• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Whut, zo'n uitschuifbalkjes op Quizlet zijn veranderd! Of ligt het aan mij?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik hou ervan hoe je 'wij' zegt. Jij & ik.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Net naar de oogarts geweest. Na al die jaren is het gezakt naar +3,00 bij mijn beide ogen. Een grote verbetering!
    Maar dat betekent weer een nieuwe bril.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben zo blij dat ik je deze week vaak ga zien! <3
    Nu 3 dagen achter elkaar, dan een dagje niet en dan gezellig uit!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dus ik dacht, laat ik even een leuke foto van mezelf maken met de cam. En dan valt me weer keihard op hoe scheef mijn gezicht nu is ._. Zo fucking lelijk. Bam onzekerheid olé, ik dacht dat het wel meeviel maar nu ik mezelf goed bekijk merk ik die verlamming weer op. Wheeeeeee


    -

    Bulsara schreef:
    Whut, zo'n uitschuifbalkjes op Quizlet zijn veranderd! Of ligt het aan mij?

    Het is inderdaad veranderd(:
    Ik zie het ook.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Het is inderdaad veranderd(:
    Ik zie het ook.


    •*• Lululu •*•

    Ik ben zo blij dat ik van je af ben. Ik hou van mijn vrijheid en ik vind het weer heerlijk om met de jongens te flirten en gek te doen. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik haat het als mijn pc net opgestart is, dan loopt alles in het honderd ._.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Nu denkt iedereen dat het ergst voorbij is, maar niemand weet hoe het werkelijk zit, dat alles alleen maar erger en erger word. Het suddert maar door, als in een hoekje omdat het niet erg genoeg is om iets drastisch te doen. Het word gegeneerd omdat het verborgen kan blijven, omdat het geen echte oorzaak heeft. Het is er gewoon. Niemand heeft een idee hoe bodemloos de put van ellende is. Niemand weet hoe groot de nood is.


    Your make-up is terrible

    Ik hou van het geluid van je stem,
    van de 'high-fives', al die kleine aanrakingen.
    Ik hou van je humor,
    van je ogen.
    Ik hou van jou.

    Verliefd zijn is awesome. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Assassin schreef:
    Nu denkt iedereen dat het ergst voorbij is, maar niemand weet hoe het werkelijk zit, dat alles alleen maar erger en erger word. Het suddert maar door, als in een hoekje omdat het niet erg genoeg is om iets drastisch te doen. Het word gegeneerd omdat het verborgen kan blijven, omdat het geen echte oorzaak heeft. Het is er gewoon. Niemand heeft een idee hoe bodemloos de put van ellende is. Niemand weet hoe groot de nood is.


    Keep your head healt high.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 14:53 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Silverlance schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar. Maar het is zo ontzettend vreselijk, het valt niet te beschrijven. Maar dankjewel!


    Ik ben in de 1e klas mij beide oma's verloren binnen 3 maand en ja het klopt: het valt niet te beseffen. Ik leef met je mee. (heart2)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb steeds een beter gevoel over Frans, maak mij zorgen over Duits en de andere vakken. Hoe haal ik ooit al die tekorten op?!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Don't hide the broken parts that I need to see
    'Cause I can't help you if you hide them.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.