• Ik heb dus echt iets heel stoms met mijn internet...
    En ik zie het hier ook alweer op Quizlet...
    Het heet "TekstEnshance" geloof ik.
    Als ik een verhaal, of gewoon een tekst lees, maakt niet uit op welke site, dan staan er letters, onderstreept.
    Dan ga ik er met de muis over heen, en dan krijg je een super irritante advertentie..
    ZUCHT!!!


    Hallo

    Ancore schreef:
    (...)
    Nee geen virus. Het is een cookie, die er zonder dat de gebruiker het weet erop gezet is. Virusscanners kunnen die dingen niet vinden :Y)

    Je gaat naar het knopje bovenaan (bij google chrome dan) en klikt op Google Chrome aanpassen en beheren.
    Dan ga je naar extra's => extensies.
    Daar moet zo'n lijst staan met extensies, ik had ze gewoon bijna allemaal verwijderd (ik bleek veel cookies op mijn computer te hebben) behalve de dingen zoals Google Drive en extensies van mijn virusscanner.
    Daarna was het weg.
    Ik gebruik AVG virusscanner en die heeft een ingebouwde Do Not Track. Zo krijg je dus niet van die cookies en het was helemaal gratis(cat)

    Dan vind ik het knap dat mijn vader het met een virusscanner ooit heeft kunnen verwijderen (ik heb precies hetzelfde probleem gehad).


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb er helukkig nog nooit last van gehad


    •*• Lululu •*•

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Dan vind ik het knap dat mijn vader het met een virusscanner ooit heeft kunnen verwijderen (ik heb precies hetzelfde probleem gehad).

    Dan checkt jouw virusscanner ook op cookies die zonder toestemming op jouw computer zijn gezet, denk ik. Mijn virusscanner kon het niet vinden, maar die checkt ook alleen mijn bestanden dus misschien ligt het ook daaraan. Ik ben geen computergenie, dus ik kan het best fout hebben en dat het dan wel een virus is, maar volgens mij is het echt gewoon een cookie. Nou ja, zolang we er maar vanaf zijn, toch? :Y)


    From these ashes, I will rise

    Theluji schreef:
    Dat heb ik een tijdje geleden ook gehad. Ik weet alleen niet meer hoe het weg is gegaan.

    Ancore schreef:
    (...)
    Nee geen virus. Het is een cookie, die er zonder dat de gebruiker het weet erop gezet is. Virusscanners kunnen die dingen niet vinden :Y)

    Je gaat naar het knopje bovenaan (bij google chrome dan) en klikt op Google Chrome aanpassen en beheren.
    Dan ga je naar extra's => extensies.
    Daar moet zo'n lijst staan met extensies, ik had ze gewoon bijna allemaal verwijderd (ik bleek veel cookies op mijn computer te hebben) behalve de dingen zoals Google Drive en extensies van mijn virusscanner.
    Daarna was het weg.
    Ik gebruik AVG virusscanner en die heeft een ingebouwde Do Not Track. Zo krijg je dus niet van die cookies en het was helemaal gratis(cat)

    Het is geen cookie, hahahahaha. Cookie's werken maar op 1 website. Een cookie van Google kan niet gelezen worden op Quizlet en vica versa. Dat geldt voor alle cookies.

    Check your facts please.

    Het is gewoon een extensie in je webbrowser of een programma dat op je pc draait. Maar ik gok het eerste want je virusscanner zoekt daar niet / kan niks vinden omdat het gewoon allemaal tekst is en geen programma.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahahaha, ik heb dat precies op dit moment ook weer. Vanaf vandaag, bedoel ik dan. Het is al eerder geweest en toen ging het weg, maar ik weet niet meer hoe. D:


    everything, in time

    Ik heb gelukkig gewoon Google Chrome zonder dat ik rare streepjes heb


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Hoe los je het op bij Google Chrome:
    1. Klik op de knop "Google Chrome aanpassen en beheren" die helemaal rechtsboven in zit en de vorm heeft van 3 streepjes onder elkaar.
    2. Ga dan naar Extra's en klik op Extensies
    3. Verwijder hier alles wat je niet vertrouwd door op de prullenbak te klikken.
    4. Problem Solved (en zo niet heb je niet de goede verwijderd of is het een programma en moet je je virusscanner zijn werk laten doen of er eentje downloaden zoals Malwarebytes Anti-Malware


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damare schreef:
    Ik heb gelukkig gewoon Google Chrome zonder dat ik rare streepjes heb


    Physics is awesome

    Dat heb ik ook..


    raindrops are the perfect lullaby

    CyberLord schreef:
    Hoe los je het op bij Google Chrome:
    1. Klik op de knop "Google Chrome aanpassen en beheren" die helemaal rechtsboven in zit en de vorm heeft van 3 streepjes onder elkaar.
    2. Ga dan naar Extra's en klik op Extensies
    3. Verwijder hier alles wat je niet vertrouwd door op de prullenbak te klikken.
    4. Problem Solved (en zo niet heb je niet de goede verwijderd of is het een programma en moet je je virusscanner zijn werk laten doen of er eentje downloaden zoals Malwarebytes Anti-Malware


    Dat heeft gewerkt! Merci! *O*


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    (...)

    Dat heeft gewerkt! Merci! *O*

    Duh (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Duh (joehoe)


    Oh pardon, hoe kon ik er eigenlijk ook aan twijfelen. (cat)
    Ik moet je eigenlijk dubbel bedanken, want ik heb geen virusscanner meer op mijn laptop na de Grote Crash van drie maanden geleden en ik wist niet welke goed was. Mijn oom pakt altijd Norton, maar die is traag. Als jij die virusscanner hebt, durf ik die ook wel te downloaden.:W


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    (...)

    Oh pardon, hoe kon ik er eigenlijk ook aan twijfelen. (cat)
    Ik moet je eigenlijk dubbel bedanken, want ik heb geen virusscanner meer op mijn laptop na de Grote Crash van drie maanden geleden en ik wist niet welke goed was. Mijn oom pakt altijd Norton, maar die is traag. Als jij die virusscanner hebt, durf ik die ook wel te downloaden.:W

    Het probleem van Malwarebytes Anti-Malware is dat het meer een "Even mijn pc controleren"-programma is en geen "Ik laat hem gewoon lopen en als er iets is merk ik het wel"-programma.
    Je hebt wel realtime-bescherming, maar daarvan krijg je alleen een evaluatie en moet je de volledige versie kopen als die evaluatie voorbij is. Ik zelf raad je AVG Free aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BlackPear schreef:
    (...)

    Nee, ik gebruik Google chroom

    Ik heb het ook met google chrome, met de andere browsers niet.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:27 ]


    That is a perfect copy of reality.