• Wat vinden jullie hier nou van?
    Ik vind het gewoon te gek voor woorden. Waarom zou je - je in de vrede kaal scheren omdat er iets met een celeb aan de hand is. Het is bytheway niet eens bewezen dat het waar is ;o


    26 - 02 - '16

    Incredulity schreef:
    Volgens mij vind ik die tweet nergens op zijn Twitter.
    Als dit een grap is (wat het volgens mij wel is) is het gewoon ziekelijk.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nee, van 4chan dacht ik. Ergens vind ik het wel sneu, maar ik moest te hard lachen toen ik dit zag om te kunnen zeggen dat ik echt medelijden met die meisjes had. ><

    EDIT; ik heb het nagekeken. 4chan heeft het Twitter-account van Justin Bieber gehackt en getweet dat hij leukemie heeft. Nou, van 't één komt 't ander... en nu is dus een aardig aantal tienermeisjes kaal. x'D

    Erg voor die meisjes!
    Maar ja als ze voor ieder beroemdheid hun hoofden kaal scheren...
    Er hebben heel veel mensen kanker op deze wereld, en we gaan toch ook ons hoofd niet kaalscheren?
    Ik vind het belachelijk!


    •*• Lululu •*•

    Ik kan niet vinden op internet dat hij kanker heeft, dus ik vermoed dat het nep is en dat er allemaal meisjes rondlopen die voor niets kaal zijn.


    Destroy what destroys you.

    ik dacht dat het een grap was van die kanker, en ik vindt het echt kapot grappig van al die kallen 12 jarige xD

    Dat die meisjes zich kaal geschoren hebben vind ik gewoon hilarisch, dom en weird.
    Maar die grap gaat er voor mij echt wel over. Ik vind niet dat je over een ziekte als kanker grappen maakt.

    Incredulity schreef:
    Dat die meisjes zich kaal geschoren hebben vind ik gewoon hilarisch, dom en weird.
    Maar die grap gaat er voor mij echt wel over. Ik vind niet dat je over een ziekte als kanker grappen maakt.

    Mee eens. Het blijft een flinke doodsoorzaak voor vele mensen.


    26 - 02 - '16

    Nou nou, grap of niet.
    Ze mogen het dan wel gedaan hebben voor hem, maar veel schiet men niet op ermee. (En Bieber ook niet, mocht hij het hebben.) Mochten ze hun haar nu eens aan zo'n organisatie die daarvan pruiken maken, dan is het al bij al nog niet verloren en heeft er iemand toch nog iets aan die grap. Maar dat betwijfel ik.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    tomismijn schreef:
    ik dacht dat het een grap was van die kanker, en ik vindt het echt kapot grappig van al die kallen 12 jarige xD

    Volgens mij zijn het geen 12 jarigen daar op de foto hoor(;
    Kanker of niet, hier maak je gewoon geen grappen over.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wist niet eens dat hij kanker had. I don't care much, either.
    Okeh, ik ben geen fan, maafr ik vind het toch een soort van zielig voor hem.
    Maar om je hoofd er dan voor kaal te scheren... Jezus, dat vind ik wel idioot.

    Memoria schreef:
    (...)
    Volgens mij zijn het geen 12 jarigen daar op de foto hoor(;
    Kanker of niet, hier maak je gewoon geen grappen over.

    Dus je moet geen grappen kunnen maken over levensbedreigende ziektes? Taboes op grappen is gewoon stom. Een oudklasgenoot van me had kanker en die jongen barstte van de zelfspot. Dat is belangrijk, juist omdat het zo'n levensbedreigende ziekte is en je niet wil dat je omgeving alleen maar loopt te huilen en te tobben terwijl je juist positieve energie nodig hebt.


    ars moriendi

    Het is nep. Als het echt was, was het nu ook al wel op tv geweest of iets dergelijks.

    Call it a tragic turn of events or a bald-faced lie. Rumours began circulating Thursday afternoon that Canadian pop star Justin Bieber had been diagnosed with cancer, prompting an outpouring of support from avid Beliebers – many of whom went as far as shaving their heads.

    The gossip mill initially began spinning out of control thanks to a tweet from Entertainment Tonight’s official Twitter account (@ETonlineAlert) that stated:

    “Pop star Justin Bieber was diagnosed with cancer earlier this morning. Bieber fans are shaving their heads to show support.”

    The tweet was quickly deleted, but not before #BaldForBieber began trending.

    No official comment regarding the rumours has surfaced from the 18-year-old star, however, his bodyguard Kenny Hamilton took to his Twitter account (@KennyHamilton) to deny the cancer diagnosis.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dus je moet geen grappen kunnen maken over levensbedreigende ziektes? Taboes op grappen is gewoon stom. Een oudklasgenoot van me had kanker en die jongen barstte van de zelfspot. Dat is belangrijk, juist omdat het zo'n levensbedreigende ziekte is en je niet wil dat je omgeving alleen maar loopt te huilen en te tobben terwijl je juist positieve energie nodig hebt.



    Ik sluit me hierbij aan!


    •*• Lululu •*•

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dus je moet geen grappen kunnen maken over levensbedreigende ziektes? Taboes op grappen is gewoon stom. Een oudklasgenoot van me had kanker en die jongen barstte van de zelfspot. Dat is belangrijk, juist omdat het zo'n levensbedreigende ziekte is en je niet wil dat je omgeving alleen maar loopt te huilen en te tobben terwijl je juist positieve energie nodig hebt.


    Dat slaat nergens op. Alsof er ook maar iets grappigs valt te zeggen over kanker. Het enige wat je hoor is 'krijg toch kanker', 'kanker lekker op' en 'vuile kanker hoer'. Ha-ha.Fijn voor die klasgenoot dat hij er geen problemen mee heeft, maar het grootste deel heeft dat wel. Ik vind deze stunt nogal belachelijk, wat willen ze er nou mee bereiken? Fans van streek, wat een lol.


    i put the fun in funeral

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dus je moet geen grappen kunnen maken over levensbedreigende ziektes? Taboes op grappen is gewoon stom. Een oudklasgenoot van me had kanker en die jongen barstte van de zelfspot. Dat is belangrijk, juist omdat het zo'n levensbedreigende ziekte is en je niet wil dat je omgeving alleen maar loopt te huilen en te tobben terwijl je juist positieve energie nodig hebt.

    Ja, als die jongen zelf kanker had dan mag die er grapjes over maken. Maar hij weet dan zelf hoe het is en als hij zich er beter bij voelt door grapjes te maken over zijn ziekte, dan mag dat zeker.
    Maar mensen die een ziekte zoals kanker zelf niet hebben, die mogen er geen grapjes over maken. Kanker is een verschrikkelijke ziekte, meerde van mijn familieleden zijn er aan gestorven en dat 4chan nu even op internet een grapje maakt door te zeggen dat Justin Bieber kanker heeft, dat vind ik er gewoon over en dat is ziek. Zoveel mensen geloofden dit en dan komt 4chan even met "hahahaha, grapje hij heeft helemaal geen kanker!" aanlopen. Zoiets vind ik echt gewoon niet kunnen. Over kanker maak je geen grapjes als je niet weet wat het is, als je het zelf niet hebt meegemaakt wat het is. Het is gewoon ziek en verschrikkelijk om hierover grapjes te maken.

    Nogal overdreven, er zijn wel meer mensen met kanker en daar scheren mensen zich toch ook niet kaal voor? Wat maakt Justin Bieber zo anders dat je het voor hem wel zou doen? Hij is geen God.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.