• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Annabeth schreef:
    De school bevindt zich in Stockholm. Zweden, denk ik?

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Oorspronkelijk uit Engeland," zei Kaya, "maar ik ben een tijdje geleden naar dit land verhuisd. En waar kom jij vandaan?"
    "Schotland en daarvoor Italië", antwoordde Leo. "Maar ik heb hier familie wonen, die die mail kregen en dachten dat het... wel iets voor mij zou zijn." Leo probeerde uit alle macht om bij dat laatste niet grimmig te klinken en het kwam er uiteindelijk uit alsof hij het moeilijk vond om uit te spreken of zo.


    Kaya

    Schotland kende ik van de doedelzakken en hoe kan het ook anders? de kilts. Hoewel ik het nog steeds vreemde dingen vond. En Italië van pizza, pasta en de toren van Pisa.
    'Heb je wel eens een kil aan gehad?', vraag ik aan Leo.
    Daar ben ik toch wel benieuwd naar.


    Physics is awesome

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Heb je wel eens een kilt aan gehad?" vroeg Kaya plotseling aan Leo. Hij keek haar even met een opgetrokken wenkbrauw aan en schoot toen in de lach.
    "Nee," zei hij nog steeds wat nalachend. "En dat ga ik ook nooit van mijn hele leven doen. Ik woon trouwens nog maar twee jaar in Schotland. Ik heb een vriend van mijn moeder het wel zien dragen op Kerstmis, maar daar houdt mijn kennis over kilten op."


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    Chad ving de rijstwafel maar net en mompelde een bedankje terwijl hij glimlachte. Hij keek naar de deur waar zijn tweelingbroer was verdwenen. "Straks is hij verdwaald of zo... Ik zie hem er wel voor aan."
    Leigh moest even grinniken en at nog een rijstwafel om zich bezig te houden. "Dus... Wat doe je zoal in je vrije tijd?" vroeg ze dan zachtjes om over iets te beginnen.

    [Is Chad Jack of Finn?]

    {euh... ik weet niet meer...
    ze staan op de eerste pagina van het rollentopic xD}
    Chad
    "Euh... ik... euhm... schaats." ja, ik weet het, niet meteen iets wat de meeste jongens deden, maar ok. Ik deed aan kunstschaatsen, so what.
    Shoot me if you don't like!
    "En ik maak af en toe wat muziek." mompelde ik dan.
    "Jij?" vroeg ik glimlachend


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Raoul Andreas Roy Weaver | Telekinese
    Haar hand was zacht. Heel erg zacht. Laat ons zeggen, zijdezacht. En dacht wist Raoul ook, hij voelde het verschil tussen andere handdrukken en deze. Deze was zachter. Even bleven haar ogen zweven bij Raouls tattoo die half zichtbaar was. Raoul haalde een wenkbrauw op en trok langzaam zijn hand terug. Raoul wachtte nog steeds op het antwoord van het meisje. Ten minste, hoe ze heette. En toen.. zachtjes, fluisterend sprak een stem in zijn hoofd. Ariana Greymark, zeg maar Aria. Ze glimlachte geheimzinnig. Raoul wist zeker dat zij het was. Hij fronste en keek het meisje aan. "Ariana?" vroeg hij. Het was eerder een bevestiging dan een vraag. Raoul vond het best vreemd, maar hij was niet een persoon die snel over iets begon te flippen.


    kindness is never a burden.

    Annabeth schreef:
    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Heb je wel eens een kilt aan gehad?" vroeg Kaya plotseling aan Leo. Hij keek haar even met een opgetrokken wenkbrauw aan en schoot toen in de lach.
    "Nee," zei hij nog steeds wat nalachend. "En dat ga ik ook nooit van mijn hele leven doen. Ik woon trouwens nog maar twee jaar in Schotland. Ik heb een vriend van mijn moeder het wel zien dragen op Kerstmis, maar daar houdt mijn kennis over kilten op."


    Kaya

    Geen kilt jongen dus. Best wel jammer, ik wil wel eens een jongen of een man in een kilt zien. Gewoon om te kijken hoe dat staat bij een jongen of een man.
    'En hoe groot is je kennis over doedelzakken?', vraag ik nieuwsgierig.
    Doezelzakken vind ik maar vreemde dingen.


    Physics is awesome

    [Chad is Jack. ^^]

    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    "Euh... Ik... euhm... schaats," zei Chad. Leigh trok geïmponeerd een wenkbrauw op. "En ik maak af en toe wat muziek," mompelde hij dan. "Jij?" Hij glimlachte even.
    "Ik doe aan hardlopen en kunst," zegt Leigh glimlachend. "Wat doe je van schaatsen? Sprint of kunstschaatsen? En doe je competitie?" vroeg Leigh, oprecht geïnteresseerd.


    help

    Azulchica schreef:
    (...)

    Kaya

    Geen kilt jongen dus. Best wel jammer, ik wil wel eens een jongen of een man in een kilt zien. Gewoon om te kijken hoe dat staat bij een jongen of een man.
    'En hoe groot is je kennis over doedelzakken?', vraag ik nieuwsgierig.
    Doezelzakken vind ik maar vreemde dingen.


    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "En hoe groot is je kennis over doedelzakken?" vroeg Kaya nieuwsgierig.
    Leo moest even geamuseerd lachen.
    "Ik kan het spelen, maar het enige dat ik weet is dat ik er ongelofelijk duizelig en moe van word," zei hij grinnikend. "En het is nogal moeilijk om te spelen... Als je er geen ervaring mee hebt. Zoals ik dus."


    help

    Ariana Rosèmary Greymark
    Ariana knikt langzaam ter bevestiging en werpt vervolgens een blik uit het raam. Haar handen heeft ze opnieuw ineengevouwen op haar schoot.
    Wanneer ze haar hoofd echter draait om de jongen aan te kijken, is ze benieuwd naar wat hij denkt. Hij had vast verwacht dat ze hem hooghartig haar volledige naam zou toespreken, of iets in de richting. Haar mondhoeken krullen omhoog tot een uitdagende glimlach waarna ze zacht op haar onderlip bijt.
    De enige tegen wie ze sprak op haar manier, was haar broer geweest. Hij was meer een wederhelft te noemen. Het bedroefde haar nog iedere dag dat hij er niet meer was. Hij begreep haar, of ze nu tegen hem sprak, dacht of zweeg en dat miste ze. Ze miste het gevoel van geborgenheid tussen twee sterke armen.
    De warmte zorgde voor een zalmroze blos tegen haar lelieblanke wangen en het maakte haar iets minder van porselein. Toch vonden mensen iedere keer opnieuw dat Ariana meer een engel dan een mens was. Haar doorzichtige, zachte huid en zwijgzame vertoning maakten mensen zowel behagelijk als angstig. Het leek namelijk altijd alsof ze in stilte over mensen oordeelde - zonder dit in werkelijkheid te doen. Ach, zo lang ze haar er maar niet mee lastig vielen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Annabeth schreef:
    (...)

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "En hoe groot is je kennis over doedelzakken?" vroeg Kaya nieuwsgierig.
    Leo moest even geamuseerd lachen.
    "Ik kan het spelen, maar het enige dat ik weet is dat ik er ongelofelijk duizelig en moe van word," zei hij grinnikend. "En het is nogal moeilijk om te spelen... Als je er geen ervaring mee hebt. Zoals ik dus."


    Kaya

    Leo kan dus doedelzak spelen maar niet goed. Het verbaasd mij dat hij verder niks aan mij vraagt. Dan begin ik Bryson zijn gezicht te bestuderen. Iets wat ik ook heel vaak doe, sommige mensen vinden het totaal niet fijn als ik dat doe.

    [Ik ben zo weg en ik denk dat het een uurtje duurt, ik dacht meld het even]


    Physics is awesome

    Chad
    "Kunstschaatsen, maar niet in competitie... Ik zit niet in een club of zo. Ik heb het allemaal een beetje zelf geleerd. Er zal dus waarschijnlijk wel een heleboel aan mijn techniek missen en zo." zei ik en glimlachte.
    "En doe je een specifieke kunst? Schilderen, beeldhouwen, of gewoon een beetje van alles?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Azulchica schreef:
    (...)

    Kaya

    Leo kan dus doedelzak spelen maar niet goed. Het verbaasd mij dat hij verder niks aan mij vraagt. Dan begin ik Bryson zijn gezicht te bestuderen. Iets wat ik ook heel vaak doe, sommige mensen vinden het totaal niet fijn als ik dat doe.

    [Ik ben zo weg en ik denk dat het een uurtje duurt, ik dacht meld het even]


    Jenna:
    Op dat moment liep Jenna door de trein heen. Er was niemand te bekennen. Ze wist niet waar ze heen moest of wat ze verders moest doen. Toen zag ze een groepje mensen zitten (jullie dus lol) Ze keek jullie verlegen aan en durfte niets te zeggen. Uiteindelijk drong haar door dat de enige manier om jullie aandacht te krijgen gewoon jullie onderbreken was. ''Hallo.'' zei ze verlegen.


    Hi. This makes no sence.

    Huaso schreef:
    Chad
    "Kunstschaatsen, maar niet in competitie... Ik zit niet in een club of zo. Ik heb het allemaal een beetje zelf geleerd. Er zal dus waarschijnlijk wel een heleboel aan mijn techniek missen en zo." zei ik en glimlachte.
    "En doe je een specifieke kunst? Schilderen, beeldhouwen, of gewoon een beetje van alles?"


    Aayliah Leighton Hayes || Zeventien
    "Kunstschaatsen, maar niet in competitie... Ik zit niet in een club of zo. Ik heb het allemaal een beetje zelf geleerd. Er zal dus waarschijnlijk wel een heleboel aan mijn techniek missen en zo," zei Chad met een glimlach. Leigh knikte even. Ze had altijd veel respect gehad voor mensen die aan kunstschaatsen deden, ze wist dat het een zware en moeilijke sport was. Zelf viel ze al vanaf ze op de schaatsbaan één voet had gezet.
    "En doe je een specifieke kunst? Schilderen, beeldhouden, of gewoon een beetje van alles?"
    "Een beetje van alles," antwoordde Leigh. "En soms ook combinaties. Ik fotografeer ook graag van alles en muziek ligt me ook wel."

    Leonardo Julius Amante || Achttien

    Kaya wendde haar blik af en begon Bryson te bestuderen. Dat was blijkbaar iets wat ze nogal graag deed. "Hallo," zei plotseling een verleden stem. Leo keek op. De deur van de coupé was opengegleden en er stond een meisje in de deuropening. "Hallo," antwoordde Leo. "Kom erbij.


    help

    Jenna:
    Toen ze eenmaal '' Hallo'' Had gezegd keken de mensen in de coupé haar aan. Ze slikte, ze vond het niet fijn als mensen zo naar haar keken. Het bleef even stil en toen de jongen zei dat ze erbij mocht komen zitten glimlachte ze blij. '' Echt? Dankje!'' Snel liep ze naar binnen en deed ze deur van de coupé weer dicht. Ze keek waar ze nog kon zitten en ze ging toen snel op een lege plek zitten.


    Hi. This makes no sence.

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Echt? Dankje!" zei ze blij. Ze liep nogal snel naar binnen en deed de deur van de coupé weer dicht, waarna ze op een lege plek ging zitten. Leo glimlachte even vriendelijk naar haar en keek even naar zijn iPhone of er nog nieuws was van het thuisfront. Niets.
    "En hoe mogen we je noemen?" vroeg Leo dan aan het meisje dat net was binnen gekomen.


    help

    Chad
    Ik glimlachte naar haar.
    "Dan zullen we een keer samen moet spelen." grijnsde ik. Ik beet nog eens van de rijstwafel en ging ik kleermakerszit zitten. Zo zat ik steeds, het was veel relaxer.
    Dat soort dingen waren kleine details waarmee je mij en Chase uit elkaar kon halen. Ik ging steeds in kleermakerszit zitten. Hij lag liefst languit.
    Ik had af en toe een serieus gesprek nodig, hij deed gewoon de hele tijd gek.
    Ik stond vaak met mijn handen in mijn zakken, hij... nou ja, hij deed zowat vanalles met zijn handen.
    En dan natuurlijk zijn hele hand dat vol stond met inktkrabbels.
    "En doe jij kickboksen in competitie?" vroeg ik dan aan Melanie


    “To live will be an awfully big adventure.”