• 5 Vriendinnen hebben allemaal dezelfde droom. Beroemd worden. De een wil duizenden albums verkopen, terwijl de ander wil stralen op het witte doek. Maar ze zijn niet de enige die dat willen. Duizenden andere mensen zijn naar Hollywood gegaan om hun droom waar te maken, dus ze weten niet zeker of ze het halen. Wat zullen ze doen om hun zin te krijgen, om beroemd te worden? Welke mensen zijn betrouwbaar, en welke niet? Zou hun vriendschap de druk van Hollywood overleven? En welke jongens komen in hun leven?


    De vijf vriendinnen:
    - Alexys Chay Montoya - Slender
    - Kaitlyn Sophie Mallory - Memoria
    - Rosalie Lauren Aria Flow - Coockies
    - Lauren Dani Scars - AgentP
    - Selena Melissa Dreams - RememberYoux

    Jongens die al in Hollywood leven:
    - Tyler Ricardo DeSousa - Slender
    - Nathan Finley Kinlan. - Adores
    - Aidan Sean Crawford - Croix
    - Zac Drew Willliams - Coockies
    - Seth Jayden Laurensis - Calisia

    Eventuele andere mensen:
    - Isis Abdel Grounty - MadeByHades
    - Taylor Blaine Laurensis - Calisia

    Regels:

    - Speel realistisch!
    Het is niet dat als je het vliegtuig uitloopt dat je gelijk een platencontract krijgt ofzo, ze moeten echt vechten voor een plekje
    - Minimaal 4 regels!
    Het mogen soms wat minder zijn als je écht, maar dan ook écht niks weet
    - 2 Personages per persoon!
    Een meisje en een jongen dan
    - Als je langer dan een week niet meer gereageerd hebt lig je eruit!
    Behalve als je een goede reden hebt
    - 16+ is toegestaan
    Seksueel getinte teksten, schelden, drugs/alcohol gebruik dus..
    - Geen perfecte personen!
    - Je reservering blijft 24 uur staan!

    Appartement:
    Woonkamer
    Keuken
    Badkamer (alle 5 zijn hetzelfde)
    Slaapkamer (Alle 5 zijn hetzelfde)
    Jacuzzi
    Gebouw

    Begin:

    De vriendinnen komen aan op het vliegveld, en de anderen doen gewoon wat ze altijd doen!


    El Diablo.

    [Mijn topics.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexys

    Ik voel hoe het vliegtuig land, en met een brede lach kijk ik uit het raam. Als we mogen opstaan spring ik gelijk op, en wacht op mijn vriendinnen. Ik aai Luna die in mijn armen ligt en ik kijk enthousiast om me heen. 'Eindelijk in Hollywood' mompel ik, en kijk waar de anderen blijven. Vervolgens haal ik een hand door mijn bruine, stijle lokken en de lach staat nog steeds op mijn gezicht..


    El Diablo.

    Adores schreef:
    [Mijn topics.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mes Topics]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Nathan Finley Kinlan
    Met mijn Canon D500 nog om mijn nek liep ik sneller dan gewoonlijk de studio uit. Ik wist dat mijn werk nog niet perfect was, maar om het amateuristisch te noemen, dat vond ik te ver gaan. Mijn appartement was niet ver van de studio gelegen dus kon ik me zo op de bank neer laten vallen. Die gedachte liet me mijn hoofd rechtop houden. Om me heen liepen jongeren in groepjes de stad te bewonderen. Toeristen, of net zoals als ik, dromers. Helaas kon ik alweer een streep door een bedrijf zetten. Ze vonden me te jong of te naïef. Ik zou ze het tegendeel ooit wel bewijzen. Mijn humeur daalde tot diep onder het nulpunt toen ik mijn werkkleding zag hangen. Ik werkte als ober in een cafeetje om mijn 'hobby' te bekostigen. Ik liet mijn appartement weer achter me om de rest van de dag bestellingen van ongeduldige klanten op te nemen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Isis Abdel Grounty

    Ik kwam het gebouw van mijn training uitgelopen. Mijn kleren waren doodgemakkelijk en normaal voor iemand zoals ik in Hollywood. Veel mensen kende ik hier, en ze kenden mij ook. Nadat ik bleef doordrammen over het trainen, mocht ik nog twee uur blijven en daarna moest ik echt weg voor rust. Dat snapte ik nou totaal NIET. Wat denken ze wel niet?! Als ik een beroemd kickbokster wil worden, moeten ze het toch echt begrijpen! En dan heb je nog het gedeelte dat ik "te moe" werd. En "te veel train". Ten eerste, ik was haast nooit moe. Alleen als ik de hele nacht door had getraind, wat redelijk vaak gebeurd. Mijn tas hing om mijn schouder en ik stopte nog even mijn handschoenen voor de training weg. Al zeg ik het zelf, ik ben goed in kickboksen. Negen van de tien wedstrijden won ik. Als ik verloor, werd ik kwaad en trainde dan die week veel meer. Ik had medelijden met Josh. Josh was een soort van oefen-pop. Hij deed bescherming aan en dan moest ik alles op hem africhten. Meestal kreeg Josh daarna een dag vrij. Twee meisjes die op barbie's leken, kwamen voorbij en ontweken me. Toen een van hun naar me keek, zette ik een norse en felle blik op. Zo hield ik de bitches op afstand.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:43 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zitten de meiden en jongens eigenlijk in het zelfde gebouw of niet?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aidan Sean Crawford
    Zuchtend liet ik me op mijn bank neervallen met de post in mijn handen. Één voor één maakte ik alle enveloppen open, maar zoals iedere dag zat er niets bij. Mijn hoop, op een carrière in Hollywood, begon al behoorlijk te vervliegen en elke keer als ik 's nachts wakker werd, vroeg ik me af of ik er wel goed aan had gedaan. Had ik wel naar Hollywood moeten gaan. Toch moest ik niet klagen. Een maand was ik hier en ik wist dat geluk me niet altijd aan zou komen vliegen. Ik zou doorzetten en ik gaf niet op voordat ik een zang- of acteercarrière was begonnen.
    De lege enveloppen legde ik neer op de stapel voor mijn oude papier en de brieven konden er even goed meteen achteraan. Wat moest ik ermee? Elke dag naar die afwijzingen kijken en de moed me in de schoenen laten zinken. Nee, dat nooit!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Coockies schreef:
    [Zitten de meiden en jongens eigenlijk in het zelfde gebouw of niet?]


    Jup!


    El Diablo.

    Zac Drew Willliams

    De muziek dreunt door mijn borstkas, de adrealine stroomt door mijn lijf en ik sluit mijn ogen. Ik glimlach even en dans door. Na een tijdje stop ik met dansen en pak mijn flesje water. Ik neem grote slokken water. Ik glimlach even en trek mijn shirt over mijn hoofd. Ik loop naar mijn badkamer en zet de douche aan. De heerlijke warme waterstralen stromen over me heen. Ik glimlach en droog me na een tijdje weer af en kleed me aan. Met een zucht laat ik me op de bank ploffen en trek mijn laptop op schoot. Ik open internet en ga opzoek naar audities.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik wilde even zeggen dat ik de komende twee weken niet heel actief zal rpg'en. Dit vanwege mijn toetsweek, maar dit heb ik ook al gezegd in het vorige topic. Ik zal proberen elke dag 1,2 of 3 keer iets te schrijven.]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    [Dus de jongens zitten ook in 1 appartement?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dat is best vreemd, kunnen we niet beter de vriendinnen bij elkaar en de jongens gewoon apart?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [mijn topics, ik schrijf morgen, nu moet ik gaan.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."