• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ravenna Charlize Crawford | Transformeren | Raaf
    Rave sprong behendig op de trein met haar koffers en negeerde de geërgerde blik van de conducteur. "Je bent een van de laatste," had die gezegd maar dat kon Rave weinig schelen. Ze ging een coupé binnen en keek niet of er al mensen zaten of niet. Dat kon haar niks schelen.


    kindness is never a burden.

    Raoul Andreas Roy Weaver | Telekinese
    Ze knikte en keek uit het raam. Haar handen waren ineengevouwen op haar schoot. Toen Ariana hem terug aankeek glimlachte ze uitdagend en beet op haar onderlip. Raoul trok -voor de zoveelste keer- zijn wenkbrauw op. Wat wilde ze nou bereiken? Hij zuchtte even diep en haalde toen zijn gsm terug uit en zijn koptelefoon. Als ze toch haar mond niet opendeed... En daarbij, mocht ze wat willen zeggen kan ze gewoon zijn hoofd in kruipen. Al snel dreunde er harde metalmuziek zijn oren in. Ze zou het vast onbeleefd vinden maar daar had Raoul even de lak aan. Erg sociaal was ze zelf ook niet. Hij duwde zijn zonnebril nog eens goed op zijn neus en keek Ariana vanonder zijn dikke, donkere pony aan. Ariana fascineerde hem, dat moest Raoul wel toegeven.

    Bryson Niklaus Griffin | Lucht
    Bryson voelde Kayas ogen op zijn zij branden. Hij wilde er net een opmerking over maken toen de deur voor een tweede keer open gleed en een meisje met lichtbruin haar verscheen. "Hallo." zei ze verlegen. Bryson glimlachte naar haar maar Leo was alweer de eerste die wat zei. "Hallo, kom erbij." Het meisje glimlachte blij. "Echt? Dankje!" Ze liep snel naar binnen en ging naast Leo zitten aangezien dat de enige vrije plek was. "En hoe mogen we je noemen?" vroeg Leo. Bryson grinnikte. Telkens wel weer een andere openingszin. Zo origineel was hij zelf niet.


    kindness is never a burden.

    jenna:
    Jenna hoopte dat ze haar verder niet al te veel vragen zouden gaan stellen. niet omdat ze geen contact wou hebben of omdat ze zich ''te goed voelde'' voor de rest van de wereld. Gewoon, ze werd er nog meer verlegen van. Helaas zei de jongen die ook net zei dat ze erbij mocht komen al iets tegen haar. Hij vroeg om haar naam. Ze keek op en keek hem toen aan. '' Johnny''


    Hi. This makes no sence.


    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    Chad glimlachte naar haar. "Dan zullen we een keer samen moeten spelen." Hij ging in kleermakerszit zitten en beet nog een stuk van zijn rijstwafel. Het was een raar gezicht, maar Leigh maakte er geen opmerkingen over. Ze knikte even en glimlachte.
    "En doe jij kickboxen in competitie?" vroeg Chad dan aan Melanie. Leigh keek Melanie ook afwachtend aan.

    Leonardo Julius Amante || Achttien

    "Johnny", zei het meisje. Leo dacht niet dat het haar echte naam was, maar hij knikte en glimlachte even, iets wat hij al beu begon te worden. Hij kreeg weer de behoefte die hij vroeger zoveel had, om de hele dag iedereen met een bliksemblik aan te kijken.
    "Leo", zei hij dan. Er volgde een nogal ongemakkelijke stilte.


    help

    Ariana Rosèmary Greymark
    Ze glimlachte. Het was een reactie die bij de jongen paste en ze greep de situatie aan om hem te bestuderen. Zijn haar had iets jongensachtig, iets dat hem op een kwajongen liet lijken. Zijn uitstraling vertelde echter dat hij niet graag zijn echte gevoel blootlegde. Ze hoorde vlagen van de muziek door de ruimte gaan en voelde haar lippen omkrullen tot een scheve glimlach. Het was in haar ogen niet bepaald dat je de muziek er beter van ging horen.
    Metal, dus. Ariana knikte voor zichzelf terwijl ze haar benen veranderde van positie en vervolgens een blik op de omgeving buiten de trein wierp. Ben je alleen? Zonder haar blik van het raam af te wenden, knoopte ze een standaard gesprek aan. Het was iets anders dan ze gewoonlijk deed, en misschien pakte het beter uit dan zwijgen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    {reageer je dan even Jaims????}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Bryson Niklaus Griffin | Lucht
    Bryson voelde de spanning in de coupé stijgen en besloot zelf actie te ondernemen. "Ik ben Bryson. Noem me maar Brys." Hij glimlachte naar het meisje, Johnny. Dat kon onmogelijk haar echt naam zijn, maar daar besloot Bryson niet op in te gaan. "Zullen we elkaar vragen stellen of zo. Ik bedoel, om elkaar wat te leren kennen aangezien we nog een heel jaar lang met elkaar opgescheept zitten?"


    kindness is never a burden.

    Jenna:
    Ze zag de verwarde blik in zijn ogen. Dat was iets wat ze wel vaker zag. Mensen dachten vaak dat ze een grapje maakte, maar nee Johnny was echt haar naam. Naja, haar tweede naam. Maar ze vond het veel leuker dan Jenna. De jongen die zich net had voorgesteld, Leo, zag er best stoer uit. Een type wat ze op straat misschien wel liever zou ontlopen maar ze moest toegeven, tot nu toe was hij aardig, dus ze had geen rede om zich af te sluiten van hem of iemand anders in de coupé. '' En wie zijn jullie?'' vroeg ze toen aan de andere in de coupé.


    Hi. This makes no sence.

    jenna:
    Precies op het moment dat ze het vroeg stelde de andere jongen zichzelf al voor. Net als Leo had hij die verwarde blik in zijn ogen. Ze moest zich er niets van aantrekken. Hij stelde voor om een soort ''doen durf of de waarheid'' te doen om elkaar te leren kennen. Ze knikte, ze vond het een goed idee. '' Waarom niet!?'' zei ze met een lach op haar gezicht.


    Hi. This makes no sence.

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "En wie zijn jullie?" vroeg Jenna aan Kaya en Bryson.
    "Ik ben Bryson, noem me maar Brys," zei die laatste. Na een tijdje zei hij: "Zullen we elkaar vragen stellen of zo. Ik bedoel, om elkaar wat te leren kennen aangezien we nog een heel jaar lang met elkaar opgescheept zitten?"
    Leo moest even geamuseerd glimlachen. Het deed hem denken aan wat zijn moeder altijd deed wanneer hij kwaad was. Dan stelde ze soms zulke absurde vragen dat hij moest beginnen lachen. Dat was toen hij klein was.


    help

    Raoul Andreas Roy Weaver | Telekinese
    Raoul was ervan bewust dat zijn muziek vreselijk luid stond maar was ook niet van plan hem stiller te zetten. Ariana moest maar van metal houden. De fluisterende stem klonk terug in zijn hoofd. Raoul keek Ariana aan en knikte enkel zwijgend. Van veranderde haar benen van positie en keek uit het raam. Ben je alleen? Raoul fronste. Wat bedoelde ze? "Kun je concreter zijn in je vragen?" vroeg hij dan maar en sloot zijn ogen. "Niet iedereen kan gedachten lezen."


    kindness is never a burden.

    Jenna:
    Leo begon te lachen, Jenna vroeg zich af waarom hij lachtte. Vond hij het een dom idee? Kreeg hij een flashback? Wie weet.. '' Ik weet wel een vraag'' Zei Jenna toen. '' Het is een standaard vraag, maar ik vraag het me af. Hoe oud zijn jullie?''

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    |Ik ga naar SYTYCD kijken. In de reclames kan ik eventueel reageren. ;D |


    kindness is never a burden.

    [WHAAAH. NCIS: LA IS AL BEGONNEN. Same as Leensel.]


    help

    {Ik ga nu.
    Morgen moet ik heel vroeg opstaan en ga ik naar disneyland. Ik kom dus pas woensdag terug.
    tot later!}


    “To live will be an awfully big adventure.”