• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven, een stad te bouwen, families maken en de wereld heropbouwen. De stad wordt gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630[/url]

    Link naar de 1ste topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142697

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:36 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lynn

    Ik schrok van Mathijs. HIj kwam onverwachts binnen en begon te praten. Ik keek om me heen en ik zag wat vlees van de vorige keer dat Jack had gejaagd. Ik drukte wat in zijn armen en ik keek om me heen. 'Voor 1 vis' zei ik en die kreeg ik. Ik zag Jack van een afstandje aankomen. 'Snel ga maar via de achterkant. Mathijs wist niet hoe gauw hij weg moest komen. En nu maar hopen dat Jack niks gezien heeft.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack

    Ik zie een schim vanuit onze hut een schim wegschieten en ren er meteen heen. 'Lynn! Gaat alles goed? Wie was dat die net de deur uit renden?' vraag ik, en ik kijk haar aan. Kane komt aangewaggeld en wijst naar het vlees 'op' legt hij uit, en het is ook op. 'Wat is godsnaam is hier aan de hand Lynn?' vraag ik, en ik kijk een beetje boos. Ik geef Warrior en Baylor de opdracht om met Kane ergens anders te gaan spelen, en dat doen ze blij.



    Mathijs

    Ik loop terug naar Max en denk aan Lynn. Ze leek me aardig, aardig genoeg om mij te helpen. Ik kom aangelopen naar Max met mijn hand vol vlees.'Het eten is er, nu nog de hut' Zeg ik met een grijns, en ik weet nu al dat wij de coolste hut krijgen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (heb je mijn persoontje van The door to the other site of you)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (ja die heb ik gezien ja)

    Lynn

    'Dat was...' moest ik het wel zeggen? Ik wist dat hij boos zou worden maar Mathijs leek mij niet gevaarlijk. 'Dat was Mathijs. HIj wou zijn vissen ruilen voor ons vlees. Ik heb hem het laatste vlees van vanmorgen gegeven en ik kreeg een vis. Wat is er nou zo erg aan. HIj kan toch anders zijn dan zijn ouders?'
    Ik was moe, nog steeds. Maar dit keer kwam het ook omdat ik de boomhut had afgemaakt. HIj was prachtig en ik kon zien dat ik hard gewerkt had.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jack

    'Je hebt wát?' vraag ik boos, en ik moet hier even weg, naar die Mathijs toe. Hoe durft die sucker mijn huis binnen te lopen en doodleuk vragen om vissen te ruilen? Ik zie dat Kane mij heeft gezien en wordt gedwongen naar de rivier te gaan.



    Mathijs

    Ik heb Jack zien weglopen en ga besluit naar Lynn te gaan omdat Max de hele dag bezig is om onze hut te bouwen en ik alleen maar voor de voeten loop. 'hey, hoe gaat ie?' vraag ik, en ik kom zoals gewoonlijk geruisloos binnen, gewoon een Assasin tik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Ik zag dat Jack echt boos was en ik zakte op het bed. IK schrok weer door Mathijs. 'Mathijs je moet hier niet komen! Ga weg, als Jack je ziet!' Ik probeer hem weg te drukken. Ik kom buiten en ik zie Jack. Shit! Jack komt terug. Waarschijnlijk omdat hij Mathijs niet kon vinden.


    ps dit is het huis van Jack, Lynn en Kane

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 20:22 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nathan Hunter

    Ik til de dode jongen over mijn schouder waarna ik hem in mijn hut leg,
    Ik bekijk hem even maar kijk even op als ik geschreeuw hoor.
    Ik kijk vanuit de top naar beneden als ik merk dat Jack boos wegloopt richting de rivier.
    Ik grijns even waarna ik een snoekduik vanuit de hut naar beneden neem, de vleugels terug laat komen en richting de rivier vlieg.
    Ik land achter Jack waarna ik even naar hem kijk 'Alles goed?' vraag ik aan hem.
    Ik kijk even naar het kleine jongetje en glimlach even, hij had al een familie samen met Lynn

    Mathijs

    'Relax, als Jack komt horen we het wel, hij is met jullie schattige jongetje naar de rivier, en dat jongetje hoor je al an verre' Leg ik uit, en ik liet me naast Lynn op het bed vallen. 'Bevalt het je hier in de bossen?' vraag ik, en ik houd mijn hoofd een beetje schuin, ik probeer vrienden te worden met de vriendin van mijn vijand, een beetje raar...



    Jack

    Ik zie Nathan aan komen en draai me naar hem om. 'Hey, Nathan' Zeg ik, en ik merk op dat er een dood iemand over zijn schouder hangt. 'Kun je alsjeblieft heel even die dode weg doen?' vraag ik beleefd, en ik knik naar Kane.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nathan Hunter

    Ik glimlach even 'Zal hem even weg legen, ben zo terug'
    Ik vlieg even snel heen en weer en leg de dode in mijn hut waarna ik weer richting Jack vlieg.
    'Maar wat was er nauw toenet met jouw en Lynn?' ik kijk hem even aan, een serieuze stem had ik ook.
    Het was dan niet mijn taak om een nieuw land te stichten maar ik had andere opdrachten gekregen.
    'Misschien kan ik namelijk helpen' ik glimlach even.

    Lynn

    Ik was bang dat Jack zo binnen zou komen maar Mathijs had gelijk. 'Goed. denk ik. ik bedoel het is natuurlijk niet als een oud vertrouwd huisje maar het is leuk. Ik ben ook blij daat we Kane hebben. Dankzij hem ben ik vrolijk.' Ik zei het allemaal achter elkaar en ik zuchte nu even. Ik had het gevoel dat ik flauw ding vallen. Ik was moe, durfde niet te slapen, ik had niet veel gegeten en het was te druk in mijn hoofd op het moment.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Max
    Ik was druk aan het bouwen. Het eerste deel was af, maar ik had Mathijs belooft ook nog hoger te bouwen, dus ik was nu ook bezig met een aantal andere vloerplateaus in andere bomen en een takelsysteem tussen ze. In het weeshuis hadden ze vaak al gezegt dat ik argitect zou moeten worden. Tot nu toe had ik 5 plateaus begouwt op verschillende hoogtes in verschillende bomen, inclusief de eerste die al af was.

    Als die af is wordt het ongeveer dit. Elke hutje ong 9m2


    Bowties were never Cooler

    [Whoa, terug van weggeweest... What happened since I was away?]


    You oughta know

    [Luilak xD Er kwam ene Max bij, die heeft nu wat met Matthijs, die kwam er ook bij, gespeeld door dezelfde als Jack (... Ja ze zijn gay (ik heb niets tegen homo's hoor xD)). Lynn heeft wat met Jack en ze hebben een kind gevonden onder een boom ofzo. We maakten groepjes en ik zit bij David en Hester bij Nathan, maar Nathan heeft het moeilijk met het idee om een gezin te stichten, en hij heeft een andere missie dan wij, maar niemand weet wat. En hij vond een dode jongen. ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 13:19 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    [Luilak xD Er kwam ene Max bij, die heeft nu wat met Matthijs, die kwam er ook bij, gespeeld door dezelfde als Jack. Lynn heeft wat met Jack en ze hebben een kind gevonden onder een boom ofzo. We maakten groepjes en ik zit bij David en Hester bij Nathan, maar Nathan heeft het moeilijk met het idee om een gezin te stichten, en hij heeft een andere missie dan wij, maar niemand weet wat. En hij vond een dode jongen. ]


    {Quote: Vermoorde een jongen xD }

    Lynn

    Ik keek wazig om me heen. ik probeerde iets vast te pakken en ik zakte langzaam weg. Wat was dit? niet weer!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!