• Wat vinden jullie hier nou van?
    Ik vind het gewoon te gek voor woorden. Waarom zou je - je in de vrede kaal scheren omdat er iets met een celeb aan de hand is. Het is bytheway niet eens bewezen dat het waar is ;o


    26 - 02 - '16

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Well, no :'D PLUIS HET UIT JIJ. >;]


    *pluist het uit*

    OMFG ITS SO FLUFFFYYYYYYYYY

    I shall give it to a soon-to-be--Canadian-baldy, that shall cheer her up :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mocht het wel echt zijn: Arme Justin Bieber, ik ben dan wel geen Belieber, maar het blijft een verschrikkelijke ziekte.


    Tijd voor koffie.

    Mordin schreef:
    (...)

    *pluist het uit*

    OMFG ITS SO FLUFFFYYYYYYYYY

    I shall give it to a soon-to-be--Canadian-baldy, that shall cheer her up :Y)



    Hahaha :')


    Pretty is just a pretty word.

    Zonderland schreef:
    Best troll ever. Het is vast niet echt.


    Helaas beschermt beroemdheid je niet tegen je eigen lichaam. Tenzij je Keith Richards bent. I mean, just damn, Keith. DAMN.


    quidquid excusatio prandium pro

    Tsubaki schreef:
    Mocht het wel echt zijn: Arme Justin Bieber, ik ben dan wel geen Belieber, maar het blijft een verschrikkelijke ziekte.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik had op Tumblr gelezen dat het een grap was.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    Ik had op Tumblr gelezen dat het een grap was.



    Van Justin Bieber zelf? Als dat zo is dan is dat echt erg en al helemaal om die meisjes die kaal zijn gegaan voor hem...


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Van Justin Bieber zelf? Als dat zo is dan is dat echt erg en al helemaal om die meisjes die kaal zijn gegaan voor hem...

    Nee, van 4chan dacht ik. Ergens vind ik het wel sneu, maar ik moest te hard lachen toen ik dit zag om te kunnen zeggen dat ik echt medelijden met die meisjes had. ><

    EDIT; ik heb het nagekeken. 4chan heeft het Twitter-account van Justin Bieber gehackt en getweet dat hij leukemie heeft. Nou, van 't één komt 't ander... en nu is dus een aardig aantal tienermeisjes kaal. x'D

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 14:59 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    wanhopig op zoek naar aandacht


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Denk niet echt dat het waar is, want er is niet één kwaliteitskrant/site die er ook maar iets over heeft gepost. Afijn, niet dat zij altijd zoveel over Justin Bieber schrijven, maar toch...


    Raspberry poptarts dude

    Je kan echt heel makkelijk controleren of dit waar is.
    In de foto bovenaan het topic staat een tweet van Bieber. Just try to find it.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Volgens mij vind ik die tweet nergens op zijn Twitter.
    Als dit een grap is (wat het volgens mij wel is) is het gewoon ziekelijk.

    Incredulity schreef:
    Volgens mij vind ik die tweet nergens op zijn Twitter.
    Als dit een grap is (wat het volgens mij wel is) is het gewoon ziekelijk.


    Can't control my second personality

    Hij heeft geen kanker


    (Be)lieve in (you)rself

    Dan denk je dat de wereld niet dommer kan. Het kan dus toch. En dat terwijl die jongen nieteens kanker heeft. <3 Heerlijk dit.


    ars moriendi