• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Kom gezellig in onze coupé -wbw-]


    {Wie zitten daar allemaal al? XD

    Wie vind je leuker? Daniël of Nick?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate Miller
    "Volgens mij achterin de trein" zegt een van de meisjes.
    Een van de jongens springt op met een glimlach. "Laat ik u helpen in u queeste naar de plee" zegt hij grijnzend terwijl hij naar me toe liep.
    Dan ontstaat er weer een discussie tussen de twee en ik lach even. "Maak je geen zorgen hoor, ik zal niet in zijn val trappen" zeg ik tegen Chad (ik gebruik even namen :p is het wat duidelijker) met een knipoog. Ik was blijkbaar de verkeerde kant opgelopen, dus ik moest weer terug lopen en naar achteren lopen. "Ben je klaar voor onze zoektocht?" vraag ik dan aan Chase met een glimlach.

    Jadelynn Dimaros
    "Wacht, wat?" Mompel ik.
    Die twee gasten zijn ook raar. Waar sloeg dit gesprek op? Ik sta op om wat uit mijn koffer te halen maar val weer in de bank als de trein een bocht maakt. Opnieuw sta ik op en open mijn koffer. Ik haal mijn lievelingsboek eruit. 'Alice in Wonderland.' Ik lees de proloog, een vaste gewoonte van mij. Ik strijk over de rug van het boek en sla het boek open op de bladzijde waar ik gebleven ben. In mijn hoofd speelt alles zich af, vanaf het konijnenhol tot het eind van het boek. Ik kijk op mijn horloge en kom tot de conclusie dat ik weer 's te snel heb gelezen. De meeste mensen noemen mij altijd een boekenworm, maar dat is dan ook te begrijpen. Ineens voel ik mijn telefoon in mijn broekzak trillen en ik haal hem er snel uit. "Met Jade." Zeg ik. "Hey liefje." Zeg ik als ik mijn kleine zusje hoor. "Ik mis je." Zegt ze. "Ah, ik mis jou ook hoor!" Zeg ik. "Ik moet ophangen, mama komt eraan, ik mocht eigenlijk niet bellen." Ik lach. "Tuurlijk. Doei schatje." Sluit ik af.

    @Jaimyhoi zal ik niet meer doen ;3


    Het orakel van Delphi.

    Annabeth schreef:
    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    Leigh liep door het gangpad en trok een random deur open, toen zag ze dat er daar al iemand zat. "Hallo", zegt ze. "Mag ik bij jullie komen zitten?" Ze had eerlijk gezegd geen zin om heel de trein door te lopen op zoek naar een coupé. Er zaten twee jongens die heel erg veel op elkaar leken - een tweeling nam ze aan - en twee meisjes. "Of wacht..." mompelt ze wanneer ze dat ziet. "Ik ga denk ik wel ergens anders zitten."
    [sorry voor de korte post.]


    help

    [Jade, Chad, Chase en Melanie :3]

    Melanie Everett
    Ik moet weer lachen en zeg dan tegen Chad. 'Ik ben er nog, en Jade ook dus alleen ben je niet.' En ik kijk hem met een nep-gekwetste blik aan. Ik vind hun drama wel grappig. 'En Chase, het zit in je naam, dus ik snap wel waarom je achter meisjes aan "jaagt". Ik denk alleen niet dat het effectief is met Chad in de buurt.' Een lachje rolt over mijn lippen en ik kijk naar de jongens met mijn blauw grijze ogen. En d'r komt een meisje dat er ook bij wil zitten. 'Het is druk, maar van mij mag het,' zeg ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {Waar kunnen Daniël of/en Nick bij gaan zitten? :3}


    [Ze kunnen bij Kate, Feary en Kaya zitten]

    Kaya Fray

    Nog steeds wil ik graag de naam weten van het nieuwe onbekende meisje. Maar misschien is ze niet zo'n prater, dat kan. Kate is inmiddels weg gegaan op zoek naar een wc. Ik hoef nog lang niet, toch neem ik mezelf voor te vragen waar de wc is als ze terug is.

    Ik denk terug aan de dag dat de mail binnen kwam. Mijn vader vond het een goed idee, in tegen deel van mijn moeder. Mijn moeder is erg aan mij gehecht omdat ik haar enigste kind ben en ze is al een kindje kwijt geraakt voordat ik geboren werd. Ze zou het liefst nog een kind hebben maar aangezien de dokters haar hebben verteld dat ze onvruchtbaar is geworden nadat zij mij kreeg heeft ze die droom op gegeven. Ik vind het naar voor haar maar ze moet ook leren om mij los te laten. Ooit zal ik zelfstandig zijn en dit is een goeie manier om haar aan dat idee te laten wennen.


    Physics is awesome

    gwen merils

    zuchtend keek ik uit het raam. ik miste thuis nu al. ik hoopte zo erg dat ik vriendinnen kreeg. niet dat ik die kreeg. dat wist ik nu al. ik was altijd een buitenbeentje geweest. dus dat zal ik dit jaar ook wel zijn. ik pakte mijn gitaar en ging spelen. pff even al die lasten van me schouder dat voelde fijn. en trouwens ik kon het toch wel zelf dat deed ik al me hele leven. dus waarom zou ik vrienden nodig hebben. om te praten ja maar waar voor dan nog meer? ik bergte mijn gitaar op en pakte men boekje ik schreef erin:
    onderweg naar de nieuwe school
    ben benieuwd hoe het eruit ziet.
    ik dee hem in mij broekzak en ging weer naar buiten kijken.
    (later wordt ze anders hoor )

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:39 ]

    Chase
    Chad zegt hallo tegen een ander meisje dat net de coupé binnenkwam en doet teken dat ze op mijn plaats mag komen zitten.
    "Ok, dan laat ik hem gaan." grijnsde Chad, toen het meisje naast me zei dat ze niet in de val zou trappen.
    Ik schudde mijn hoofd en keek dan naar het meisje dat net de coupé was binnen gelopen en waar Chad hallo had tegen gezegd. (duidelijk wie? xD)
    "Als je daar gaat zitten, moet je straks maar op mijn schoot." grijnsde ik nog, voor ik terug naar het meisje naast me keek.
    "Ok, hier gaan we dan! Laat mij eerst gaan vrouwe, met mijn zwaar zal ik alle gevaren voor u trotseren." grijnsde ik en haalde een stylo uit mijn zak die ik als zwaard voor me hield.
    Vandaag was ik echt extravaag.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    -

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:43 ]


    help

    Huaso schreef:
    Faery
    Ik draaide mijn hoofd weer, zodat ik haar recht kon aankijken.
    "Nou... we zijn nog niet eens vertrokken, dus het lijkt me dat dat wel nog even kan duren." glimlachte ik.
    "Maar precies weet ik het niet nee... die mail was eigenlijk niet heel duidelijk." zei ik dan, met nog steeds een vriendelijke glimlach om mijn lippen. Toen luisterde ik naar het andere meisje en glimlachte opnieuw.
    "Oh, ik ben Faery... Faery Roberts." en moest licht blozen. Ik schaamde me een beetje om mijn naam. Wie noemde zijn kind nu fee?

    Chad
    "Hmm, Melanie, mooie naam. En kickboksen?! You go, girl! Hé, Chase, hier moet je je kans eens wagen." grijnsde ik
    "Waarom zou ik dat doen? En Jade, nice, coole naam." mompelde hij, nog steeds geïrriteerd omdat ik hem een hond had genoemd.
    "Nou, omdat je dat bij ieder meisje doet en vaak eens geslagen wordt. Ik wil haar jou wel eens zien slaan."
    "Pff, jij verdient een pak slaag ja."
    Ik ging grijnzend recht staan en stapte wat achteruit zodat de meisjes niet in de klappen zouden delen.
    "Ga je gang." grijnsde ik dan.
    "Dit ga je berouwen." mompelde hij.

    Chase
    Ik sprong overeind en vloog hem om zijn middel, in een soort van berenknuffel. We begonnen op onze typische manier te worstelen.
    Nog geen minuut later lagen we op een andere bank, lachend te stoeien.
    "Man, haal je hand uit mijn gezicht." murmelde Chad, terwijl ik even boven lag.
    "Haha, waarom zou ik." grijnsde ik.
    "Omdat ik je zwakke plek weet."
    "Hmm, ok, dat is een goede reden." grinnikte ik. Ik ging van hem af en ging weer naast Melanie zitten. Hij kwam deze keer naast mij zitten en ik keek om me heen.
    "Zo." grijnsde ik. "Wie heeft er zin in?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    "Natuurlijk, Melanie. Het spijt me." grijnsde ik en moest dan lachen om haar volgende woorden.
    Ik zie Chase met zijn stylo voor zich uit de coupé uit lopen en schud mijn hoofd. Die stylo droeg hij altijd bij zich. Heel zijn hand stond constant vol met dingen waar hij nog aan moest denken of die hij belangrijk vond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    Leigh verplaatste haar gewicht even naar haar ander been en keek naar de bende. "Het is druk, maar van mij mag het," zei het ene meisje. Ze had blauwgrijze ogen die Leigh deden denken aan haar zus.
    "Tja, dan zitten we maar wat op elkaar gepropt", zei Leigh.
    "Hallo," zei één van de tweeling.
    "Als je daar gaat zitten, moet je straks maar op mijn schoot", grijnsde de ander, waarna hij zijn aandacht weer op het andere meisje vestigde. "Oké, hier gaan we dan! Laat mij eerst gaan vrouwe, met mijn zwaard zal ik alle gevaren voor u trotseren," grijnsde hij terwijl hij een balpen uit zijn zak haalde en die als een zwaard voor zich hield. Leigh moest even lachen. Ze streek een plukje bruin haar achter haar oren en keek dan of er nog plaats was. Het was een redelijk grote coupé en je kon zeker met drie op een bank, vier als je op elkaar gepropt zat. Ze haalde haar schouders op en plofte neer naast het meisje dat eerst tegen me gepraat had.

    [Plotseling was al mijn inspiratie op. Ö]


    help

    Huaso schreef:
    (...)[/s]


    Kaya Fray

    ' Oh, ik ben Faery... Faery Roberts', antwoordde Feary.
    'Feary is een mooie naam', zei ik tegen Feary die moest blozen vanwege haar antwoord op mijn vraag.
    Blozen om je naam. Beetje vaag maar goed. Zelf ben ik af en toe ook vaag dus ik kan het haar niet kwalijk nemen. Hoe zal de nieuwe school eruit zien? Hopelijk is het geen oud, lelijk gebouw. En ik heb nog niet iedereen ontmoet dus ik ben benieuwd hoe de andere zijn. Dan nog de grote vraag, met wie moet ik samen op de kamer slapen?


    Physics is awesome

    Melanie Everett
    'Het is al goed,' zeg ik met een lachje en kijk Chad aan. 'Jullie lijken op elkaar, maar toch zijn er wel verschillen te zien.' Ik ben een oplettend persoon dus dan heb je die dingen sneller door. 'En Chase is denk ik gewoon Chase. Gaat hij echt zoveel achter meisjes aan?' Gelijk handig om te weten want hij komt me wel charmant over. 'En hoe zit dat dan me jou? Geen meisjesjager?' Het meisje komt dan en ik stel mezelf aan haar voor. 'Hi, ik ben Melanie.'

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Faery
    "Dank je." mompelde ik, al geloofde ik het niet echt.
    "Kaya klinkt ook heel leuk. Je hoort het niet vaak. Origineel en uniek." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”