• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

I remember how we used to talk everyday. I miss that

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Net thuis aangekomen vanaf het vliegveld. Zwaar kapot, maar het was awesome. Ik wil echt snel weer terug naar Ibiza!

En nu slaaappeen!

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Ik ben zo blij! :'D

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Meh, ik heb echt geen zin om te werken, zeg.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Weet dat ik je heel hard mis en het helemaal niet leuk vind.

Birds born in a cage think flying is an illness.

Ik mis je zo hard! waarom moet je zover weg wonen? kan je niet gewoon m'n buurjongen zijn ofzo?

It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

Meeh, ik wil niet werken...

It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

Ik heb me voorgenomen mijn huiswerk vandaag te doen, zodat ik morgen tijd voor mezelf heb, maar ik weet nu al dat dat niet gaat lukken... ):

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Camel schreef:
    Ik heb me voorgenomen mijn huiswerk vandaag te doen, zodat ik morgen tijd voor mezelf heb, maar ik weet nu al dat dat niet gaat lukken... ):

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Camel schreef:

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

EINDELIJK ETEN ;D

I don't want you to die, I want you to suffer.

Ik heb echt het gevoel dat ik niet goed genoeg ben voor dit alles ..

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

YES! YES! YEEEEESSS!
    EINDELIJK. OMG. IK BEN ZO BLIJ NU. YEEEEEEEEEESSSSSSS!
    AAAAAAAAAAAAAAAHHH! :'DDDDD

Birds born in a cage think flying is an illness.

Ugh, ik ga dood -.- school is niet normaal veel.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Vakantie.
    I'm already feeling better.

But I still have this faith in the truth of my dreams.