• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kate Miller
    Ik grinnik even wat het meisje zegt over Chase en zijn naam. Nu wist ik meteen hoe ze allebij heette. "Ok, hier gaan we dan! laat mij eerst gaan vrouwe, met mijnz waard zal ik alle gevaren voor u trotseren" zegt hij terwijl hij een stylo uit zijn zak haalt en die voor zich houdt als zwaard. Ik grinnik even. "Oke, nou vooruit dan stoere ridder" zeg ik en als hij begint te lopen, loop ik achter hem aan. Ik loop weer langs de coupé waar ik zit en waar de andere twee ook nog steeds zitten. Dan gaat mijn telefoon over en ik kijk wie het is. "Hey schat" zeg ik dan als ik opneem terwijl ik ondertussen achter Chase aan blijf lopen richting de toilet. "Ja, de trein is net vertrokken." zeg ik dan. Dan moet ik hard lachen om wat ze zegt. "Ja dat komt wel goed" zeg ik dan. Ze had het over jongens. Ze vond dat ik nodig een echte vriend moest hebben. Ze had zelf al een jaar een vaste relatie met haar vriend Jay, waar ik even mee gedate heb, maar toen hij haar zag was ie opslag verliefd op haar dus heb ik ze aan elkaar voorgesteld en tja, ze zijn nog altijd samen. "Ik ga jou ook missen hoor lieverd" zeg ik dan. "Oke, ik spreek je wel weer. Hou ook van jou" zeg ik en dan hang ik op.

    Huaso schreef:
    Faery
    "Dank je." mompelde ik, al geloofde ik het niet echt.
    "Kaya klinkt ook heel leuk. Je hoort het niet vaak. Origineel en uniek." glimlachte ik.


    Kaya Fray

    Volgens mij geloofde Feary mij niet zo.
    'Kaya klinkt ook heel leuk. Je hoort het niet vaak. Origineel en uniek', antwoordde ze terwijl ze glimlachte.
    'Ach ja, mijn moeder houd van bijzondere namen dus mijn bijnaam moest iets bijzonders zijn', vertel ik haar terwijl ik mijn schouders op haal. Aangezien mijn echte naam Kayla is. Ik hou alleen niet van die la op het eind dus heb ik mezelf de bijnaam Kaya gegeven en zelfs mijn ouders noemen mij nu zo.


    Physics is awesome

    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    "Hi, ik ben Melanie," zei het meisje.
    "Aayliah", stelde Leigh zichzelf voor. "Zeg maar Leigh. Mijn tweede naam is Leighton." Ze stond even op om haar koffers in het vak te proppen en haalde dan een pak rijstwafels uit haar rugzak. "En ik hou van rijstwafels," voegde ze een beetje overbodig toe.


    help

    Chad
    "Ik jaag subtiel." grijnsde ik. "Zo subtiel dat zelfs hij het niet doorheeft en niet zoals ik luidkeels alle meisjes kan waarschuwen. En eigenlijk is het een goede jongen. Hij jaagt niet echt... Hij heeft gewoon veel meer meisjesvrienden dan jongens... Best erg. Telkens als hij verliefd is, zit hij vast in de friendzone. Hij komt dus met bijna elk meisje overeen, maar geen van hen ziet hem ooit als meer dan een vriend."
    Ik glimlachte even zuur. "En je moet hem eens zien na weer zo'n afwijzing...
    Een geslagen puppy is er niets bij... Dan heb ik echt zin om die meisjes iets aan te doen, maar ja. Het is ook hun fout niet. Niemand kan er wat aan doen." haalde ik mijn schouders op.
    "Oh en moest het je nog niet opgevallen zijn. Wij praten veel." grinnikte ik.

    Chase
    Dat was weer een fijne herinnering. Ik nam de stylo, zocht een plekje op mijn al helemaal volgeschreven hand en schreef er 'stoere ridder'. Zo, dat zou ik ook niet meer vergeten. Ik grijnsde en stak de stylo weer weg. Toen luisterde ik nieuwsgierig naar haar gesprek.
    Schat, lieverd, hou van jou ----> vriendje.
    "Heb je een vriendje?" vroeg ik, toen ze had opgehangen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Faery
    Ik bleef even verward zitten, maar liet het toen vallen. Ok, dan was het gewoon haar bijnaam, so what... Als zij nu liever Kaya hoorde. Al klonk het wel als een of andere uitroep tijdens het vechten of zo. Zoals in karaté.
    Ka-ja!
    Ik moest glimlachen om mijn gedachten.
    "Hé, gaan we eens kijken wie hier nog allemaal zit? Een beetje meeten met de andere leerlingen?" vroeg ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Faery
    Ik bleef even verward zitten, maar liet het toen vallen. Ok, dan was het gewoon haar bijnaam, so what... Als zij nu liever Kaya hoorde. Al klonk het wel als een of andere uitroep tijdens het vechten of zo. Zoals in karaté.
    Ka-ja!
    Ik moest glimlachen om mijn gedachten.
    "Hé, gaan we eens kijken wie hier nog allemaal zit? Een beetje meeten met de andere leerlingen?" vroeg ik dan.


    Kaya Fray

    'Is goed', beantwoordde ik haar vraag.
    Snel sta ik op en doe de deur van de coupe open. Ik kijk even snel om het hoekje en zie dan Kate en een onbekende jongen. Dus Kate heeft nog steeds niet de wc gevonden.


    Physics is awesome

    Jadelynn
    Ik luister naar Chad. Best wel zielig eigenlijk voor Chase, maarja. "Oh en moest je het nog niet opgevallen zijn. Wij praten veel." Ik grinnik. Ik hoor het. Ik zou echt gek worden als ik familie van hem was. Ik bestudeer iedereen in de coupé. Het is erg druk geworden maar dat maakt me niet uit. Ik kijk uit het raam en zie dat er allemaal druppeltjes op zitten. Misschien van de mist of misschien wel van de regen. Ik hoopte in iedergeval dat we snel op die school zouden zijn.


    Het orakel van Delphi.

    Kate Miller
    Hij heeft het hele gesprek meegeluisterd en denkt nu dat ik een vriendje heb. Ik grinnik even.
    "Heb je een vriendje?" vraag hij dan als ik heb opgehangen.
    "Nee hoor" zeg ik dan met een glimlach. ". Ik niet, ik ben zo vrij als een vogel. Dat was mijn beste vriendin die nog even belde voordat ik in niemandsland zit en straks misschien helemaal geen verbinding heb" zeg ik dan. Ik denk dat ik wel gewoon verbinding heb, maar je weet maar nooit. "We noemen elkaar altijd zo" en ik glimlach even. Ik zal haar echt missen, we konden lachen om de kleinste dingen en snapten elkaar. Zij was de enige die wist van mijn gave, ze bleef maar zeuren waarom ik van het een op het andere moment Jay aan haar aan het koppelen was terwijl ik een crush op hem had. Toen heb ik het haar maar verteld. Ze vond het eigenlijk wel leuk en daarna hebben we de heel avond gepraat over dat Jay haar leuk vond en dat zij hem eigenlijk ook wel leuk vond, wat ik al wist.

    [ik ben eeven eten]

    Faery
    Ik stond ook op en volgde haar glimlachend. Ergens vlakbij was een coupé waar redelijk veel geluid uit kwam.
    Ik tikte even op haar schouder en wees toen naar die coupé.
    "Misschien moeten we daar even kijken?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Melanie Everett
    Ik knik ten teken dat ik hem begrijp. 'Chase lijkt me echt aardig, misschien dat hij het ook subtiel moet proberen, zoals jij.'
    En ik kijk hem glimlachend aan. 'En mischien dat er hier wel een meisje voor hem is dat meer in hem ziet dan alleen een vriend. Of hij moet meer met alleen maar meisjes omgaan. Meer met jongens.'
    Maar dan schud ik met een lachje mijn hoofd.
    'Hoor mij nou, ik ben gedumpt door mijn ex en ik probeer advies te geven aan anderen.'
    Een glimlachje zit op mijn lippen. Ja, het deed heel erg pijn toen hij me dumpte. En ja ik heb het er nog steeds moeilijk bij. Maar dat laat ik nooit merken.
    'En het was me al een beetje opgevallen dat jullie veel praten, maar dat is juist leuk aan jullie.'
    Het meisje heeft zichzelf voor gesteld en ik grinnik als ze zegt dat ze van rijstewafels houdt.
    'Ik houd van kickboksen.'

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 17:07 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chase
    "Leuk" glimlachte ik en zette toen een bekakte homostem op.
    "Ik weet het schat." zuchtte ik en deed een gayhandje. "Zo spreek ik ook tegen mijn meisjes. We zijn toch allemaal familie? Zij zijn van mij, ik van hen! Samen vormen we de blije-vriendjesclub." grijnsde ik. "En knuffelen we erop los!"
    En toen sloeg ik even mijn armen om haar heen. Ik liet haar wel redelijk snel los, omdat ik niet wist of ze wel het type van het lichamelijk contact was.
    "En wat zie ik daar? Zijn dat toiletten?!" zei ik op een kinderachtig, verwonderd toontje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kaya

    Ik knik en loop naar de coupe toe. Hopelijk maken ze niet zoveel lawaai als we op school zijn. Ik stel mijn nachtrust zeer op prijs. Een keertje niet slapen is niet erg maar als iemand mij uit mijn slaap houdt ben ik niet echt vriendelijk tegen diegene. Maar ja, wie weet doen ze zo omdat ze elkaar nog niet kennen.


    Physics is awesome

    {Wat heb ik gemist en waar kan ik invallen?}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Wanneer zouden ze eigenlijk aankomen? Of weet je dat nog niet?]


    help

    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    "Ik hou van kickboxen," zei Melanie. Leigh knikte even onder de indruk.
    "Ik doe niet echt aan sport," mompelde ze dan. "Behalve hardlopen. Dat is iets wat ik met hart en ziel graag doe. Maar ik ben meer voor kunst en zo. Rijstwafel?" vroeg ze in het algemeen.


    help