• Wat vinden jullie hier nou van?
    Ik vind het gewoon te gek voor woorden. Waarom zou je - je in de vrede kaal scheren omdat er iets met een celeb aan de hand is. Het is bytheway niet eens bewezen dat het waar is ;o


    26 - 02 - '16

    Endure schreef:
    Nogal overdreven, er zijn wel meer mensen met kanker en daar scheren mensen zich toch ook niet kaal voor? Wat maakt Justin Bieber zo anders dat je het voor hem wel zou doen? Hij is geen God.


    Dat is waar ja. Ik vind het ook erg voor die meisjes die het wel gedaan hebben en nu misschien wel hartstikke verdrietig zijn omdat het gewoon blijkt dat het een leugen was. Echt een zielige grap dit.


    26 - 02 - '16

    Jee wat maakt het uit of ze hun hoofd voor hem scheren of niet. Hoeveel mensen hebben wel geen tattoo gezet over iets waar ze fan van zijn? Dat is veel meer permanent dan dit. And if anything hebben ze getoond dat ze hun idool onvoorwaardelijk steunen en sorry, maar dat vind ik alles behalve belachelijk. Ik vind het zelfs heel dapper van die meisjes dat ze dat wilden doen voor hem, om te tonen dat ze achter hem staan.


    Raspberry poptarts dude

    Lamebrain schreef:
    ik zie wel eens plaatsjes van jongens die zivhzelfs kaal scheren omdat hun vriendin kanker heeft en ook kaal worden. of van moeders, omdat hun dochters kanker hebben en zich afvragen waarom andere mensen wel haar hebben en hun niet.
    Dat vind ik in een woord geweldig.

    Maar dit is idioot.


    comfort in c h a o s

    Raspberry schreef:
    Jee wat maakt het uit of ze hun hoofd voor hem scheren of niet. Hoeveel mensen hebben wel geen tattoo gezet over iets waar ze fan van zijn? Dat is veel meer permanent dan dit. And if anything hebben ze getoond dat ze hun idool onvoorwaardelijk steunen en sorry, maar dat vind ik alles behalve belachelijk. Ik vind het zelfs heel dapper van die meisjes dat ze dat wilden doen voor hem, om te tonen dat ze achter hem staan.


    Idool, ha, alsof hij zo belangrijk is. Hij is geboren met een zangtalent (vinden sommige) nou poehpoeh. Waarom zou je iemand daarom adoreren? Je kan iemand goed vinden zingen etc. etc. Maar dit is belachelijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Idool, ha, alsof hij zo belangrijk is. Hij is geboren met een zangtalent (vinden sommige) nou poehpoeh. Waarom zou je iemand daarom adoreren? Je kan iemand goed vinden zingen etc. etc. Maar dit is belachelijk.

    Nee. JIJ vindt dit belachelijk. Daar is een heel groot verschil in. En voor deze meisjes is Justin Bieber nu eenmaal belangrijk -ongeacht van wat hij al dan niet kan of bijdraagt aan deze wereld. Wie ben jij om hen daarvoor te veroordelen? Iedereen is uniek en iedereen heeft het recht om dingen te 'adoreren' en zich daarnaar te gedragen. Opnieuw, als zij zover willen gaan om hun idool (die by the way ook een mens is en dus steun verdient) te steunen, dan vind ik het dapper van hen dat ze dat voor hem over hebben.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 17:37 ]


    Raspberry poptarts dude

    Raspberry schreef:
    (...)
    Nee. JIJ vindt dit belachelijk. Daar is een heel groot verschil in. En voor deze meisjes is Justin Bieber nu eenmaal belangrijk -ongeacht van wat hij al dan niet kan of bijdraagt aan deze wereld. Wie ben jij om hen daarvoor te veroordelen? Iedereen is uniek en iedereen heeft het recht om dingen te 'adoreren' en zich daarnaar te gedragen. Opnieuw, als zij zover willen gaan om hun idool (die by the way ook een mens is en dus steun verdient) te steunen, dan vind ik het dapper van hen dat ze dat voor hem over hebben.


    Alsof het uniek is dat iemand kanker heeft. Zoveel mensen hebben kanker, maar zodra een beroemd iemand een ziekte krijgt is het ineens 10x erger en wordt het allemaal zooo opgeblazen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Alsof het uniek is dat iemand kanker heeft. Zoveel mensen hebben kanker, maar zodra een beroemd iemand een ziekte krijgt is het ineens 10x erger en wordt het allemaal zooo opgeblazen.

    Heb ik dat gezegd?
    Er zijn trouwens nu eenmaal meer mensen die om hem geven, dan om een gewoon persoon die kanker heeft. Het is dan ook niet meer dan logisch dat hij meer aandacht krijgt. Het is niet zo dat het tien maal erger is, het is gewoon tien maal duidelijker.


    Raspberry poptarts dude

    Dit is een internet troll. Iemand vond het leuk dat fans van Justin hun haar af zouden scheren, maar ik vind die fans zelf ook dom.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Raspberry schreef:
    (...)
    Nee. JIJ vindt dit belachelijk. Daar is een heel groot verschil in. En voor deze meisjes is Justin Bieber nu eenmaal belangrijk -ongeacht van wat hij al dan niet kan of bijdraagt aan deze wereld. Wie ben jij om hen daarvoor te veroordelen? Iedereen is uniek en iedereen heeft het recht om dingen te 'adoreren' en zich daarnaar te gedragen. Opnieuw, als zij zover willen gaan om hun idool (die by the way ook een mens is en dus steun verdient) te steunen, dan vind ik het dapper van hen dat ze dat voor hem over hebben.

    Lol, meid, echt. Dat heeft niks met dapper te maken. Dat is gewoon wanhopig en achterlijk. Freddie Mercury is mijn muzikale held, en die is overleden aan AIDS. Denk dat ik dan ook maar even een SOA moet gaan kweken ofzo? Zelfde principe.


    ars moriendi

    Wiarda schreef:
    (...)
    EDIT; ik heb het nagekeken. 4chan heeft het Twitter-account van Justin Bieber gehackt en getweet dat hij leukemie heeft. Nou, van 't één komt 't ander... en nu is dus een aardig aantal tienermeisjes kaal. x'D

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Raspberry schreef:
    (...)
    Nee. JIJ vindt dit belachelijk. Daar is een heel groot verschil in. En voor deze meisjes is Justin Bieber nu eenmaal belangrijk -ongeacht van wat hij al dan niet kan of bijdraagt aan deze wereld. Wie ben jij om hen daarvoor te veroordelen? Iedereen is uniek en iedereen heeft het recht om dingen te 'adoreren' en zich daarnaar te gedragen. Opnieuw, als zij zover willen gaan om hun idool (die by the way ook een mens is en dus steun verdient) te steunen, dan vind ik het dapper van hen dat ze dat voor hem over hebben.

    Ik steun mijn vriendin die kanker heeft zonder dat ik mijn kop kaalscheer, sorry hoor :')
    Dat zou ze trouwens nooit van ons vragen, ze vond het zelf namelijk verschrikkelijk haar haar te verliezen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Barrelrider schreef:
    (...)
    Ik steun mijn vriendin die kanker heeft zonder dat ik mijn kop kaalscheer, sorry hoor :')
    Dat zou ze trouwens nooit van ons vragen, ze vond het zelf namelijk verschrikkelijk haar haar te verliezen.


    Er zijn mensen die dat doen. Dat jouw vriendin dat niet zou waarderen betekent niet dat geen enkele patient met kanker dat zou waarderen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Er zijn mensen die dat doen. Dat jouw vriendin dat niet zou waarderen betekent niet dat geen enkele patient met kanker dat zou waarderen.

    Dat weet ik. Ik zei het in reactie op dat meisje "... als zij zover willen gaan om hun idool (die by the way ook een mens is en dus steun verdient) te steunen...".
    Ik bedoelde het dus meer in de trant van: je bent niet verplicht je hoofd kaal te scheren om je steun te tonen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Lol, meid, echt. Dat heeft niks met dapper te maken. Dat is gewoon wanhopig en achterlijk. Freddie Mercury is mijn muzikale held, en die is overleden aan AIDS. Denk dat ik dan ook maar even een SOA moet gaan kweken ofzo? Zelfde principe.

    Dat is dan jouw mening, maar ik vind dat zij steun aan hun idool mogen betuigen op de manier die zij zelf verkiezen. En die analogie slaat nergens op.


    Raspberry poptarts dude

    Barrelrider schreef:
    (...)
    Dat weet ik. Ik zei het in reactie op dat meisje "... als zij zover willen gaan om hun idool (die by the way ook een mens is en dus steun verdient) te steunen...".
    Ik bedoelde het dus meer in de trant van: je bent niet verplicht je hoofd kaal te scheren om je steun te tonen.

    Dat was mijn punt niet. Degene waarop ik reageerde vond het overdreven dat iemand op die manier steun vertoonde aan Justin Bieber. Ik antwoordde daarop dat Justin Bieber ook een mens is en dus ook steun verdiende (op welke manier dan ook; dat hoeft niet persé een kaal hoofd te zijn).

    Mijn punt is gewoon dat veel mensen dit 'belachelijk' vinden, gewoon omdat het nu niet waar blijkt te zijn en gewoon omdat het Justin Bieber is. Als het een andere artiest was geweest, die wel effectief kanker had gehad, dan waren de reacties hierop sowieso anders geweest.
    And again: het gaat mij niet zozeer om dat kale hoofd, maar eerder over het steun betuigen aan die jongen en dat mogen doen op een manier die zij zelf willen.


    Raspberry poptarts dude