• Dit verhaal gaat over een bos. Een paar jongeren worden daar heen gestuurd in verband met de ondergang van de aarde. Zij moeten in het bos zien te overleven, een stad te bouwen, families maken en de wereld heropbouwen. De stad wordt gemaakt beetje bij beetje. De kinderen moeten dus de wereld redden. Ze kunnen niet uit het bos en ze moeten hun krachten delen.

    Regels:
    - Praten in de ik vorm.
    - 16+ mag
    - Schelden mag
    - Je personages moet tussen de 14 en de 24 zijn
    - Zet je naam boven je bericht
    - praten als quizletter graag tussen haakjes () [] {}

    (het is niet de bedoeling dat je elkaar vermoord net als in the hungergames. je moet gewoon zien te overleven)

    Link rollentopic: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142630[/url]

    Link naar de 1ste topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142697

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 18:36 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Mathijs

    'weet je, ik snap niet wie mij heeft uitgekozen, wat hebben ze aan een homo die alleen maar goed is in jagen en dingen maken?' Vraag ik, en ik kijk hem schuldig aan, hijj weet niet dat er ieta anders is waar ik goed in ben, moorden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Max
    Ik keek hem aan. "Ik dan? Ik kan alleen vuur en andere dingen maken. Ik zou nooit ook maar een vis vangen." Ik draaide het spit om en keek hem aan. Hij was echt prachtig. "Toch ben ik heel blij dat je er bent." Ik gaf hem een voorzichtig kusje op zijn wang.


    Bowties were never Cooler

    Lynn

    Ik was blij dat Jack zo blij was. Ik voelde me altijd beter als iemand anders zich goed voelde. Ik stond op en ging naast Kane zitten. Het ging al een stukje beter en Jack gaf mij mijn waterfles. Ik nam een slokje, lekker fris water en ik gaf wat aan Kane. Hij was lief en schattig. Ik stond weer op en ik was niet meer duizelig. Gelukkig! Ik liep naar buiten en ik voelde dat Jack het niet vertrouwde. Ik wist in ieder geval wel dat ik niet meer alleen het bos in ging.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Mathijs

    'Max, ik wil je iets vertellen, en je gaat het niet leuk vinden, wil je het horen?' Vraag ik, en ik hoop dat hij het niet wil, dat we gewoon samen kunnen blijven tot dat we, nou ja, doodgaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Max
    Ik kijk hem even verward aan. Ik weet niet wat ik erop moet zeggen. Na een tijdje denken zeg ik dan toch maar: "Ik wil het graag weten, Mathijs. Ik wil namelijk niet dat er allemaal geheimen tussen ons zitten..."


    Bowties were never Cooler

    (ZOoo sorry Xd ik zit midden in een drukke toetsweek... Ok ik heb alles gelezen, waar kan ik inspringen?)

    (Kom maar naar mi toe naar mijn boomhut, daar komt whitegamma als het goed is zo ook naar toe)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    ( Ik zit in de boomhut atm als het goed is ;) Dus kom daar maar gewoon heen xD Dan betrap je me met die documenten ofz ;) }

    (kan ook)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Hester

    Ik liep langzaam terug naar de hut. Wat moest ik nou doen? Ik had niemand hier... Ik spreidde mijn vleugels en vloog naar binnen. Daar zat Nathan, hij zat in iets te lezen. Ik liep geluidsloos naar hem toe en hij hoorde me niet. Ik keek over zijn schouder. 'Wat is dat?' fluisterde ik. Geschrokken draaide hij zich om. Daar, achter hem lag een lichaam. Mijn maag draaide zich om. Het was een lijk. 'Wát heb je gedaan?' schreeuwde ik.

    charlotte

    Ik ren, en ren, en ren. Tranen stromen over mijn wangen en vertroebelen mijn zicht. Ik heb geen idee waar ik heen ga. Er verschijnt iets groens voor mijn ogen, en iets bruins. Een boom? ik ren er voorbij en en er verschijnen nog veel meer groen/ bruine dingen. Een bos? En dan klap ik keihard tegen iets op. Ik klap op de grond. "Auw" klaagt een stem.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Lynn

    Ik zag een meisje op me af komen rennen. Ik dacht dat ze wel zou stoppen maar dat deed ze niet. Ik wreef over mijn voorhoofd ik had weer een beetje hoofdpijn.
    Ik zag het meisje op de grond liggen. Ze leek op een klein kind, ineengedoken en keihard huilend. Ik pakte haar bij haar bovenarmen en ik drukte haar tegen me aan. Ik wou haar troosten, ik kende haar niet maar dat maakte niet uit. Ik wachtte net zo lang tot ze uitgehuild was en ik vroeg: 'Hallo, ik ben Lynn. wie ben jij?" het klonk heel droog en ik glimlachte lichtjes. Ik kreeg een steek in mijn buik maar ik liet het niet merken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nathan Hunter

    Ik verstop de documenten snel in mijn binnenzak waarna ik Hester aankijk.
    'Die papieren zijn van mij en dat is gewoon prive, ooit van gehoord misschien?' zeg ik bot waarna ik naar het lijk kijk.
    'Dat lijk is niet veel eigenlijk, het is een jongen die het kamp wilden infiltreren en dat heeft hem zijn leven gekost' ik glimlach even waarna ik op sta.
    'En als je jezelf nuttig wilt maken, we hebben hout nodig voor het vuur. Ik heb een openhaard laatst gemaakt alleen er is geen hout meer voor' ik kijk dr even aan en glimlach dan weer waarna ik langs dr loop.
    'Ik ga wel jagen, dan hebben we wat te eten vanavond' ik glimlach even en spring dan naar beneden waarna ik dankzij mijn vleugels zachtjes land.
    Ik sprint het bos in waarna ik al snel een paar konijnen dood schiet en aan een tak hang.

    ( Het boomhuisje van mij en Hester: http://browse.deviantart.com/?q=tree+house&offset=24#/d20qaj0 }

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 17:07 ]

    (Ik dacht laat ik maar z'n gewoon mogelijke boomhut zoeken komt iedereen aan met een super mooie hut)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Omg die hut is awesome >.<)
    Hester

    Mopperend vloog ik omlaag. Ga jij maar hout halen, zegt ie. Pft. Ik pakte mijn bijl en begon in wat bomen te hakken. Al snel had ik best veel hout en droeg het naar de hut. Ik besloot om maar vast een vuurtje te maken, want het werd al een beetje donker. Ik pakte wat hout en wat oude bladeren, en pakte mijn magnesium stick. Ik trok mijn zwaard en schraapte die over de stick. De vonken vielen op de bladeren en die vatten al snel vlam. Ik ga op de grond zitten met mijn vleugels om me heen gevouwen. De warmte maakt me slaperig en langzaam zak ik weg. Ik sluit mijn ogen en ga comfortabel op de grond liggen. Langzaam val ik in slaap. Ik droom over Nathan, hij komt op me af lopen. Ik bedenkt me dat we zouden botsen, dus ik wil een stap opzij doen, maar op de een of andere manier lukt het niet. Hij komt steeds dichter bij, maar net als hij voor me staat, stopt hij. Dan pakt hij mijn schouders beet en kust me zachtjes op mijn lippen....