• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    De meest voorkomende smoes in wedstrijden; Mijn camera is kapot gegaan.
    lol. :')

    Ik moet me voorbereiden voor me toets, maar ik heb geen zin D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yay. Ik kijk er naar uit. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Net nu ik alles weer een beetje onder controle kreeg...
    Moet dit gaan gebeuren vandaag, damn. Ik ben zenuwachtig. En waarvoor? Ja, omdat jij zo'n stalker bent en ik mag je nu al niet meer. Daar heb je het ook echt zelf naar gemaakt. Bah.

    Dit is echt niet leuk.

    Ik loop hier echt rond met een idiote glimlach op mijn gezicht, geen flauw idee waardoor.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waar maak ik me eigenlijk druk om? Een jongen die ik niet eens zo goed ken? Hij stelt zich straks voor in de klas en dan zie ik wel verder, de wereld vergaat niet Laura. Chill, het komt wel goed.

    MSN, stop hating!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom belt iedereen me als ik moet vertrekken?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Beetje jammer dat ik nu geen printer heb, dus moet ik naar een print shop. :')


    -

    Leren, leren, leren. Toetsweek, I don't like you. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vakantie noemt men dat.
    Fuck school.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nog één dag en ik kan eindelijk weer genieten van mijn vrijheid. Ik heb er zooooooooo'n zin in!
    Nu nog even doorbikkelen voor M&O...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn ex is morgen jarig en ik heb al twee weken lang geen contact meer met hem. :')
    Mmm. Zal ik 'm feliciteren of niet?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik hoop zo dat dit iets word!


    I'm a goner.