• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Heeft een ZALIG weekendje achter de rug gehad!
    En een weekje herfstvakantie gaat vanaf NU in. Iets zaliger bestaat niet!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    IK WIL ETEN D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Echt. Moest mijn groep -waarmee ik op weekend ben geweest- mijn klas op school zijn, dan zou het leven een heel stuk beter eruit zien!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Thuis, leuk weekend gehad maar niet echt geslapen :3 Nu even diehard duits gaan leren.

    Winchesterr schreef:
    IK WIL ETEN D;

    Straks maar eens Popcorn maken (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aantal abo's:
    117
    Aantal bladwijzers:
    55


    Allemaal verkregen door normaal te schrijven en mijn story af en toe in de spotlight zetten. Dus geen 1D, geen Bieber, geen "Ik wil zoveel reactie's / abo's hebben voordat ik verder ga". Nee, gewoon een story geschreven, omdat ik er zin in had. I'm proud *O*

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jij beweert niet eigenwijs te zijn. Dat zullen we nog wel eens zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omijngod, mijn zenuwen ><

    Heuj, nieuwe username!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Veranderd iedereen zijn naam/plaatje waardoor ik de helft niet meer ken of ligt het aan mij? xd


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Veranderd iedereen zijn naam/plaatje waardoor ik de helft niet meer ken of ligt het aan mij? xd


    Ja, dat gebeurt dikwijls. Ik doe het gelijk elke twee weken met GM en anders gelijk na een maand. Vind het veel te leuk. Avatar doe ik niet vaak, tenzij ik er echt een hekel aan begin te krijgen. Dit is de tweede keer dat ik het plaatje relateer aan de username en andersom. Ik was Uppsala. c:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:20 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Ja, dat gebeurt dikwijls. Ik doe het gelijk elke twee weken met GM en anders gelijk na een maand. Vind het veel te leuk. Avatar doe ik niet vaak, tenzij ik er echt een hekel aan begin te krijgen. Dit is de tweede keer dat ik het plaatje relateer aan de username en andersom. Ik was Uppsala. c:


    Goed dat je het zegt, want ik wist totaal niet wie je was. :') Ook zo handig dat op sommige profielen (waaronder mijn eigen) lijst staat, waardoor je nóg geen duidelijkheid krijgt. :')


    You are beautiful, you are love.

    Ik wist niet dat je tegenwoordig kon ruiken wanneer iemand een film kijkt en daarom schijnbaar niet kan terug w'appen. En het feit dat ik vertel hoe erg mijn oog irriteert boeit ook niks natuurlijk. Nou veel plezier met je film, ik spreek je ooit wel weer <.<


    -

    Omnivium schreef:
    (...)

    Goed dat je het zegt, want ik wist totaal niet wie je was. :') Ook zo handig dat op sommige profielen (waaronder mijn eigen) lijst staat, waardoor je nóg geen duidelijkheid krijgt. :')

    Als je je muis erop houdt, zie je alle namen verschijnen. ^^

    Omnivium schreef:
    (...)

    Goed dat je het zegt, want ik wist totaal niet wie je was. :') Ook zo handig dat op sommige profielen (waaronder mijn eigen) lijst staat, waardoor je nóg geen duidelijkheid krijgt. :')

    Ga met je muiswijzer op het woord "lijst" staan, dan krijg je de lijst van usernames te zien ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.