• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Faery
    Ik draaide mijn hoofd weer, zodat ik haar recht kon aankijken.
    "Nou... we zijn nog niet eens vertrokken, dus het lijkt me dat dat wel nog even kan duren." glimlachte ik.
    "Maar precies weet ik het niet nee... die mail was eigenlijk niet heel duidelijk." zei ik dan, met nog steeds een vriendelijke glimlach om mijn lippen. Toen luisterde ik naar het andere meisje en glimlachte opnieuw.
    "Oh, ik ben Faery... Faery Roberts." en moest licht blozen. Ik schaamde me een beetje om mijn naam. Wie noemde zijn kind nu fee?

    Chad
    "Hmm, Melanie, mooie naam. En kickboksen?! You go, girl! Hé, Chase, hier moet je je kans eens wagen." grijnsde ik
    "Waarom zou ik dat doen? En Jade, nice, coole naam." mompelde hij, nog steeds geïrriteerd omdat ik hem een hond had genoemd.
    "Nou, omdat je dat bij ieder meisje doet en vaak eens geslagen wordt. Ik wil haar jou wel eens zien slaan."
    "Pff, jij verdient een pak slaag ja."
    Ik ging grijnzend recht staan en stapte wat achteruit zodat de meisjes niet in de klappen zouden delen.
    "Ga je gang." grijnsde ik dan.
    "Dit ga je berouwen." mompelde hij.

    Chase
    Ik sprong overeind en vloog hem om zijn middel, in een soort van berenknuffel. We begonnen op onze typische manier te worstelen.
    Nog geen minuut later lagen we op een andere bank, lachend te stoeien.
    "Man, haal je hand uit mijn gezicht." murmelde Chad, terwijl ik even boven lag.
    "Haha, waarom zou ik." grijnsde ik.
    "Omdat ik je zwakke plek weet."
    "Hmm, ok, dat is een goede reden." grinnikte ik. Ik ging van hem af en ging weer naast Melanie zitten. Hij kwam deze keer naast mij zitten en ik keek om me heen.
    "Zo." grijnsde ik. "Wie heeft er zin in?"

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:18 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Waar kunnen Leo en Leigh bij gaan zitten?]


    help

    {ik weet het...
    Persoonlijk vind ik quoten ook gemakkelijk en ja...
    je moet af en toe wel eens iets zeggen buiten je personage en dat is daarom niet meteen 'off-topic'

    Ik kreeg gewoon de 'klacht' binnen en dacht het even te melden...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Annabeth schreef:
    [Waar kunnen Leo en Leigh bij gaan zitten?]

    {bij Chad, Chase, Melanie en Jade?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Okaytjes. Allebei of een van de twee? Kies maar.]


    help

    Annabeth schreef:
    [Okaytjes. Allebei of een van de twee? Kies maar.]

    {maakt mij niet uit, van mij mogen ze allebei komen}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    {ik weet het...
    Persoonlijk vind ik quoten ook gemakkelijk en ja...
    je moet af en toe wel eens iets zeggen buiten je personage en dat is daarom niet meteen 'off-topic'

    Ik kreeg gewoon de 'klacht' binnen en dacht het even te melden...}


    [ Het was niet aanvallend bedoeld maar meer als uitleg. Maar ik zal er op letten]


    Physics is awesome

    {bij mij hetzelfde ;)
    Niet aanvallend bedoeld :P
    en bedankt :)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kate Miller
    "Nou... we zijn nog niet eens vertrokken, dus het lijkt me dat dat wel nog even kan duren." zegt het onbekende meisje met een glimlach
    "Maar precies weet ik het niet nee... die mail was eigenlijk niet heel duidelijk.".
    "Volgens mijn moeder iets van twee uur of meer" zegt Kaya dan. "Oke, voorlopig zitten we dus nog in deze trein" zeg ik dan. Ik drink het laatste beetje warme chocolademelk op en gooi de beker weg. "Ik ben zo terug, even de toilet opzoeken in deze trein." zeg ik terwijl ik op sta. Ik loop de coupé uit en begin door de trein heen te lopen. Op een gegeven moment kom ik langs een coupé waar twee jongens met elkaar aan stoeien zijn, een tweeling zo te zien. Het ziet er wel grappig uit. Ondertussen ben ik de toilet nog steeds niet tegengekomen. Ik open de deur van de coupé en steek mijn hoofd naar binnen. "Weet een van jullie misschien waar de toilet is in deze trein?" vraag ik dan in het algemeen. Er zaten ook nog twee meisjes in de coupé.

    Jadelynn Dimaros
    Serieus? Gingen ze 'worstelen'? Ik schuif mijn Iphone in mijn zak en kijk het Melanie aan. Ze kijkt terug met een even verwarde blik. Ik heb de drang om naast haar te gaan zitten, maar als Chad en Chase klaar zijn met worstelen gaan ze naast haar zitten. "Wie heeft er zin in?" Vraagt Chase.
    Niemand, behalve jullie twee zo te zien. Ik blijf hem ongegeneerd aanstaren. Ik begin te lachen en ze kijken me aan. "Niks." Mompel ik.
    "Vertel is wat over jezelf." Zeg ik tegen Melanie.

    [ @jaimyhoi xd Sorry ]


    Het orakel van Delphi.

    {Waar kunnen Daniël of/en Nick bij gaan zitten? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Melanie Everett
    Ik kijk toe, ze zijn echt een komisch duo en de hele tijd zit er een lachje rond mijn lippen. 'Wat zou hij doen?' Vraag ik dan aan.. Chad. Ja, want hij zei Chase. 'En dat ik aan kickboksen doe betekent niet dat ik gelijk iedereen sla.' Ze zijn zelf gaan stoeien en ik moet er om lachen. Ik weet nu niet meer wie wie is. 'En wie ben jij?' Vraag ik dan aan de jongen. Chase of Chad. Ik heb echt geen idee. 'En ik heb er zin in. Een nieuwe school is altijd wel een uitdaging.' Ik kijk glimlachend naar hem en strijk een lok uit mijn uitgezakte staart achter mijn oor. Een meisje vraagt waar het toilet is. 'Volgens mij achterin de trein. Daar zitten ze meestal.' En dan vraagt Jade of zegt ze eigenlijk meer dat ik iets over mezelf moet vertellen. Ik praat nooit over mezelf. 'Ik ben Melanie en doe aan kickboksen,' zeg ik dan. 'Maar dat wist je al. Niet boeiend dus. En jij?'

    [Zou je voor je eigen personage kunnen spelen? (: want Melanie zou niet verward kijken ^.^]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:27 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {Waar kunnen Daniël of/en Nick bij gaan zitten? :3}


    [Kom gezellig in onze coupé -wbw-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chase
    "Ik ben Chase en ik zou helemaal niets doen." glimlachte ik. "Allen maar mijn lieve, charmante zelf zijn."
    Chad, naast me proestte het uit en ik gaf hem een stoot met mijn elleboog.
    Toen ging de deur open en hoorde ik een meisjesstem naar het toilet vragen.
    Ik sprong glimlachend op.
    "Laat ik u helpen in u queeste naar de plee!" grijnsde ik en liep naar haar toe.
    "Nou, seg, laat je mij nu alleen?" begon Chad.
    "Jups."
    "Het is ook altijd hetzelfde met jou!"
    "Hé, ik help alleen maar een dame in nood."
    "Wedden dat je gewoon zelf moet pissen."
    "En dan nog?"
    "Jij wilt gewoon profiteren."
    "Nee, ik ga gewoon mee zoeken."
    "Jij loopt gewoon iedere meid achterna."
    "Nou en jij waarschuwt alle meiden in een straal van 1 kilometer om me heen steeds. Dus je hoeft niet bang te zijn. Niemand zal in 'mijn val' trappen." ik maakte aanhalingstekens in de lucht.
    "Ok." zei hij dan gewoon.
    Dat was dus weer een van onze meest vreemde discussies.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    Leigh liep door het gangpad en trok een random deur open, toen zag ze dat er daar al iemand zat. "Hallo", zegt ze. "Mag ik bij jullie komen zitten?" Ze had eerlijk gezegd geen zin om heel de trein door te lopen op zoek naar een coupé. Er zaten twee jongens die heel erg veel op elkaar leken - een tweeling nam ze aan - en twee meisjes. "Of wacht..." mompelt ze wanneer ze dat ziet. "Ik ga denk ik wel ergens anders zitten."
    [sorry voor de korte post.]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 16:37 ]


    help