• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    Chase
    Ik liep het toilet weer uit en keek haar glimlachend aan.
    "Kom, Chad zal me al missen." grijnsde ik. Wat eigenlijk waar was. Sinds dat met zijn vriendinnetje was hij superaanhankelijk geworden, maar ik kon het hem niet kwalijk nemen.
    "Nu de draak verslagen is, kunnen we triomferend wederkeren!" grinnikte ik en begon terug te lopen.


    Kate Miller
    "Kom, Chad zal me al missen" zegt hij met een grijns.
    "Nu de draak verslagen is, kunnen we triomferend wederkeren" grinnikt hij en hij begint terug te lopen.
    Ik loop weer achter hem aan en als we bij de coupé zijn waar ik zat, zie ik dat die leeg is.
    "Zo te zien ben ik alleen achter gelaten" zeg ik dan. Ik haal even mijn schouders "Tja, dan moet ik maar met jou mee mijn held, ik kan je nu natuurlijk niet meer laten gaan" zeg ik even met een grijns. Ik laat mijn koffer maar staan, volgens mij zat het al redelijk vol in die coupé en als er dan nog een koffer bij moet, kan niemand meer zitten.

    |Je schrijft zo mooi. *zucht* |
    Raoul Andreas Roy Weaver | Telekinese
    Raoul snoof. "Helemaal alleen." antwoordde hij. Alsof er überhaupt iemand zou kunnen meegaan. Iedereen is of dood of weg gelopen. Je zou voor minder met zo'n familie als die van Raoul. Sinds zijn broer stierf in dat verdomd ongeluk kan niks Raoul nog schelen. Moest deze trein ergens op botsen zou hij het nog niet erg vinden. Alles beter dan nog langer met zijn vader te leven. Technisch gezien zou hij op zichzelf kunnen wonen, maar geld heeft Raoul ook niet aan overvloed. Raoul opende zijn ogen en keek Ariana aan. Zij had vast de perfecte familie. Zo eentje die je in reclames ziet. Gewoonweg perfect. Soms was Raoul wel jaloers op die mensen, maar meestal hadden zij problemen thuis en probeerden dat te verbergen door hun perfectie. Niet dat dat van Ariana zo was. Dat zou hij niet weten. Hij sloot zijn ogen weer en luisterde aandachtig naar de muziek die hij al duizend maal had gehoord. Duizend en één vragen spookten door zijn hoofd over het meisje maar hij stelde ze niet. Zo iemand was hij niet. Eerder kil met betonnen muren rond zijn hart. Dat zal dan ook meteen de reden zijn waarom hij nooit een vriendin heeft gehad. Raoul vroeg zich af wat Ariana dacht op dit moment.


    kindness is never a burden.

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    Jenna zei dat ze achttien was en Bryson zei dat hij net als Kaya zeventien was. Bryson keek Leo met opgetrokken wenkbrauw aan. Hij voelde zich net weer in de kleuterschool, vragen aan elkaar stellen en dan ongemakkelijk antwoorden. Maar ja, je moest toch ergens beginnen?
    "Net volwassen", antwoordde Leo dan.


    help

    Bryson Niklaus Griffin | Lucht
    Bryson grinnikte. Origineel antwoord, dat moest hij toegeven. Hij draaide zijn hoofd weg van de mensen en keek uit het raam. Met een oor luisterde hij naar de andere. Niet dat het hem niet boeide. Hij was gewoon... afwezig.


    kindness is never a burden.

    jenna

    ondanks het allemaal ongemakkelijk verliep vond Jenna het toch fijn dat ze uberhaupt nog met mensen in gesprek was. Ze wist niet wat hun er precies van vonden. "waar komen jullie vandaan?" vroeg ze toen


    Hi. This makes no sence.

    Bryson Niklaus Griffin | Lucht
    Bryson draaide zich terug om toen Jenna een volgende vraag stelde. "Californië," zei hij. Dit begon meer en meer op een ondervraging te lijken, terwijl hij het zelf had voorgesteld. "Maar mijn ouders zijn met mij naar Engeland verhuisd voor zaken." Waarom en hoe hij hierheen werd gestuurd ging hij niet aan hun neus hangen.


    kindness is never a burden.

    jenna

    Ze keek naar bryson die haar antwoordde."oh oke. Klinkt leuk, wonen in engeland. Ik kom uit parijs. Dit is dus niet mijn eerste taal dus sorry als ik soms fouten maak..." ze glimlachtte vriendelijk en keek toen naar Leo en Kaya.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 11:57 ]


    Hi. This makes no sence.

    [Ik noem geen namen, maar gewoon een mededeling in het algemeen, let op het MarySue spelen alsjeblieft ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik noem geen namen, maar gewoon een mededeling in het algemeen, let op het MarySue spelen alsjeblieft ^.^]


    [Wat bedoel je met het MarySue spelen?]


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    [Wat bedoel je met het MarySue spelen?]


    {Met een Mary Sue word een perfecte personage bedoelt,
    je speelt een mens en deze heeft gebrekken en is lang niet altijd perfect. Mischien moet je daar wat meer op letten.}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Is er iemand die nog een gesprekspartner nodig heeft? Want Eric is een beetje eenzaam.}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    {Is er iemand die nog een gesprekspartner nodig heeft? Want Eric is een beetje eenzaam.}


    {Ik heb Daniël en Nick?}


    Don't be like the rest of them, darling

    SupahBaby schreef:
    {Is er iemand die nog een gesprekspartner nodig heeft? Want Eric is een beetje eenzaam.}


    [Ik had gisteren een nieuw personage bedacht een jongen, misschien wel leuk als hij en Eric elkaar tegen komen?]


    Physics is awesome

    {Voor mij maakt het niet zo veel uit wie er komt, hij zit toch maar eenzaam in een coupé.}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Tom Rumble

    Net op het nippertje had ik de trein gehaald. Langzaam loop ik langs de coupe's. Een willekeurige coupe deur trek ik open, ik zie wel of er iemand zit. En er zit iemand in de coupe.


    Physics is awesome