• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven, een stad te bouwen, families maken en de wereld heropbouwen. De stad wordt gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630[/url]

    Link naar de 1ste topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142697

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:36 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nathan Hunter

    Als ik genoeg vlees heb vlieg ik weer terug naar boven en stap de hut binnen, ik kijk naar Hester die met haar lippen opgetut ligt te slapen.
    Ik lach even, waarschijnlijk droomt ze over iemand zoenen ofzo.
    Ik hang de konijnen boven het vuur waarna ik op een van de stoelen ga zitten.
    Ik pak de documenten weer uit mijn binnen zak.
    Ik bladder er door heen en kom dan bij die van Hester.

    Hester.
    Subject 3.
    Zwaardkunst, aardsturing, vleugels.

    Ik lees de rest van de informatie niet, en stop hem weer bij de andere waarna ik bij Jack kom.

    Jack.
    Jagen, overleven in wildernis.
    Subject 9.
    Opgevoed door wolven, waardoor hij eigenschappen van de wolf heeft aangenomen.
    Dier, wolf.
    Warrior.

    Ik leg de documenten weer in mijn binnenzak waarna ik even om mij heen kijk.
    Het was een best mooie hut geworden en hij was meer en deels voor mijzelf ingericht.
    Hoewel ik toch een eigen kamer nodig heb.
    Ik grijns even en vlieg naar beneden waarna ik wat flinke bomen omhak en er planken van maak.
    Ik vlieg weer omhoog met de planken waarna ik een extra huisje naast de eerste maak zodat ik een plek heb waar ik zelf kan werken.
    Ik loop weer naar binnen waarna ik het lijk optil en in het extra huisje leg.
    Ik glimlach even, hier kon ik wel goed mijn onderzoek doen.

    charlotte

    "Ik ben Charlotte?" fluister ik. Mijn stem klinkt hees en ik heb knallende koppijn. "Maar noem me alsjeblieft Lotte, klinkt veel beter" Het was een aardig meisje. "Hoe kom je hier terecht?" was haar volgende vraag. Ik kijk voor het eerst om me heen. "Rennend, waar ben ik?"


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Hester

    Ik werd wakker van een raar geluid. Het klonk als een soort getimmer. Langzaam kwamen de beelden uit mijn droom weer omhoog. Ik voelde aan mijn lippen. Het was maar een droom! dacht ik snel. Waarom droomde ik dat? Ik pakte mijn tas en sloeg mijn dikke mantel om me heen. Het was koud hier. Langzaam liep ik naar buiten. Toen zag ik waar het geluid vandaan was gekomen. Nathan had een klein hutje gebouwd voor zichzelf. Ik liep naar de deur en klopte erop. 'Hey, sorry dat ik net zo boos werd. Ik dacht, misschien kan je me wat meer vertellen over die persoon die je vermoord had?' riep ik.

    Lynn

    Ik vroeg haar een paar vragen en zij mij ook. Het was al direct duidelijk dat we het goed konden vinden samen. Ik liep naar binnen om haar voor te stellen aan Jack. Ik zag aan Jack dat hij niet zichzelf ws. Hij had iets aan zijn hoofd. Ik pakte hem bii zijn arm en ik nam hem mee naar buiten. 'Wat is er?' Vraag ik hopend dat hij direct antwoord geeft.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (sorry, maar ik stoor me er een beetje aan dat je de hele tijd mijn rol speelt...)

    Jack
    'Niks, ik was gewoon aan het denken' Zeg ik, en ik probeer de duizeligheid te bedwingen. Ik kijk naar het meisje dat nieuw is. 'Jou ken ik nog niet, ik ben Jack, de partner van Lynn' Stel ik mezelf voor, en ik steek mijn hand uit zodat ze die kan schudden. Ik weet dat ik dit niet lang vol hou dus probeer ik een andere houding, maar het werkt niet en ik zak in elkaar op de grond.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nathan Hunter

    Als ik geklop hoor op de deur en Hester hoor doe ik hem open.
    'Ga zitten zou ik zeggen' ik glimlach even.
    Het kleine hutje was anders ingericht, het leek meer op een martel/werk kamer dan dat het op een leef omgeving leek.
    'De jongen hoort niet bij onze groep, hij had een teken bij zich. Het teken van de mensen die verbannen zijn uit de leefwereld'
    Ik zucht even, waarom vertelde ik dit.
    'Maar wees maar gerust, zover het op het nieuws is geweest waren ze voor de rest allemaal uitgeroeid in het bos' ik glimlach even.
    Hoewel het niet helemaal waar was, moest ze het hier maar mee doen.

    (wie ik?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (jup)


    Spoiler alert: you will save yourself

    (sorry was niet mijn bedoeling)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (okay, even een vraagje, bij een andere RPG, The wedding planners, wil ik een personage maken, maar die heeft nog een partner nodig, iemand intresse?)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:25 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Ik ren naar Jack. Ik voel zijn pols. Ik zucht, gelukkig zijn hart klopt nog. Ik gaf hem een kus en pakte hem op. Het viel me nog mee hoe zwaar hij was. Ik liep naar het bed en legde Jack op ons bed. Ik pakte mijn fles en gaf Jack een slokje. De helft viel weer uit zijn mond. Het was gek, ik maakte me niet zo vee zorgen, ik weet niet waarom. Ik ging naast hem zitten, pakte zijn hand en bleef zo een tijdje zitten. Ik keek naar zijn borst zodat ik het zou kunnen zien als hij zou stoppen met ademen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Hester

    Ik ga lekker op de grond zitten, en vouw mijn vleugels om me heen. 'Dus, het zijn mensen die hier woonden? Misschien hebben zij die pijl afgeschoten?' zeg ik terwijl ik over de nog steeds pijnlijke wond wrijf. 'Leuk huisje heb je hier' zeg ik glimlachend. 'Ik vind het fijn dat je zo veel weet, ik ben zelf niet zo goed in zulk soort dingen' zeg ik en ik bloos. 'Maar ik geloof nog steeds niet dat je niet van iemand kan houden' zeg ik dan zacht. Als hij niet van iemand kan houden, wat is dan de betekenis van het gene wat ik nu voel? Wat moet ik doen?

    Jack

    Ik was maar heel even flauw gevallen, en ik weet niet precies waarom het komt, maar wel waarvan de duizeligheid komt; 'ik denk dat ik weet waarom je je steeds zo rot voelt, misschien ben je zwanger?' Ik stel het als een vraag, wat een beetje raar klinkt, maar ik ben bang dat ze gaat lachen en alles ontkennen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn

    Ik schrik van de plotselinge conclusie die Jack trekt. Ik denk er goed bij na en het was inderdaad de enige mogelijkheid. Er komt en kleine glimlach op mijn gezicht en tegelijkertijd een traan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nathan Hunter

    Ik glimlach even 'Het kunnen zo de mensen zijn die de pijl op jouw afschoten' ik kijk dr even aan.
    'En ja het is mogelijk dat mensen niet lief kunnen hebben, dat ze geen gevoelens hebben. Zo worden ze getraind' ik glimlach even waarna ik naar het lichaam loop.
    Ik bekijk de jongen zijn lichaam even, elk stukje wat informatie kon geven.
    Maar het enigste was tot nu toe het teken op zijn schouder.