn nou is weg?! Sinds 10u30 al aan een stuk door buikpijn. -sigh-

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:07 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MORGEN VERTREK IK NAAR MILAAN BADOEM. :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    CyberLord schreef:
    Wat doe je als je iets leuks voor je vriendin wilt doen en op dat moment minecraft in een server speelt.
    Je bouwt een hartje met haar voorletter erin en geeft haar de link waarmee je de map online kunt zien.

    (bloos)


    Hahaha, typisch. :') Mijn vriend stuurt juist allemaal technische minecraft snufjes waar ik niks van snap. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Wauw, wat is me dat voor een vakantie! Ik ben niet meer gerust, alsmaar kan ik aan één ding denken


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Meh, waarom ben jij zo schattig?

    I want a hug..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.