• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven, een stad te bouwen, families maken en de wereld heropbouwen. De stad wordt gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630[/url]

    Link naar de 1ste topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142697

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:36 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Hier is het 2de topic

    Leef je uit!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Leya

    We improviseerden wat en kregen het voor elkaar een soort bijl te maken. We hakten steeds om de beurt even en uiteindelijk besloot ik alvast wat in elkaar proberen te zetten. Ik zag het ongeveer voor me, maar soms gaf David wat kritiek, wat goed was, want ik maakte soms nogal domme fouten. Het leek alsof hij er meer van wist dan ik, dat was wel handig.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Nathan Hunter

    Ik glimlach even als Hester wegloopt.
    Misschien was het gemeen maar een hart, dat was iets wat ik niet had.
    Ik ga op een rots zitten waarna ik naar de overkant van de rivier staar, ik wist zeker dat we in de gaten werden gehouden door iets of iemand.
    Als ik achter mij gerommel hoor glimlach ik, Durdan kwam door de bossen gerend en stopt bij mij.
    Ik aai hem even over zijn hoofd waarna ik mijn ogen weer over de horizon laat glijden.

    Mathijs

    Ik word na een tijdje wakker en zie dat Max al een tijdje bezig is met zijn hut. 'Ziet er goed uit Max' Zeg ik, en ik spring van het plateau af. 'Mag ik er ook bij of moet ik mijn eigen hut bouwen?' vraag ik, en ik houdt mijn hoofd schuin terwijl ik het vraag.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Ik strijk even door zijn haar. 'He, je kan het me echt wel vertellen hoor' en ik gategen hem aan hangen k

    LOL mij iPod doet raar(yeah)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lynn

    Ik strijk even door zijn haar. 'He, je kan het me echt wel vertellen hoor' en ik gategen hem aan hangen kijkend hoe Kane leuk zit Te spelen.

    Kane

    Ik voel dat papa ok een soort van verbonden is met de wolven. En zo kan ik zijn gevoel Ook aflezen. Die van mama kan ik ook wel lezen maar die van mama zijn heel makkelijk. Ik voel dAt papa iets dwars zit dus ik stoor papa en mama maar niet.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:49 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack

    'Lynn, met die Max is niks mis, hij is oke, maar ik ben hier de enige die weet wie die Mathijs is, hij is een Assasin, een moordenaar, net als zijn moeder, en zijn vader heeft veel vrouwen verkracht, daarom wil ik niet dat jullie bij hem in de buurt komen' Leg ik uit, en ik kijk haar bezorgd aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [op mijn iPod kan ik niet inloggen op quizlet, dan ben ik ingelogd, en dan zegt ie dat ik moet inloggen!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nathan Hunter

    Ik kijk even op als ik beweging zie aan de andere kant van het water, het bewoog snel.
    Ik grijns, eindelijk kwamen ze dus in aktie.
    Ik stuur Durdan terug naar de groep waarna ik zelf begin te sprinten langs de waterkant, ik moest de gene die hier heen wilde komen niet verliezen.
    Ik stop na een tijd als ik geen zicht meer heb op de overkant, f*ck.
    Ik klim in de boom waar ik vlakbij sta als ik opeens iemand zie lopen, iemand die niet van de groep is.
    Ik grijns waarna ik naar beneden spring, ik volg hem rustig maar uit t zicht.
    Als ik merk dat die richting de hut van Lynn en Jack loopt onderneem ik aktie.
    Er verschijnt een boog in mijn hand waarna een pijl verschijnt in de ander, ik grijns even, mijn blikveranderde en ik trek de pijl naar achter waarna ik hem loslaat.
    De pijl raak de jongen en is hem meteen fataal.
    Ik loop naar het lichaam toe en merk meteen een soort brand teken op.
    Waren er al andere tieners voor ons??

    (kennen we de gene die is doodgeschoten of zo?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    wolffire schreef:
    (kennen we de gene die is doodgeschoten of zo?)


    ( Nee, gwn iemand die ik erin gedaan heb voor deels mijn eigen RP boor mij personage ;) )

    (LOL ik druk steeds op verrzenden als ik de o in wil drukken.)
    Lynn

    'Hoe weet je dit?' vroeg ik. Ik schrok van dit nieuws. Zo had hij helemaal geen indruk op mij gemaakt. 'Je kan mensen toch niet oordelen op basis van wat zijn ouders zijn? Hij is hier omdat hij samen met ons de wereld moet redden, als hij echt zo zou zijn , zou hij vast hier niet geplaatst zijn.' ik wist al van te voren dat ik iets slechts ging vragen. Ik had deze reactie dus wel verwacht. Ik ga tegen hem aanhangen. Iedere keer dat ik ging slapen werd ik weer wakker gemaakt door iets dat er niet was. Een soort van kracht dat je niet kon zien. Vandaar dat ik niet veel slaap. Ik ben er zelfs bang voor. Ik sluit mijn ogen en ik hoop dat Jack dit niet merkt. Dan maakt hij zich weer zorgen. Ik wacht zijn antwoord af terwijl ik mijn ogen gesloten hou op de hoop dat ik dan minder moe was.

    Kane

    Ik zag nu dat ik sowieso niet naar mama en papa toe moest gaan. Papa was bezorgt en een beetje boos en mama was moe. Ik was rustig aan het spelen met wolfje,welpje en poesje. Ik was met wolfje en welpje aan het praten en poesje probeerde het te verstaan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ik ook ff reclame maken.
    Mijn nieuwe topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144009
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144009


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Max
    Toen ik zag dat hij wakker was glimlachte ik naar hem. "Je mag erbij als je voor eten zorgt." ik gingeen keer met mijn hand door mijn haar voor ik verder ging met de laatste hand leggen aan het dakpanneel. Nog even en we hadden een goed dak boven ons hoofd.


    Bowties were never Cooler

    Mathijs

    Ik ga dat dan meteen doen' Zeg ik, en ik besluit te gaan ruilen als ik vis heb gevangen. De vissen bijten snel en al gauw heb ik een stuk of vier, vijf vissen gevangen. Ik kijk rond en zie dat de enige die iets hebben Lynn, Kane en Jack zijn, maar het liefst blijf ik uit de buurt van die Jack, dus sluip ik geruisloos de hut binnen als Jack gaat jagen. 'Lynn, wil je wat vlees ruilen?' vraag ik, en voor de zekerheid zorg ik dat mijn hidden blade zo tevoorschijn kan komen, ik weet niet of die Jack snel terug komt.


    Spoiler alert: you will save yourself