• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ariana Rosèmary Greymark
    Er rolde een geluidloze zucht over haar zalmroze lippen terwijl ze haar armen over elkaar sloeg. De jongen was in ieder geval erg zuinig met zijn geduld.
    Hier, op deze school. Verduidelijkte ze met een licht knikje, terwijl ze haar benen optrok en haar blik vervolgens losscheurde van de buitenwereld. Ze streek over de stof van haar donkere jeans en stelde zich bedachtzaam op richting Raoul. Hoewel hij afstandelijk oogde, maakte zijn houding het voor haar vele malen leuker om haar best te doen. Ze had opgekeken naar de vele families die op het perron hadden gestaan.
    Hun kinderen omarmend en kussend. Haar eigen ouders waren geen casual-ouders van tegenwoordig geweest. Haar moeder was de meest angstaanjagend aantrekkelijke vrouw die ze ooit had gekend. Het deed haar denken aan een gedicht dat ze ooit had geleden.
    Ze had het gezicht van een engel,
    haar ogen zo groot en diep.
    Nimmer een man om te beminnen,
    niet in haar grootste dromen wanneer zij sliep.

    Het was een gedicht waarin de schoonheid van een onbereikbare vrouw werd beschreven. Bij het gedicht had zich altijd het gezicht van haar moeder gevormd. Haar hooghartige uiterlijk toonde zwak wanneer ze liefde voor haar kinderen toonde en vroeger wenste ze altijd dat ze op haar lijken zou.
    Haar vader daarentegen was een kil en afstandelijk. Hij oogde bitter en onbereikbaar. Een aantrekkelijke man zonder idealen en toch had hij van zijn gezin gehouden zoals enkel een vader zou kunnen. Ze miste hen, omdat ze net als zij anders waren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ( @huaso Have fun in disney!)


    Hi. This makes no sence.

    [Bij nader inzien toch niet... Y U NO PLAY TONIGHT, NCIS: LOS ANGELES?]


    help

    Annabeth schreef:
    [Bij nader inzien toch niet... Y U NO PLAY TONIGHT, NCIS: LOS ANGELES?][/quote

    hahah xD


    Hi. This makes no sence.

    [Ik ben er weer]

    Kaya

    'Ik ben Kaya en ik ben 17 jaar oud', vertelde ik Johnny. Jongens met een meisjesnaam is al vreemd maar meisjes met een jongensnaam is ook heel vreemd.


    Physics is awesome

    [welcome back^^]

    Jenna:
    Het meisje stelde zich nu ook voor. Kaya was haar naam. Jenna vond het een mooie naam. Ze glimlachte vriendelijk en keek toen uit het raam. Het zag er best koud uit buiten. De lucht was grijs en er was niet heel veel zon te bekennen.


    Hi. This makes no sence.

    Tania schreef:
    [welcome back^^]

    Jenna:
    Het meisje stelde zich nu ook voor. Kaya was haar naam. Jenna vond het een mooie naam. Ze glimlachte vriendelijk en keek toen uit het raam. Het zag er best koud uit buiten. De lucht was grijs en er was niet heel veel zon te bekennen.


    [dankjewel!]

    Kaya

    'Hoe oud zijn jullie?', vraag ik.
    Ik probeer mijn medeleerlingen te leren kennen.


    Physics is awesome

    [haha geen probleem ^^]

    Jenna
    Het meisje vroeg dezelfde vraag als Jenna net had gevraagd. Dat maakte haar verders niet uit. '' Achttien.'' antwoorde Jenna zachtjes.


    Hi. This makes no sence.

    {Ik veronderstel dat iedereen nog op de trein zit, dus wie wil Eric meeten?}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Holy shit. Jullie gaan snel.

    Wat is er allemaal gebeurd?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Holy shit. Jullie gaan snel.

    Wat is er allemaal gebeurd?]


    We zitten nog altijd met z'n alle in een trein ^^


    Hi. This makes no sence.

    (Chad had trouwens gevraagd of Mel aan competitie deed.)


    help

    [Ik ben er morgen weer, weet niet hoe laat aangezien ik huiswerk heb enzo dus welterusten en ik hoop dat jullie vannacht lekker slapen]


    Physics is awesome

    Melanie Everett
    Ik volg het gesprek tussen Aayliah en Chad halfjes en hoor hun interesses. Ik knik een beetje afwezig totdat er een vraag echt aan mij gesteld wordt. 'Hm,' zeg ik half mompelend en kijk Chad dan aan. 'O, competitie, kickboksen. Ja, dat klopt. Ik zit inderdaad in een competitie. Of eigenlijk zat, want nu ik naar Stockholm ga kan ik daar niet meer mee doen.' En ik glimlach naar beiden. 'Ik was eerste.' En daar ben ik trots op. Maar ik overdrijf niet, ik heb het nu 1 keer gezegd en voor de rest spreek ik er dan ook niet meer over. 'Excuseer me,' zeg ik dan en sta op. 'Ik ga even een wandeling maken door de trein, kijken naar anderen. Ze worden namelijk wel mensen waarmee ik moet leven. En dan ga ik alvast even kijken wie ik moet neerslaan als dat nodig is.' Een lachje zit op mijn lippen. 'Grapje, ik zal niemand neerslaan. Maar ik ga wel kijken. Tot straks.' En ik loop de coupé uit zoekend door de trein.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bryson Niklaus Griffin | Lucht
    Leo glimlachte geamuseerd maar Jenna was de eerste die een vraag stelde. ''Het is een standaard vraag, maar ik vraag het me af. Hoe oud zijn jullie?''-"Ik ben Kaya en ik ben 17 jaar oud," zei Kaya en Jenna zei dat ze 18 was. Bryson volgde het gesprek tussen de 2 meisjes en grinnikte toen hij zelf antwoord gaf op Jenna's vraag. "Ik ben net als Kaya 17." zei hij en draaide zich toen met opgetrokken wenkbrauw naar Leo.


    kindness is never a burden.